Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli muutit ensin Suomesta pois Thaimaahan ja sieltä Saksaan, kumpikaan ei kelvannut. Aika outoa.Nyt pari viikkoa Suomessa takana. Saksa on kyllä paska maa. Jokainen sekunti Suomessa on kuin pitkäkestoista orgasmia. Thaimaasta lähdettiin haikein mielin, Saksasta olisin polttanut sillat takana jos olisin voinut.
No oli siellä kai kivaakin, kun tätä threadia katselee. Paskat muistot jäi ja vielä paskemmat jälkipyykit.
Muutama foto vielä tulossa mm. oktoberfesteiltä jne.
Toisinkuin suomalaiset saksalaiset eivät olekaan nyhveröitä tissiposkia, vaikka vielä 50 vuotta sitten tilanne siellä oli melko kehno. Jos joskus hommaan muksuja, kasvatan saksalaisittain.Joo, saksalaiselle muksulle opetetaan jo päiväkodissa/vauvana että MINÄ MINÄ MINÄ! PASKAT MUISTA! MINÄ OLEN TÄRKEIN!
Jos saksalainen muksu etuilee liukumäessä ja tyrkkää toisen pois edestä, on se vain toivottavaa. Sama homma vaikkapa saksalaisten rakastamissa karuselleissa jne. Suomessa moisesta toiminnasta annettiin minun lapsuudessani vielä omien vanhempien toimesta selkäsauna.
Ihmeellisiä kurittomia perkeleitä saksalaiset lapset! Aika monesti herätin pahennusta huutamalla gyntterikakaroille: NEIN, SCHWEINE!
1kk nyt Suomessa takana, muuten tosi kivaa mutta onhan tämä aivan järjettömän kallista. Itse olen maksanut kaiken reissaamisen ja muut yksinään 2 vuoden ajan, nyt on pakko pistää eukkokin töihin että saa edes perustarpeet maksettua. PK-seudulla ei olisi edes varaa asua. Onneksi muutettiin aivan metsän keskelle landelle.
Samalla tulotasolla:
Thaimaassa: 5 tähden luxuselämää
Saksassa: Hyvin toimeentulevaa elämää, paljon reissailua ja ostoksia
Suomessa: persköyhää kitumista
-silti valkkaan noista Suomen... toistaiseksi.
Johan tuolla mainitsin että kieliongelma oli ongelmista päällimmäisin:Asun itsekin täällä Saksassa ja en voi kyllä kuin ihmetellä, miten voi jäädä noin negativiisia mielikuvia.
Jos osaa kohtuullisesti saksaa, eivät virastot todellakaan ole sen kummempia kuin Suomessakaan.
Kotirouva.Mikä toi hausfrau on?
Samalla tulotasolla:
Thaimaassa: 5 tähden luxuselämää
Saksassa: Hyvin toimeentulevaa elämää, paljon reissailua ja ostoksia
Suomessa: persköyhää kitumista
Ei siihen voi sopeutua. Lue noi mun tekemät listat. En ala pompoteltavaksi jne.Jos Huppe toi Saksaan suomalaista kulttuuria eikä pyrkinyt sopeutumaan paikalliseen kulttuuriin?:(
Johan tuolla mainitsin että kieliongelma oli ongelmista päällimmäisin:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2665443&postcount=1619
Kyllähän tuo Saksa on kehitysmaa monilta osin ja Munchen maailman suurin kylä. Ei tuossa ole mitään kaupunkia. Matalia taloja kymmenen kilometriä joka suuntaan ja yksi pieni keskus jossa on aina se miljoona ihmistä kerralla (Marien Platz). Sama kuin Stadin Eira jatkuisi Korsoon saakka. Kivan näköistähän se on, ei siinä mitään, ilman navigaattoriakin löytää ehkä tuurilla juna-aseman kun tallustelee ensin tunnin.
No ehkä olen tottunut vähän turhan hienoihin ostareihin ja suuriin kaupunkeihin Aasiassa? Kuitenkin Frankfurt tuntuu enemmän kaupungilta kuin München, pikaisen visiitin perusteella.
No, onhan tuossa noita seikkoja eritelty aiemminkin, suotta näitä asioita tässä nyt kertaamaan. En kyllä lapsiani kasvattaisi saksalaisessa koulutusjärjestelmässä.
En kyllä lapsiani kasvattaisi saksalaisessa koulutusjärjestelmässä.