BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täällä just naapurin koira räksyttää. Ihan tiedoksi koiraihmisille (olen myös itse), niin koira jaksaa olla yksin max kuusi tuntia ja alkaa siitten kaipaamaan laumaansa ja turhautuu. Eli jos olette paljon töissä, älkää ottako sitä koiraa ikävöimään sinne kotiin. Sori kun aihe hieman taas hyppäs :)

Täällä naapuri pitää koiriaan pihassa aitauksessa jossa räksyttävät lähes jatkuvasti kun eivät ole kotona ja usein vaikka ovatkin. Sit kun niille siitä sanonut niin sanovat että joo ne hetken haukkuu kun lähtevät, vittu hetken vaan koko ajan.
En yhtään ihmettele miksi jostain välillä löytyy jotain myrkky lihapullia koirille kun ne omistajat ovat niin vitun tyhmiä ja antavat koirien haukkua päivät pitkät....

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sairasloma maksut on syy miksi jokaisen yrittäjän pitäisi jollain tavalla kannustaa omia työntekijöitään harrastamaan liikuntaa. Onhan tuo moneen otteeseen todettu, että jos omaat huonon fyysisen kunnon, niin olet töistä pois enemmän sairauksien takia. Meilläkin työpaikka kannustaa työntekijää sen verran että maksaa siitä työntekijän harrastuksesta 250€ vuodessa. Omasta mielestä tuo kannustin voisi olla vielä suurempi kun ei sitä tällä hetkellä hyödynnä kuin 8 henkilöä sadasta.

Teistä kahdeksasta jokainen laittaa todennäköisesti moninkertaisen summan vuodessa ennalta ehkäisevään työterveyshuoltoon tuki työnantaja harrastamista tai ei. Smartumien ym. ongelma on juuri siinä, etteivät ne aktivoi sitä porukkaa, jotka liikunnasta tai muusta työvirettä ylläpitävästä harrastuksesta eniten hyötyisivät.

Täällä naapuri pitää koiriaan pihassa aitauksessa jossa räksyttävät lähes jatkuvasti kun eivät ole kotona ja usein vaikka ovatkin. Sit kun niille siitä sanonut niin sanovat että joo ne hetken haukkuu kun lähtevät, vittu hetken vaan koko ajan.
En yhtään ihmettele miksi jostain välillä löytyy jotain myrkky lihapullia koirille kun ne omistajat ovat niin vitun tyhmiä ja antavat koirien haukkua päivät pitkät....
Niille omistajille pitäis ne myrkkypullat syöttää, eihän se koiran vika ole

Nyt on omaan silmään älyttömin/sairain kommentti tällä foorumilla hetkeen.:woot: Siis jos eräät koirien omistajat ovat vitun tyhmiä niin se on sun mielestä ymmärrettävää että tapetaan sitten satunnaisia koiria myrkyttämällä?!:yäk:

Nyt on omaan silmään älyttömin/sairain kommentti tällä foorumilla hetkeen.:woot: Siis jos eräät koirien omistajat ovat vitun tyhmiä niin se on sun mielestä ymmärrettävää että tapetaan sitten satunnaisia koiria myrkyttämällä?!:yäk:

Pisti puistattamaan täälläkin.

On kyllä pakko kirjoittaa nyt itsekkin kun on seurannut tuota matiaksen ja markon pihviä ja kuunnellut tuota markon sgn dissaamista rankalla kädellä niin ei kyllä markolla ole paljoa varaa huudella itse vetänyt omat asiat aivan helvetin perseelleen menettänyt bisneksensä aikoja sitten ja on vielä myynyt treeni ohjelmia kusettamalla ihmisiä, ottanut rahat ja kadonnut tekemättä mitään vaikka luulisi tuolla "legendalla" olevan jonkun verran aivoja tuohon hommaan niin ei.. kun taas matias pyörittää ohjauksia/ ryhmävalmennuksia ja seisoo niitten takana ja tukee ihmisiä oikeasti kun on siihen tarvetta niin huomaa että matias oikeasti välittää. Ja tuo markon homma taas että aloitetaan myymään paitoja jne muka omaksi huviksi niin on kyllä ihan paskapuhetta haluaisi vaan tehdä saman verran rahaa kun matias ja loistaa yrityksessä mitä vähän epäilen

