Matti-Esko Hytönen, huono kehonrakentaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo stabiili kehonpaino johtunee miehen ruokailutottumuksista, joiden juuret ovat lapsuudessa asti -syö siis pirun vähän.
.

Syömistottumuksetkin usein vaikuttaa miten vanhenee. Syömällä tosi vähän, pysyy paremmassa kunnossa, ja elää vanhemmaksi, jos söis ihan normaalisti tai enemmän safkaa. Samaa ollaan testailtu apinoillakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos kehon lihasmassa ylipäänsä alkaa vähetä kun tulee ikää, pitäisin hyvänä saavutuksena pitää treenaamalla lihaksisto samassa koossa lähempänä 70 ikävuotta kuin mitä se oli hyvinä testovuosina.

Wanhan ketjun noston nosto.

Halusin vain sanoa, että lainasin kirjastosta ohimennen huomaamani Hytösen muistelmateoksen "Rinnanympärys 106 senttiä" ja luin sen parilla istumalla vuorokaudessa. Eilen ostin myös omaksi. Loistava kirjoittaja ja todella persoonallinen oman tiensä kulkija. Herkullista lukea käänteistä hänen uransa varrelta Hesarissa ja myöhemminkin. Kotoa löytyy kirjassa mainitun HS-kollegan Seppo Heikinheimon "Mätämunan muistelmat" joka täytyy lukea tässä kun ehtii.

Tuo ideaalipainohan Hytösellä oli 63 kiloa. Tai siis on. Ensi vuonna tulee vuotta 70 mittariin.

Wanhan ketjun noston nosto.

Halusin vain sanoa, että lainasin kirjastosta ohimennen huomaamani Hytösen muistelmateoksen "Rinnanympärys 106 senttiä" ja luin sen parilla istumalla vuorokaudessa. Eilen ostin myös omaksi. Loistava kirjoittaja ja todella persoonallinen oman tiensä kulkija. Herkullista lukea käänteistä hänen uransa varrelta Hesarissa ja myöhemminkin. Kotoa löytyy kirjassa mainitun HS-kollegan Seppo Heikinheimon "Mätämunan muistelmat" joka täytyy lukea tässä kun ehtii.

Tuo ideaalipainohan Hytösellä oli 63 kiloa. Tai siis on. Ensi vuonna tulee vuotta 70 mittariin.

Kiitosta vaan Setämies!
Toi kirja tulee tosiaan nopeesti luettua.!

Ysärillä Hytösen Hesarin kolumnit oli mahtavaa luettavaa. Myöhemmin siitä tuli sitten enempi sellanen räksyttävä rakkikoira. Toki propsit siitä, että Hytönen ei liiemmin ketään kumartele ja "porttarit" oli monen julkkiksen pippaloihin.

Hytösen itsevarmuus on omaa luokkaansa. Tämä blogiteksi on helmi.

Tavallisen kaljamahan ei kannata haaveilla itseään kolmekymmentä vuotta nuoremmasta naisesta. Tai aina voi haaveilla.
Jos mies on hyvin toimeentuleva, urheilullinen ja trendikäs, kaikki on hänelle mahdollista. Minä olen juuri sellainen mies.
En mielelläni puhu rahasta, mutta olen hyvin toimeentuleva. Olen urheilullinen. Koko Suomi tietää, kuka on se mies, joka treenaa Helsingin Atleettiklubilla kuusi kertaa viikossa.

Olen trendikäs. Hankin Roo-masta vaatteeni, jotka on valmistettu Milanossa. Ohimennen ostan Chicagosta muutaman paidan. Brad Pittillä ja Sean Pennillä on pitkät trendihiukset. Minullakin on pitkä hiukset, tosin pitemmät kuin amerikkalaisilla veljilläni.
Suurin osa suomalaista miehistä voi vain haaveilla sellaisista hiuksista. Ja suurin osa suomalaisista miehistä voi vain haaveilla sellaisesta vartalosta kuin minulla on. Anteeksi, tämä lipsahti.
Kuusikymppisen mahdollisuudet saada nuori nainen paranee merkittävästi, jos hänellä on status, jos hän on jotain.
Kun tyttöystäväni oli sinkku, hänen kotiinsa tuli Hufvudstadsbladet. Joka sunnuntai hän meni vanhempiensa luo, että voisi lukea Hesarista yhden jutun, minun kolumnini.

Hytösen on pakko provota ja trollata, pakko. Ei se voi olla tosissaan näissä jutuissa.

Se joka treenaa kuin minä, saa samanlaisen vartalon kuin minulla. Kapea lantio pitää kuitenkin olla synnyinlahjana. Minulla on.

Eniten maailmassa minä rakastan tyttöystävääni. Toiseksi eniten rakastan treenaamista.

Rasvaprosenttini on 8,5. Olen siis ihminen, jonka luiden päällä on pelkästään sisäfileetä.

Jos miehellä on korkea rasvaprosentti, hän ei koskaan saa näkyviin hauislihaksen päällä kulkevaa suonta. Pullottava suoni miehellä on kuin timanttikoru naisen rinnalla.

Usain Boltilla, Sylvester Stallonella, Michael Monroella ja minulla on pullottavat suonet. Tai ehkä Stallonen suonet eivät enää pullota.

Pullottavat suonet ovat kummallinen asia. Kauniit miehellä, mutta eivät naisella. Madonnakin näyttää tulleen järkiinsä tässä asiassa.

Minä käytän kesäisin aina paitaa, jonka lyhyet hihat olen käärinyt olkavarteen. Jos tupakoisin, säilyttäisin tulitikkuaskia käärityn hihan sisällä. Mies, jolla on sämpyläkäsivarret, ei voi edes unelmoida sellaisesta.
Kun tyttöystäväni kesäisin shoppailee Rooman Via del Corsolla, lyhythihaisen paitani käärityt hihat kertovat muille, että minä olen tyttöystäväni bodyguard. Pidän siitä.

493745.jpg

Hytöstä pitää osata lukea oikeiden lasien läpi. Hänen IL:n kolumninsa kommentithan ovat yleensä täynnä ihmisiä jotka ovat ottaneet ne sana sanalta vakavissaan kirjoitettuna ilman minkäänlaista ironian/sarkasmin tajua, ja tavoittelevat samanlaista coolin pelkistettyä ja töksähtelevää tyyliä yrittäessään vittuilla Hytöselle takaisin, siinä surkeasti epäonnistuen. Tuosta kuvasta sen verran että sitähän tuskin kukaan aidoksi luuleekaan. :) Hytösen kolumnien maailmahan on tuollainen melko absurdisti tiettyjä asioita toistava ja pyörittelevä, ja omasta mielestäni hulvattoman hauska kun sen ottaa oikein.

Kuinkahan moni sitten kerää sitä lihasmassaa sen jäkeen kun mittarissa on 40? Tunteekohan viestin aloittaja yhtäkään tyyppiä, jolla olisi enemmän lihasmassaa 70 vuotiaana kuin 40 vuotiaana. Sinänsä kokolailla turhan kuuloinen kysymys, mutta se nyt jostain syystä tuntuu olevan hyvän kehonrakentajan määritelmä. Moni joskus kovissa massoissa ollut makaa jo mullan alla tuossa iässä, mutta Hytönen vain julistaa rakkauttaan nuorempaa tyttöystäänsä kohtaan.

Aika suppea on myös näkemys, jossa kehonrakennus on lihasmassaa, lihasmassaa ja lihasmassaa. Joskus aikaisemmin jopa kisoissakin arvostettiin esteettisyyttäkin.

Hytösen itsevarmuus on omaa luokkaansa. Tämä blogiteksi on helmi.

Hytösen on pakko provota ja trollata, pakko. Ei se voi olla tosissaan näissä jutuissa.

katso liitettä 92684

Pakko kai ton tekstin on trollausta olla :D Mutta mitä vittua tuo kuva :jahas: Ei tullut ihan heti joku kehonrakennusta harrastava mies mieleen.

Hauskaa juttua kyllä, pitääpä kattoa jos löytäis tuon blogin

Tää on oikeesti hauska tää blogi :D Kiitos tästä threadista

"Goalainen hierojani on sanonut, että minulla ei ole enää rasvasoluja. Olen treenannut niin kauan, että rasvasoluni ovat kuolleet sukupuuttoon. Se tarkoittaa, että vaikka mitä tekisin, minusta ei tulisi paksukaista."

Hytöstä pitää osata lukea oikeiden lasien läpi. Hänen IL:n kolumninsa kommentithan ovat yleensä täynnä ihmisiä jotka ovat ottaneet ne sana sanalta vakavissaan kirjoitettuna ilman minkäänlaista ironian/sarkasmin tajua, ja tavoittelevat samanlaista coolin pelkistettyä ja töksähtelevää tyyliä yrittäessään vittuilla Hytöselle takaisin, siinä surkeasti epäonnistuen. Tuosta kuvasta sen verran että sitähän tuskin kukaan aidoksi luuleekaan. :) Hytösen kolumnien maailmahan on tuollainen melko absurdisti tiettyjä asioita toistava ja pyörittelevä, ja omasta mielestäni hulvattoman hauska kun sen ottaa oikein.

Näinhän se on.

Kuinkahan moni sitten kerää sitä lihasmassaa sen jäkeen kun mittarissa on 40? Tunteekohan viestin aloittaja yhtäkään tyyppiä, jolla olisi enemmän lihasmassaa 70 vuotiaana kuin 40 vuotiaana. Sinänsä kokolailla turhan kuuloinen kysymys, mutta se nyt jostain syystä tuntuu olevan hyvän kehonrakentajan määritelmä. Moni joskus kovissa massoissa ollut makaa jo mullan alla tuossa iässä, mutta Hytönen vain julistaa rakkauttaan nuorempaa tyttöystäänsä kohtaan.

Aika suppea on myös näkemys, jossa kehonrakennus on lihasmassaa, lihasmassaa ja lihasmassaa. Joskus aikaisemmin jopa kisoissakin arvostettiin esteettisyyttäkin.

Faktaa ja statsia pöytään Hytösestä:
- Mies on kohta 70-v ja paremmassa kunnossa kuin itse tulen tuossa iässä olemaan. Ja moni muukin on sairas tai haudassa 70-vuotiaana.
- Kuinka moni mies saa naista vielä 70-vuotiaana? Ja kuinka moni 28 vuotta itseltään nuoremmalta? Mattiesko saa.

Kunnioitettavassa tikissä siis. Mutta koska Hytönen on julkisuuden henkilö ja tietoisesti kerää huomiota, niin meillä taviksilla, jotka tulevat elämään perinteisen ja tylsän elämän, niin jotain hupia tässä maassakin on, kun saa lukea ja nauraa tälläisille "julkkiksille", kuten Mattiesko Hytöselle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom