Tavallisen kaljamahan ei kannata haaveilla itseään kolmekymmentä vuotta nuoremmasta naisesta. Tai aina voi haaveilla.
Jos mies on hyvin toimeentuleva, urheilullinen ja trendikäs, kaikki on hänelle mahdollista. Minä olen juuri sellainen mies.
En mielelläni puhu rahasta, mutta olen hyvin toimeentuleva. Olen urheilullinen. Koko Suomi tietää, kuka on se mies, joka treenaa Helsingin Atleettiklubilla kuusi kertaa viikossa.
Olen trendikäs. Hankin Roo-masta vaatteeni, jotka on valmistettu Milanossa. Ohimennen ostan Chicagosta muutaman paidan. Brad Pittillä ja Sean Pennillä on pitkät trendihiukset. Minullakin on pitkä hiukset, tosin pitemmät kuin amerikkalaisilla veljilläni.
Suurin osa suomalaista miehistä voi vain haaveilla sellaisista hiuksista. Ja suurin osa suomalaisista miehistä voi vain haaveilla sellaisesta vartalosta kuin minulla on. Anteeksi, tämä lipsahti.
Kuusikymppisen mahdollisuudet saada nuori nainen paranee merkittävästi, jos hänellä on status, jos hän on jotain.
Kun tyttöystäväni oli sinkku, hänen kotiinsa tuli Hufvudstadsbladet. Joka sunnuntai hän meni vanhempiensa luo, että voisi lukea Hesarista yhden jutun, minun kolumnini.