Ni hao!
Täräytetään näin viikonlopun kunniaksi kuvapläjäys.
Ikkunanpesuhommia konttorilla. Parin päivän ajan heput kiikkuivat liaaneillaan tornin seinällä, ei mitään heikkohermoisten hommaa. Kiinalaiseen tyyliin varusteet ei välttämättä ole ihan viimesen päälle noillakaan hepuilla.
Ostettiin sellainen mikrouunin kokoinen paistouuni. Viikonlopun ratoksi käräytettiin pari pellillistä pannukakkua, lurps!
Takapihan lammessa on ihan jonkin verran elämää. Parvi kultakaloja majailee tässä alemmassa kuvassa näkyvän katoksen ympärillä ja alla.
Erilaisia konditorioita on noissa kauppakeskuksissa ja kadunvarsissa täällä aika paljon. Tällaiset täytekakut on siinä 15€ haarukassa.
Mixc Mall- kauppakeskuksessa on luistinrata. Olipa vapauttava tunne kun tällä kertaa me saatiinkin nauraa kiinalaisille ja osoitella sormella surkeimpia yrittäjiä. Ei ollut hoki lahjakkuuksia areenalla tällä kertaa.
Mixc mallilla on valtava määrä pieniä erikoisliikkeitä, mutta hinnat Suomen luokkaa ja ylikin. H&M:ltä tarttui kuitenkin jotain vaatteita mukaan.
Hifiä oli tarjolla muutamassa liikkeessä
Lisäksi jotain tyylitajuisten huonekaluja, kuulemma.
Kielimuuri ei haittaa leikkipaikoilla
Mulla on tullut jokin fiksaation näihin elävänä myytäviin tuotteisiin. Jokaisella kauppareissulla pitää ottaa kuva, jos jottain uutta hienoa on myynnissä
Näistäkin olisi varmaan joku kiinalainen onnellisena paistanut ruokaa. Minä tyydyin ottamaan kuvan.
Viikonlopun herkuksi täällä saa onneksi pekonia helposti. Tällä reissulla vakiintunut tapa täytyy säilyttää kyllä Suomessakin. Rapeaa siivua...
Lisähuomautus! Eilen kaupalla käydessä kohtasin kuvottavimman eväksen jota on tähän asti ollut myynnissä. Olisin muuten diagnosoinut otuksen nyljettynä paistetuksi koiraksi, mutta hampaat oli jyrsijän hampaat, joten sen täytyi olla jokin iso piisami tai vastaava. Uppaan kuvan myöhemmin, mutta tämä on etukäteinen K18-VAROITUS.
Toinen samaan kategoriaan menevä juttu on paikallisten miesten kynnet. Toistaiseksi minulle ei ole selvinnyt minkä ihmeen takia miehet kasvattavat (yleensä) pikkurillin ja peukalon kynsiään. Joillakin tapauksilla muutkin kynnet ovat huomattavan pitkiä. Siis oikeasti, pisimmät näkemäni noin 5cm. Kuvottavaa, vähintään K-15 MATERIAALIA. En ole tohtinut pyytää saisiko ottaa kuvan. Ehkä joku päivä.