On kyllä pakko kirjoittaa nyt itsekkin kun on seurannut tuota matiaksen ja markon pihviä ja kuunnellut tuota markon sgn dissaamista rankalla kädellä niin ei kyllä markolla ole paljoa varaa huudella itse vetänyt omat asiat aivan helvetin perseelleen menettänyt bisneksensä aikoja sitten ja on vielä myynyt treeni ohjelmia kusettamalla ihmisiä, ottanut rahat ja kadonnut tekemättä mitään vaikka luulisi tuolla "legendalla" olevan jonkun verran aivoja tuohon hommaan niin ei.. kun taas matias pyörittää ohjauksia/ ryhmävalmennuksia ja seisoo niitten takana ja tukee ihmisiä oikeasti kun on siihen tarvetta niin huomaa että matias oikeasti välittää. Ja tuo markon homma taas että aloitetaan myymään paitoja jne muka omaksi huviksi niin on kyllä ihan paskapuhetta haluaisi vaan tehdä saman verran rahaa kun matias ja loistaa yrityksessä mitä vähän epäilen
Kolmelle ihmiselle olen valmennukset velkaa ja kuittaan ne heti kun tulee mahdollisuus, todennäköisessti kuukauden sisään on asiat hoidettu.
Miten olen vetänyt bisnekset perseelleen? Tekemällä tuotesarjan joka myy miljoonilla, vai kun myytiin osakkeet 290 000€ (lahjoitin oman osuuteni ex vaimolle, koska hän ne mielestäni ansaitsi) kun eräs ihminen yritti kusettaa osakkeet "puoli ilmaiseksi itselleen".
Paita projekti ei ole mikään bisnes, jokainen tietää sen, jos paidasta jää noin 10 € käteen. Sen sijaan lisärävinnejuttu mitä alan tekemään uudestaan (mikä myös minulta vietiin väärin perustein ja edelleen käyttävät minun nimeä niin tiimissä kuin lisäravinnebrändissä) on toivottavasti bisnestä. Mutta tarkenna toki tuota, että bisnekset menneet perseelleen?
Ja niinku sanoin, Matias tämän aloitti ja voi myös lopettaa.

En ole Sami unohtanut meidän juttua edelleenkään, ja kun saan tuon uuden sopparin kirjoitettua, niin maksan sinulle, niinku olen luvannut maksaa. Olisin halunnut lyhentää sitä jo aiemmin, mutta sinä olit viemässä asiaa oikeuteen.
Mutta avaa kuitenkin minun bisneksiä enemmän, kun tiedät niistä, vaikka en ole koskaan sinua tuskin edes nähnyt.

En ole Sami unohtanut meidän juttua edelleenkään, ja kun saan tuon uuden sopparin kirjoitettua, niin maksan sinulle, niinku olen luvannut maksaa. Olisin halunnut lyhentää sitä jo aiemmin, mutta sinä olit viemässä asiaa oikeuteen.
Mutta avaa kuitenkin minun bisneksiä enemmän, kun tiedät niistä, vaikka en ole koskaan sinua tuskin edes nähnyt.
Ja jutellaan minun asioista enemmän kun nähdään...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Siis ihan pimeetä/sekopää sakkiahan nämä ketkä näitä myrkkyjä levittelee, mutta sitä en ihmettele että jollain tällaisella sekopäällä voi pimahtaa sen verran jos päivästä/viikosta/kuukaudesta ja vuodesta toiseen kuuntelee sitä haukuntaa päättää tehdä jotain ja koittaa päästä tästä koirasta eroon...

