Matkakertomus: Malediivit - mieletön paratiisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Oih, näitä maisemia on kyllä niin ikävä!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varattiin just eilen häämatka helmikuulle malediiveille finnmatkojen kautta. Yhteensä tulee kustantamaan 6000. Johon kuuluu all inclusive, sekä vesitasokuljetukset. Meedhupparu island resort oli hotelli. Oon aina unelmoinu malediivien tyylisestä paratiisista ja nyt vihdoin pääsen sinne! =)
Ei malta oottaa tätä 3 kuukautta. Pääsee purkamaan häistä aiheutuneen "stressin".

Varattiin just eilen häämatka helmikuulle malediiveille finnmatkojen kautta. Yhteensä tulee kustantamaan 6000. Johon kuuluu all inclusive, sekä vesitasokuljetukset. Meedhupparu island resort oli hotelli. Oon aina unelmoinu malediivien tyylisestä paratiisista ja nyt vihdoin pääsen sinne! =)
Ei malta oottaa tätä 3 kuukautta. Pääsee purkamaan häistä aiheutuneen "stressin".

Hitto, oon todella kade... Ollaan kolme kertaa käyty Malediiveillä, ja omaan makuun kyllä todella hieno paikka! Ja vesitasolla lentäminen on myös makeeta, sieltä saa napsittua kivoja valokuvia!

Mites, kehtaako siellä malediiveilla yhtään rietastella vai uhkaako raippatuomio?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom