No mä en kyl kerää kauheest matkamuistoja kun mä matkustan aikast paljon, oon nimittäin viimisen viikon aikana ollut Utrechtissa 2kertaa, kerran Saksassa, ja tänään Amsterdamissa. Sitten viimesen puolenvuoden ajalle mahtuu 2 saksanmatkaa ja Belgian reissu.. Hollannissa seikkailua sitten senkin edestä..
mä kerään lähinnä valokuvia saksan eri osavaltioista, koska se on mun lempimaa (okei, kuulostaa ehkä sairaalta
)
. Oon käynyt melkein kaikissa (11/16). (Baijeri, Hessen, Baden Württenberg, Thüringen, Sachsen, Sachsen-Anhalt, Rheinland-Pfalz, Nordrhein-Westfalen, Berliini,Brandenburg, Niedersachsen...
Eli puutttuu Saarland, Bremen, Hampuri ja Schleswig-Holstein, ja Mecklenburg-Vorpommern... Kesäl tulee noista ainakin Schleswig-Holstein ja varmaan Hampuri, Ehkä Bremenkin.. Sit jäisi kaksi jäljelle nähtäviksi.. Niin, no on mulla erinäinen määrä saksa-paitoja, ja saksan maajoukkueen paita. Ja lompakko.. Ja rannenauha.. mut mä oonki Saksan ystävä..
Hollannissa en edes ole käynyt, kun Amsterdamissa, Haagissa, Rotterdamissa, Arnhemissa ja Utrechtissa. Eindhoven on jäänyt välistä. Belgiassa olen kerran ollut ja kohta menen Brysseliin..
Lähinnä matkamuistot on valokuvia jaoteltuna maittain ja osavaltioittain/provinsseittain ja kaupungeittain. En joka reissulta viitsi ostaa mitään, menisi niin liikaa rahaa.. Australiaan kun menen, minne on niin pakko päästä, sitte ostan kaikilla rahoilla Aussikamaa..
Edit.. lisäys.. Harmittaa muuten, että Itävallasta en ostanut mitään, kun maa on sinänsä ihan sairaan siisti.
Edit2. pitäkää sairaan intoilijaan, mut laskin just, et oo käyny 8.sassa kymmenestä suurimmasta kaupungista saksassa.... Ehkä mä oon keskittyny jopa liikaa saksaintoiluun..
ja 20/25 suurinta.. lol