Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoja kuvia, kaupunkikuvat taitaa olla kaikki SingaporestaNyt alkaa sitten putoilemaan Nikonista kuvia. Indonesia Miken silmin. Arkkitehtuuria, ihmisiä, katukuvaa jne. Näätte miten mä näen kaupungit.
Joo, menee samassa järjestyksessä mitä lomakin.Hienoja kuvia, kaupunkikuvat taitaa olla kaikki Singaporesta
Australia on vähän vitun iso mesta, kartat vääristää. Olen lentänyt Sydneyhin Singaporen kautta, ja matka taisi olla vähän yli puolivälissä Singaporessa. Pohjois- Ausseihin toki monta tuntia vähemmän.Australian kiertomatka kiinnostaisi kanssa, se olisi kahdelta 8000 euroa ja kestää pari viikkoa. Jos olisin täällä yksin, niin nyt lähtisin tästä Australiaan hillumaan viikoksi. Ei ole meinaan pitkä matka.
Älytöntä, että noi oli kaikki puusta veistetty. Vierestä kun katseli yksityiskohtia, niin leuka putosi jokaisen patsaan kohdalla.Tulee noista bindeistä ja värikkäistä hinduidoleista melkein koti-ikävä, mutta skoottereista ja roskaläjistä se paranee...
EDIT: Hieno kuva efanttijumala Ganeshasta! Intiassa on lähes viikon festarit sille joka vuosi. Ainakin kolme eri tarinaa olen kuullut sille, miksi toinen syöksyhammas katkesi, mutta hinduismissa ei ole niin nökönuukaa noiden tulkintojen kanssa.