Mauricio "Shogun" Rua

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelepa, että Bones on sun ikänen mikäli olet oman ikäsi laittanut tuohon ja mies ottelee maailman huipulla ja titlessä seuraavaksi, Battleaxe.
Ei sitä tuuriksi voi sanoa tai muuksi kun taidoksi. Huomaa, että inhoat Bonesia kun pelkäät ettei Rua pärjää.
Niin? Kyllä paikkansa pitää, että inhoan Jonesia ja hänen korneja haastatteluja, mutta en ole sitä tässä tredissä vielä ilmi tuonut mitenkään. Mihin tämä sun kommentti edes perustui? Jos tuosta lempinimiestä kyse, niin kuten jo kerroin, lainasin sen James Toneyltä.

Odotan kieli pitkällä tätä matsia itse, mutta pahoin pelkään mestarin vaihtuvan tässä.
Bones on ollut dominoiva jokaisessa matsissaan.
Tulipa tuosta mieleeni, että mitäs jos tällä kertaa dominointi ei onnistukaan Shogunin pistäessä päälle sen kuuluisan kaaoksensa? Murtuuko Bones kokemattomampana kun ei lähdekään heti ottelu oikeille raiteille? Mene ja tiedä.

Toneyn jutuille minä en laita mitään arvoa varsinkaan kun se höpöttelee vaparista.
Näyttihän se mitä se osaa häkissä. :D

Ei ollut tarkoitus loukata herra sotakirvestä joten anteeksi.

Pahoin pelkään tässä, että Maurin fysiikka ei vaan riitä nyt toki se on _vain_ mun mielipide.
Katselepa kertoimia kumpi on laitettu suosiksi tässä matsissa...

edit: toivon tästä tulevan vuoden matsi vaikka sitä ei titlessä nähdä.
JankyG, aivan Rualla on rautainen kokemus ja taidot myös joten tuo on mahdollista kuten kaikki vaparissa.
Uskon Gregin huolehtivan kunnollisen game planin matsiin.

Toneyn jutuille minä en laita mitään arvoa varsinkaan kun se höpöttelee vaparista.
Näyttihän se mitä se osaa häkissä. :D

Ei ollut tarkoitus loukata herra sotakirvestä joten anteeksi.

Pahoin pelkään tässä, että Maurin fysiikka ei vaan riitä nyt toki se on _vain_ mun mielipide.
Katselepa kertoimia kumpi on laitettu suosiksi tässä matsissa...
Ei tässä kukaan loukkaantunutkaan. Olen huomannut kertoimet ja panokset on asetettu jo Shogunin puolesta, easy money =)

Ei noilla kannata Jonesia lyödäkään joten Maurille ne massit menee ellei kerroin nouse.

edit: lähinnä tässä ajattelen tuota kokoeroa mikä on suuri tässä matsissa.
Ellei vastus olisi Shogun sanoisin voiton olevan varma.

Stomppaus kyllä toimii shogunilta hienosti, harmi ettei pysty ufc:ssä hyödyntään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

WAR F*N SHOGUN :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jon Jones voittaa TKO:lla 1 tai 2 erässä.

WAR F*N SHOGUN :rock:

Nick tekee parhaat videot.. En tiiä oikeen ketä kannattaisin tässä matsissa, molemmat on suosikkeja, pysyn silti aikaisemmassa mielipiteessä että Jones voi olla liian nuori vielä tohon, epäilen et Shogun vie kokemuksella, vaikka Jones on tulevaisuuden toivo. Hyvä matsi tulossa kuitenkin, yks kevään odotetuimpia.

Minä olen 100% Jonesin puolella tässä matsissa. Jotenki ei ole ikinä Shogun napannu meikäläisellä vaikka viihdyttävä ja menestynyt kaveri onkin. Uskon ja toivon, että matsi tulee olemaan jatkumoa sille mitä Jones on tehnyt tähän asti. Jones saa Shogunin näyttämään amatööriltä verrattuna itseensä ja lopettaa matsin ennen mestaruuseriä.

Suurin este mikä Shogunilla dominointiin on se, että parhaat vuodet menevät loukkaantumisista toipuessa eikä kehittyessä ottelijana. Mies on näyttänyt todella surkealta puolissa ufc:ssä ottelemissaan otteluissa, nyt toki alla kaksi hyvää matsia. Kuitenkin, jos katsoo miehen matsit Colemania ja Forrestia vastaan niin sopii toivoa, että polvivaivat eivät ole liikaa haitanneet harjoittelua, muuten tulee kylmää kyytiä.

Shogunilla etu kokemuksen ja tiukemman pystyn kanssa. Jones vie kuitenkin kuntonsa, monipuolisuutensa ja vahvan painin ansiosta. Pystyssä miehellä tuo älytön ulottuvuus ja tuollainen lähes Anderson Silvamainen rentous.

Minäkin kyllä vahvasti veikkaan Jonesia. Shogun on kova, mutta aika nopeasti porukka unohtanut miltä mies on tauokojen jälkeen näyttänyt. Jonesin pysty on myös yllättävän rentoa. En itseasiassa näe tuota kokemuseroakaan niin merkittävänä. Merkittävää on sen sijaan se, että Jones on järkyttävä monsteri, nuori ja nälkäinen. Jones Tko rd 3.

Ite toivon vaan hyvää matsia, voittaja on kuitenkin kovimman painoluokan mestari niin se kertoo jo jotain. Saa nähdä kauanko joudutaan odottamaan uutta Liddelliä, on melkoisen tuulinen paikka toi LHWn mestaruusjakkara.

ufc128poster2-olieng.jpg

Ite toivon vaan hyvää matsia, voittaja on kuitenkin kovimman painoluokan mestari niin se kertoo jo jotain. Saa nähdä kauanko joudutaan odottamaan uutta Liddelliä, on melkoisen tuulinen paikka toi LHWn mestaruusjakkara.

ei taida jones paljon tuulessa heilua,isompi versio a.silvasta joka osaa myös painia.mauri tulee kyllä jäämään jalkoihin:(

mä luulen että Rua vie tämän paremmalla pystytaidoilla. Jonesin matsit on ollut painijoita vastaan, nyt tulee ekan kerran hyvät mt-taidot omaava vastustaja, jolla myös yläkerta toimii. Shogun via tko 3rd round.

Tästä tulee kyllä todella kova matsi.. Joko siitä tulee erittäin tiukka taisto pisteille, tai tulee lopetusta; jommalta kummalta.
Itse kuitenkin fanitan Shogunia henkeen ja vereen. Shogun on kaikista ottelijoista itselle se ykkönen :D Ei nyt p4p, mutta muuten vaan.

Luulenpa, että tässä ratkaisee kokemus. Shogun on kokenut tappioita, voittoja, mestaruusotteluita ja otellut mitä tiukemmissakin taisteluissa. Ensimmäinen kamppailulaji aloitettiin jo 15-vuotiaana, eli 14 vuotta sitten.
Jonesille taas on toistaiseksi tullut vastustajiksi pelkkiä säkkejä. Mutta ehkä hän on vain saanut ne näyttämään täysin aseettomilta? Ei voi tietää. Uskon kuitenkin, että jos Shogun olisi otellut heitä vastaan, lopputulos olisi sama. Ensimmäinen ottelu oteltu kolme vuotta sitten ja paini aloitettu High Schoolissa.

Jännittää nuo Ruan polvet.. Toivottavasti hän sai ne kuntoon jo tarpeeksi kauan aikaa sitten, että kuntokin olisi kohdillaan. Jos tässä ottelussa loppuu kunto, se koituu kyllä kohtaloksi kummallekin. Toinen outo tekijä on se, että Jones sai tietää ottelusta kuusi viikkoa ennen ottelua. Tuossa ajassa ei kyllä varmaan ihmeitä saa aikaan, en tiedä. Mutta kuulostaa hullulta, että tuossa ajassa voi vaihtaa "ottelumoodin" painija-vastaisesta iskijä-vastaiseen ottelutyyliin. En tiedä ymmärsittekö.. :D Shogun on tietänyt ottelevansa painijaa vastaan heti sen jälkeen kun Rashad - Rampage oteltiin. Ja aijjai, jos kunto olisi entisellään, Shogun - Machidassa ei kyllä kaasutankki meinannut loppua ollenkaan.

Saa nähä, jännäks menee. Vois heittää kolikkoa ja pistää rahat sille... En yllättyisi kummankaan voitosta.

Ja pakkohan se on pasteta tänne itse tekemä HL-pätkä :D :

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom