Sukulaku
Banned
- Ikä
- 37
UFC 128, 19. Maaliskuuta.Millon tämä Rua vs Jones siis on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
UFC 128, 19. Maaliskuuta.Millon tämä Rua vs Jones siis on?
Niin? Kyllä paikkansa pitää, että inhoan Jonesia ja hänen korneja haastatteluja, mutta en ole sitä tässä tredissä vielä ilmi tuonut mitenkään. Mihin tämä sun kommentti edes perustui? Jos tuosta lempinimiestä kyse, niin kuten jo kerroin, lainasin sen James Toneyltä.Ajattelepa, että Bones on sun ikänen mikäli olet oman ikäsi laittanut tuohon ja mies ottelee maailman huipulla ja titlessä seuraavaksi, Battleaxe.
Ei sitä tuuriksi voi sanoa tai muuksi kun taidoksi. Huomaa, että inhoat Bonesia kun pelkäät ettei Rua pärjää.
Tulipa tuosta mieleeni, että mitäs jos tällä kertaa dominointi ei onnistukaan Shogunin pistäessä päälle sen kuuluisan kaaoksensa? Murtuuko Bones kokemattomampana kun ei lähdekään heti ottelu oikeille raiteille? Mene ja tiedä.Odotan kieli pitkällä tätä matsia itse, mutta pahoin pelkään mestarin vaihtuvan tässä.
Bones on ollut dominoiva jokaisessa matsissaan.
Ei tässä kukaan loukkaantunutkaan. Olen huomannut kertoimet ja panokset on asetettu jo Shogunin puolesta, easy money =)Toneyn jutuille minä en laita mitään arvoa varsinkaan kun se höpöttelee vaparista.
Näyttihän se mitä se osaa häkissä. :D
Ei ollut tarkoitus loukata herra sotakirvestä joten anteeksi.
Pahoin pelkään tässä, että Maurin fysiikka ei vaan riitä nyt toki se on _vain_ mun mielipide.
Katselepa kertoimia kumpi on laitettu suosiksi tässä matsissa...
Hommaforumilla nämä.Itse luonnollisesti toivon aina valkoisen miehen voittavan ottelussa mustaa miestä vastaan.
WAR F*N SHOGUN
Ite toivon vaan hyvää matsia, voittaja on kuitenkin kovimman painoluokan mestari niin se kertoo jo jotain. Saa nähdä kauanko joudutaan odottamaan uutta Liddelliä, on melkoisen tuulinen paikka toi LHWn mestaruusjakkara.