Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä ketjussa ehkä katkerimmat mieslapset aina itkemässä ku Matias tekee asioita ja saa aikaan. Voitte olla varmoja että tuokin biisi ku tulee, niin pääsee sinne top 50 listalle. Ihme vikinää täällä kaikesta mitä Matias tekee.
Kiinnostaa enemmän menestyä liike-elämässä kuin jahdata pussia pieruheraa ja muovipokaalia. Minun mielestä kuulostaa helvetin järkevältä mutta onhan se joidenkin mielestä menetetty tapausMua ei oo Matildan videot kiinnostanut miesmuistiin eikä kyllä hänen parisuhdekuvionsakaan. Kovasti oon jäänyt odottaa milloin kiipeää seuraavan kerran lavalle mutta taitaa olla jo menetetty tapaus kun kiinnostaa enemmän muut asiat kuin bodaus elämässä.
Hänelle kuitenkin valtavasti onnea ja menestystä yrityksen kanssa
Ootko miettinyt koskaan, että asiat johtaa toiseen monissa jutuissa? Oletko? Olisko sillä piruheran ja muovipokaalin jahtauksella ollut vaikutusta maineeseen ja bisnekseen? Olisko? Ärsyttävää vähättelyä tommoinen, koko bodausura ajoi tähän pisteeseen.Kiinnostaa enemmän menestyä liike-elämässä kuin jahdata pussia pieruheraa ja muovipokaalia. Minun mielestä kuulostaa helvetin järkevältä mutta onhan se joidenkin mielestä menetetty tapaus
Oot oikeessa, että jos ton irrottaa kontekstista niin on vähättelyä. Tässä kuitenkin vastattiin viestiin jossa alun perin tehtiin Matiaksesta valintojensa perusteella "menetetty tapaus". Perusteltiin lähinnä nykyistä hetkeä Matiaksen tilanteessa.Ootko miettinyt koskaan, että asiat johtaa toiseen monissa jutuissa? Oletko? Olisko sillä piruheran ja muovipokaalin jahtauksella ollut vaikutusta maineeseen ja bisnekseen? Olisko? Ärsyttävää vähättelyä tommoinen, koko bodausura ajoi tähän pisteeseen.
Tämäpä juuriOot oikeessa, että jos ton irrottaa kontekstista niin on vähättelyä. Tässä kuitenkin vastattiin viestiin jossa alun perin tehtiin Matiaksesta valintojensa perusteella "menetetty tapaus". Perusteltiin lähinnä nykyistä hetkeä Matiaksen tilanteessa.
Enkä nyt sano että kumpikaan näistä on fiksu tapa ilmaista asiaa ,koska jokainen päättää mihin haluaa elämänsä keskittää eikä kilpabodaus ole yhtään sen huonompi vaihtoehto kuin mikään muukaan.
Kiinnostaa enemmän menestyä liike-elämässä kuin jahdata pussia pieruheraa ja muovipokaalia. Minun mielestä kuulostaa helvetin järkevältä mutta onhan se joidenkin mielestä menetetty tapaus
Olet kyllä oikeassa myönnetään.Onhan tuo Niemen nykycontentti niin paskaa ettei edes konaa viitti niitä tänne linkata
veit sanat suustaOnhan tuo Niemen nykycontentti niin paskaa ettei edes konaa viitti niitä tänne linkata
Onkos nimeltä tullut uusia biisejä