Matkamessut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skundi
  • Aloitettu Aloitettu
Moi!

Eli torstaista sunnuntaihin on matkamessut Helsingin Messukeskuksessa. En ite oo ollu kertaakaan, mutta kun likkani on duunissa tuolla, niin irtosi pari ilmaispiljettiä ja pitäis mennä tarkastamaan meno. Eli käykö tai onko kukaan pakkislainen käynyt moisilla kesteillä? Mitä sieltä saa käteen, ja mitä kannattaa tsekata?

Itselleni iski silmään ainakin perjantainen klo 16:00 alkava Madventures-kirjan esittely!

Kommentteja kiitos

edit:typot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä sinne tulee aina joka vuosi ajauduttua, mutta eipä sieltä oikein jää mitään käteen. Joskus olen jonkun matkailuaiheisen kirjan ostanut.

Matkatarjousten perässä sinne on tullut lähettyä, tosin nekin taisi jo nettiin tulla esille myös.

Itselleni iski silmään ainakin perjantainen klo 16:00 alkava Madventures-kirjan esittely!
edit:typot
Itse en ole tuonne messuille menossa torstaina vaan kohti pitkää kesää, mutta tuon kirjan olen kyllä omistanut vuodesta kivi ja käteisraha.

Näin selviydyt busseista / takseista / junista / lentokoneista jne.
Matkalla kohdattavia sairauksia.
Eri maiden festivaaleja.
Pakkausohjeet
Rahankäsittely vinkit.
Työn tekeminen ulkomailla: ammatit, riskejä jne.
Ötökät sun muut etovat.
Bugirespetit :)
Tinkimiskulttuuri
Kusetukset
Näin toimit sieppaustilanteessa.
Ääriolosuhteet: eksyminen luonnossa jne.
Seassa madventures tarinoita kiitettävä määrä.
+ käsittämätön määrä muuta nippelitietoa

Koulun puolesta lähdetään perjantaina tuonne. Kiinnostus on aika nollissa, mutta eihän sitä osaa sanoa, vaikka hauskakin päivä tulisi. Tuleepahan tuo Helsinki nähtyä. En ole siellä vieraillut about kahdeksaan vuoteen.

Olen menossa ensi kertaa. Päälimmäinen tarkoitus on käydä katsomassa löytyiskö lentolippuja Nipponiin. Finskillä on kyllä messutarjouksena liput Nagoyaan alle viidellä sataa, mutta matkustus päivämäärät ei käy loman kanssa yksiin.
Huomasin myös, että Tokyo-passi kirjan saa tuolta pienellä alennuksella. Se lähtee ainakin mukaan. Myös tuo edellä mainittu Madventures-kirja esittely kiinnostaa, vois ostaa senkin kirjan sieltä, jos halvalla irtoaa.

Juu, on tullut käytyä pienestä jantterista saakka. Torstaina tarkotus mennä VIP-lipuilla(contacts, contacts;)). Lähinnä ens talven karibian reissua suunniteltaessa, ja vois kans vaihtaa kuulumiset islanti-seuran kanssa, sinne kun oon menossa duuniin ens kesänä.
Kyl tuol on hyvä meininki, ja jos ei muuta niin saa pummittua hyvän määrän karkkejä, syötävää ja esitteitä.

No tulipa käytyä. Käteen jäi stressipallo ja auton skrapa. Ei oikein mitään juttuja 18-vuotiaalle jos ei etsi jotain matkatarjousta.

Musta taso on jotenki laskenu kahen vuoden takaisesta. Sarjassa vähän oudommat tapukset oli se kun yhtäkkiä eteen ilmesty bb-einari, joka istu jollain laitteella joka imitoi hevosen selässä ratsastusta (siis keskellä näitä eri maiden kojuja). Einari siihen että "haluutko kokeilla, tää tuntuu niin ihanalta". Menin äkkiä pois:D
Mutta joo kyllähän tuolta ihan hyviä matkailuvinkkejä sai mukaan.

finnmatkan sivulta kun tekee tuon loman tarpeessa testin niin pitäisi tulla ilmais lippu matkamessuille s-postiin.
Ei sieltä mitään tule :curs:

Ihan samanlaiset messut kuin aina aikaisemminkin. Kiva oli käydä fiilistelemässä, mutta ei siellä mitään ihmeellistä ollut. Ja kun ei ollut varaa varata mitään matkoja. Kaikki liikenevä raha menee kahteen seuraavaan jo varattuun reissuun. Helmikuussa Budapestiin ja huhtikuussa Thaikkuihin.

Mukaan tarttui kaksi lehtitilausta, Mondon Tallinnan -opas kylkiäisenä sekä Madventures -kirja.

Tammikuussa taas matkamessut edessä. Itse en ole aikaisemmin käynyt ja ensi kesäksi häämatka pitäs tuolta löytää jos vaikka edullisemmalla löytäis. Onko kenelläkään tietoa että pitääkö nuo matkatarjoukset maksaa yleensä kokonaan heti vai riittääkö joku varausmaksu?

Suositut

Back
Ylös Bottom