Matti hyppää Lahden suurmäestä

Jotain tuollaistahan se uhosi silloin Tuomas & Juuso Experiencessä. Hyvä toi kiloeuro per metri homma. Suurmäestä luulis lentävän vähintään 50m ellei enemmänkin vaikka millä ponnistuksella. Toivottavasti Nykäsen pitää edes tulla jaloilleen se hyppy. Alunperinhän ideana oli että tällä tempauksella Matti pääsee veloistaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
maailman paras mäkihyppääjä kautta aikain... :rock:

Pitäs olla niin että joka metri k-pisteen yli tuo fyrkkaa. Tuohan on muuten ihan naurettavan kova liksa.

Pitäs olla niin että joka metri k-pisteen yli tuo fyrkkaa. Tuohan on muuten ihan naurettavan kova liksa.
No mä en menisi!
+ Oikein markkinoituna voisi olla hyvinkin tuottava tapahtuma!

Tonni metristä...kukahan tuonkin suostuu maksamaan?

Ei silti kyllä mä uskon että Matti sieltä mäestä alas tulee. Onko siitä mitään jäljellä sen jälkeen on toinen kysymys.

Ei toi toteudu. Ainoa, joka ton 1000E/m suostuu maksamaan on varmaan 7 päivää... yhden metrin siis.

Niin... kyllähän se Matti alas sieltä epäilemättä rahan toteutuessa tulee... Toivottavasti kolisis oikein kunnolla.

Kyl mä ainaskin hyppäisin 1000/metri, koska pakostihan sieltä sen 50 metriä tulee. Toivottavasti Masa hyppää ja ottaa kovimmat vauhdit mitä mäestä sää.... ja tulee niskalleen sieltä alas ,niin ei tarvii sitäkään enään kattella. On niin kesseli tapaus!

ÄnKs sanoi:
Kyl mä ainaskin hyppäisin 1000/metri, koska pakostihan sieltä sen 50 metriä tulee.

Epäilen. Siis olettamuksella että et ole mäkihyppääjä. En siis epäile sitä ettetkö lentäisi 50metriä vaan hyppyä yleensä.

Samapa tuo. Ihmettelen vaan että mitä se Masa on teille tehnyt. Iso osa jengistä toivoo,jos ei nyt suoranaista kuolemaa niin,ainakin vakavaa loukkaantumista?

skuge sanoi:
Masa lähtee sinne thaimaseen maanpakoon ja roinamaan puoleksivuodeksi. Tulessaan pistää kaikki ennätykset uusiksi :rock:

:offtopic: Tässä on jo enemmän kirjoitusvirheitä kun mulla pakkistsätissä :D

Onhan tuo hienojuttu jos pystyy vaikka 70-80 metriä hypätä ja tulla pystyssä alas, hyppääköhän vanhalla tyylillä? Musta vaan tuntuu että toi on noita kännisen hourailuja, eiköhän sen pää ole aika pehmeä että ei noita juttuja enää voi kovin vakavissaan ottaa.

Harjoittelua??

Sikanauta sanoi:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200606144659526_vi.shtml

"Ex-mäkikotka Matti Nykänen, 42, aloitti eilen peruskuntotreenit Pyynikin rinteillä juoksemalla jyrkkiä portaita ylös, alas. Tavoitteena miehellä on kivuta vielä kerran elämässään, ensi helmikuussa, Lahden suurmäkeen ja hypätä, jos kunto on siihen mennessä kohentunut ja pää kestää."

En usko, että kestää :jahas:

Kyllä Matti&Mervi lakeijoidensa kanssa oli vielä tiistaina Pyynikinmäellä senverran jurrissa,ettei sen päivän reenit varmaan suurtakaan kehitystä mäkihypyn saralla tuonut.Koskaan ennen Mattia livenä nähneenä täytyy todeta,että on kaveri vaan vieläkin spurgumman näköinen,kuin lehdissä/tv:ssä on näyttänyt!

Jospa niillä on vielä joku salainen kerroin, joka kasvattaa tuota summaa suhteessa Masan promilleihin :D

No kyllä se aika tauno ja spurgun näkönen oli jo siinä videossa, missä Jasper Pääkkönen häpes silmät päästään.

Jeps, eihän tolle mitään voi, ihminen kuin muutki masa, helekutin näkyvä äijjä.
Kyllä mää ainaski toivon että se sieltä ihan jaloilleen tulee alas ja saa rahat.
Onpahan ainaki varaa juoda ja nuin poies päin. Kyllä mää luulen, että nykänen on muutaman ihmisen elämänsä aikana työllistänyt ja luultavasti aika paljon rahaa tähänki maahan tuonut. Jotta jos nykänen nyt kupsahtaa, niin vähenee monella baarilla toimeentulotki. Luulen ettei tuo nykäsen poika kyllä ihan nollabudjetilla kuppiloissa juokse.

Huh, mitäköhän määki taas selitän, ei mulla kyllä vissiin mitään asiaa ollut, huoh.

Tappaahan se ittensä, jos hyppää suurmäestä. Tuskinpa silti koskaan sinne torniin asti pääsee.
tribulus sanoi:
Koskaan ennen Mattia livenä nähneenä täytyy todeta,että on kaveri vaan vieläkin spurgumman näköinen,kuin lehdissä/tv:ssä on näyttänyt!
Voin allekirjoittaa tuon täysin. Muutaman kerran Matin olen Tampereen yöelämästä bongannut. :rolleyes:

Mä voin maksaa tonnin siitä jos matti sitoo narun toisen pään kaulaansa ja toisen hyppytorniin ja sen jälkeen hyppää.

Mä voin olla osamaksaja, jos Matti hyppää esim. pää edellä
Mä voin maksaa tonnin siitä jos matti sitoo narun toisen pään kaulaansa ja toisen hyppytorniin ja sen jälkeen hyppää.
Kertokaa nyt? Onko toi vaan myötähäpeää vai onko tyttöystävä eksynyt Maailmanmestarin mukaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom