Matkakertomus: Indonesia - Singapore / Bali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
800_6716.jpg
800_6728.jpg
800_6739.jpg
800_6714.jpg
800_6715.jpg

Australian kiertomatka kiinnostaisi kanssa, se olisi kahdelta 8000 euroa ja kestää pari viikkoa. Jos olisin täällä yksin, niin nyt lähtisin tästä Australiaan hillumaan viikoksi. Ei ole meinaan pitkä matka.
Australia on vähän vitun iso mesta, kartat vääristää. Olen lentänyt Sydneyhin Singaporen kautta, ja matka taisi olla vähän yli puolivälissä Singaporessa. Pohjois- Ausseihin toki monta tuntia vähemmän.

Tulee noista bindeistä ja värikkäistä hinduidoleista melkein koti-ikävä, mutta skoottereista ja roskaläjistä se paranee...

EDIT: Hieno kuva efanttijumala Ganeshasta! Intiassa on lähes viikon festarit sille joka vuosi. Ainakin kolme eri tarinaa olen kuullut sille, miksi toinen syöksyhammas katkesi, mutta hinduismissa ei ole niin nökönuukaa noiden tulkintojen kanssa.

Viimeksi muokattu:
Tulee noista bindeistä ja värikkäistä hinduidoleista melkein koti-ikävä, mutta skoottereista ja roskaläjistä se paranee...

EDIT: Hieno kuva efanttijumala Ganeshasta! Intiassa on lähes viikon festarit sille joka vuosi. Ainakin kolme eri tarinaa olen kuullut sille, miksi toinen syöksyhammas katkesi, mutta hinduismissa ei ole niin nökönuukaa noiden tulkintojen kanssa.
Älytöntä, että noi oli kaikki puusta veistetty. Vierestä kun katseli yksityiskohtia, niin leuka putosi jokaisen patsaan kohdalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom