Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei Matti-Eskon tapauksessa varmaan noista jutuista olekaan kyse, vaan lähinnä siitä minkälaisen numeron mies itsestään tekee. Vaikka hyväkuntoiset 70-vuotiaat, jotka saavat kymmeniä vuosia nuorempaa naista ovat harvassa, ei Matti-Esko hytönen varmaan ole ainoa laatuaan vaikka niin näyttää luulevan.Faktaa ja statsia pöytään Hytösestä:
- Mies on kohta 70-v ja paremmassa kunnossa kuin itse tulen tuossa iässä olemaan. Ja moni muukin on sairas tai haudassa 70-vuotiaana.
- Kuinka moni mies saa naista vielä 70-vuotiaana? Ja kuinka moni 28 vuotta itseltään nuoremmalta? Mattiesko saa.
Kunnioitettavassa tikissä siis. Mutta koska Hytönen on julkisuuden henkilö ja tietoisesti kerää huomiota, niin meillä taviksilla, jotka tulevat elämään perinteisen ja tylsän elämän, niin jotain hupia tässä maassakin on, kun saa lukea ja nauraa tälläisille "julkkiksille", kuten Mattiesko Hytöselle.
Tän ketjun nimi nostaa aina hymyn huulille :D. Eihän Matti-Esko ole koskaan erityisen lihaksikas ollut (kireä kylläkin), mutta hyvin näkyy kunto pysyneen ennallaan vielä papparaiseksi asti:thumbs:. Ei tuossa iässä ilman lääkeaineita enää kovin isoja lihaksia ylläpidetä kun testotasot on hiipuneet nollan tuntumaan. Toivottavasti olen itse 70-vuotiaana yhtä nuorekkaan näköinen kropaltani
Tän ketjun nimi nostaa aina hymyn huulille :D.