Rest-Pause Addict
Stabiili ylikunto
Kuka tän biisin on tuottanu? Selvästi yritetty jonkinlaista anthemiä, mutta miksaus ihan päin helvettiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottamatta kantaa Matiaksen musiikkiin sen enempää, mutta pitääkö sitä ensimmäiset 10 vuotta räpätä jossain komerossa yksin, että on tarpeeksi hyvä "hypätäkseen skeneen"?
Vois olla hyvä harjoitella ja testailla ideoita ja biisejä lähipiirissä ja todeta ne toimiviksi, ennen julkaisua? Paitsi jos on itse lahjakas ja pystyy objektiivisesti arvioimaan tuotantoaanNo joo toi mun viesti oli huonosti kirjoitettu. Ei ollut tarkoitus viljellä mitään rap-purismia. Kaikki saavat tehdä ja toteuttaa itseään vapaasti millä musiikin tai elämän kentällä vapaasti, se on hyvä juttu. Mä en osaa kirjoittaa tota mun ajatusta auki.
Siitä se ongelma tuleekin jos aina on ollut paras kaikista. Ainakin äidin mielestä. Tuli joku laulukilpailu, idols, tms joskus vuosikymmen sitten. Tyttö kävi telkkarissa laulamassa ja kuulosti sian kidutukselta. Tuomari kysyi osaako omasta mielestään laulaa ja vastaus oli, että osaa ja äitikin aina kehunut.Vois olla hyvä harjoitella ja testailla ideoita ja biisejä lähipiirissä ja todeta ne toimiviksi, ennen julkaisua? Paitsi jos on itse lahjakas ja pystyy objektiivisesti arvioimaan tuotantoaan
Kuka tän biisin on tuottanu? Selvästi yritetty jonkinlaista anthemiä, mutta miksaus ihan päin helvettiä.
Siitä se ongelma tuleekin jos aina on ollut paras kaikista. Ainakin äidin mielestä. Tuli joku laulukilpailu, idols, tms joskus vuosikymmen sitten. Tyttö kävi telkkarissa laulamassa ja kuulosti sian kidutukselta. Tuomari kysyi osaako omasta mielestään laulaa ja vastaus oli, että osaa ja äitikin aina kehunut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä tavalla tämä räppi-homma on sekoilua? Eikös Matias jollain videolla sanonut, että ennenkin päässään riimaillut tms. tai jopa vähän räppäillyt?Juurikin tämä yhdistettynä siihen typerään ajatusmaailmaan, jossa kaikki kritiikki on automaattisesti negaamista tai kateellisuutta. Jos Matiakselle jostain kateellinen olisi, niin voisi olla kropasta ja bisneksestä. Nyt tää räppi-sekoilu on vain todella noloa ja aiheuttaa myötähäpeää. Mutta toisaalta jos kaikki kaverit on poistettu elämästä koska ovat negaajia (= eivät tue räppiuraa) ja korvattu turkkilaisilla partureilla jne. niin varmaan lopputulos on tätä.
Itseäni lainaten esimerkkinä, niin vaikka osaan soittaa teknillisesti hyvin kitaraa niin en silti viitsi lähteä todellakaan tekemään tuonne youtube skeneen mitään omia viedoita. Sen verran "tyhjältä" tuntuisi omat video siellä massassa pidemmän päälle jotenkin. Vaikkakin on minulla siellä ainoana säkkijärven polkka soittelu reilun vuoden takaa näkyvillä, mutta ei sitä jotenkin kehtaa mennä ihmeemmin sorkkimaan tuonne kun tuskin se kenellekään mitään antaa, lopulta vähiten itselle.Itse Matiasta nykyään aika vähän seurannut enään, eikä iske noi biisit, mutta arvostan omalla tavalla tätä rap hommaa mitä tekee. Selkeästi tykkää kuitenkin itse ja se on tärkeintä. Sitä en tiedä hahmottaako itse miten kova taso tuossa skenessä on ja mitä koittaa tuolla saavuttaa. Enkä itsekään pidä kuin vain tietyistä artisteista tuossa "käsienheilutus"-genressä, mutta että noinkin aloittelevana USKALTAA kuitenkin lähteä tuohon skeneen noilla taidoilla julkisesti. Sitä arvostan!
Sinäkin fiksuna ihmisenä kyllä huomaat, että iso osa Matiaksen musiikkiin täällä liittyvä kritiikki on nimenomaan kohdehenkilön negaamista, ei niinkään kannanottoa musiikkiin. (Osalla toki kyllä)Juurikin tämä yhdistettynä siihen typerään ajatusmaailmaan, jossa kaikki kritiikki on automaattisesti negaamista tai kateellisuutta. Jos Matiakselle jostain kateellinen olisi, niin voisi olla kropasta ja bisneksestä. Nyt tää räppi-sekoilu on vain todella noloa ja aiheuttaa myötähäpeää. Mutta toisaalta jos kaikki kaverit on poistettu elämästä koska ovat negaajia (= eivät tue räppiuraa) ja korvattu turkkilaisilla partureilla jne. niin varmaan lopputulos on tätä.
Tähän se hyvin tiivistyy. Netti on täynnä musiikkia mistä joku ei tykkää. Tekeekö se kaikista musiikin tekijöistä ylimielisiä ja kaverinsa hylänneitä mulkkuja tms...? Toivottavasti ei. Tykkäänkö Matiaksen musiikista? No en oikeestaan? Herättääkö se sen suurempia tunteita, kun vaikka se etten tykkää Metallicasta.. No ei oikeestaan...Sinäkin fiksuna ihmisenä kyllä huomaat, että iso osa Matiaksen musiikkiin täällä liittyvä kritiikki on nimenomaan kohdehenkilön negaamista, ei niinkään kannanottoa musiikkiin. (Osalla toki kyllä)
Sen varjolla yritetään painaa maahan ihmistä, jonka tekemiset ärsyttää.
Miksi Matias sitten ärsyttää niin monia nettikirjoittajia?
Suomessa saa helposti jengin ärsyyntymään yltiöpositiivisuudesta
, joka Matiaksesta videoilla huokuu. Samoin liiallinen itsevarmuus on monen mielestä ärsyttävää. Se koetaan leuhkimisena.
Samoin rohkeus tehdä erilaisia asioita ja heittäytyä ärsyttää ujoja sohvaperunoita, jotka eivät itse uskalla toteuttaa haaveitaan.
Seuraavana kuvaan astuu menestyminen. Kateellisia tässä maassa riittää.
Tuossa nyt muutama syy.
Itseäni lainaten esimerkkinä, niin vaikka osaan soittaa teknillisesti hyvin kitaraa niin en silti viitsi lähteä todellakaan tekemään tuonne youtube skeneen mitään omia viedoita. Sen verran "tyhjältä" tuntuisi omat video siellä massassa pidemmän päälle jotenkin. Vaikkakin on minulla siellä ainoana säkkijärven polkka soittelu reilun vuoden takaa näkyvillä, mutta ei sitä jotenkin kehtaa mennä ihmeemmin sorkkimaan tuonne kun tuskin se kenellekään mitään antaa, lopulta vähiten itselle.
Nyt tää räppi-sekoilu on vain todella noloa ja aiheuttaa myötähäpeää.
jättää tekemättä kokonaan?Kerrotko vielä, miten Niemen olisi sinusta pitänyt hoitaa tämä musiikkipuoli paremmin?
Kerrotko vielä, miten Niemen olisi sinusta pitänyt hoitaa tämä musiikkipuoli paremmin?
jättää tekemättä kokonaan?