Siis ihan pimeetä/sekopää sakkiahan nämä ketkä näitä myrkkyjä levittelee, mutta sitä en ihmettele että jollain tällaisella sekopäällä voi pimahtaa sen verran jos päivästä/viikosta/kuukaudesta ja vuodesta toiseen kuuntelee sitä haukuntaa päättää tehdä jotain ja koittaa päästä tästä koirasta eroon...

Eihän tuossa sun ajattelutavassa silti ole mitään järkeä, joku sekopää vailla impulssikontrollia saattaa seota koiran haukkumisesta ja sitä pitäisi ymmärtää? Mitä jos sama tyyppi ei pidä sun vauvan itkusta, voiko sitäkin ymmärtää ja katsoa sormien läpi, kun käy syöttämässä vähän rotanmyrkkyä kun nukkuu pihalla vaunuissa?

Tämähän se oli itselläkin tiedossa ettei Make ole kovin reilusti hoitanut omiakaan juttuja mutta sitten on varaa dissata täällä ihmistä joka edes yrittää tosissaan. En vaan viitsinyt käyttää noita asioita aseena koska ja kun ei makea vastaan mitään henkilökohtaista ole, päinvastoin arvostan kaverin bodi elämää ja sitä että auttaa ihmisiä nykyään. Maken katoamiset ja temput on varmaan lähes kaikkien tiedossa jotka sceneä vähänkään seuraa. Toivon että Matias ja Make sopii lapsellisen riitansa ja valtakunnassa kaikki hyvin (y)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eihän tuossa sun ajattelutavassa silti ole mitään järkeä, joku sekopää vailla impulssikontrollia saattaa seota koiran haukkumisesta ja sitä pitäisi ymmärtää? Mitä jos sama tyyppi ei pidä sun vauvan itkusta, voiko sitäkin ymmärtää ja katsoa sormien läpi, kun käy syöttämässä vähän rotanmyrkkyä kun nukkuu pihalla vaunuissa?

Ei sitä pidä ymmärtää! Tuomiolle kaikki nämä myrkyttäjät. Mutta sekopää jos on niin tekee tuollaisia kun napsahtaa.

On kyllä pakko kirjoittaa
Mikä pakko? Lupasitko jollekki vai onko ihan maksettu ensipostaus? Palkka tottakai "näkyvyytenä", kuten kansakunnan tukijaloilla, someyrittäjillä, tapana (y)

Tämähän se oli itselläkin tiedossa ettei Make ole kovin reilusti hoitanut omiakaan juttuja mutta sitten on varaa dissata täällä ihmistä joka edes yrittää tosissaan. En vaan viitsinyt käyttää noita asioita aseena koska ja kun ei makea vastaan mitään henkilökohtaista ole, päinvastoin arvostan kaverin bodi elämää ja sitä että auttaa ihmisiä nykyään. Maken katoamiset ja temput on varmaan lähes kaikkien tiedossa jotka sceneä vähänkään seuraa. Toivon että Matias ja Make sopii lapsellisen riitansa ja valtakunnassa kaikki hyvin (y)

"Käyttää aseena"? Heeeeei, puolueeton tarkkailija, joka ei tiedä missä Matias asuu, nyt aseet alas. Markon kaa on sellanen homma, mistä kusipää nulikat ei ymmärrä mitään, että virheet on myönnetty ja omistettu kaikkien sceneä vähänkään seuraavien edessä sata ja yksi kertaa. Niitä on silloin hyvin hankala sieltä enää kaivaa esiin näyttämättä täydelliseltä idiootilta itse.. :pano:

Kyllä täällä ihan tosissaan yritetään. Virheitä tehty, mutta niistä yritetään oppia ja velat maksetaan aina heti kun mahdollista.
Samin kanssa myös tarkoitus hoitaa asia kunnialla loppuun.

Ite käytän 2 - 2,5 kerrointa.
Suurin kulu on sairaslomat. Ja jos joku luulee, et työnantaja saa jostain rahaa, kun työmies on vaikka viikon saikulla, niin voin kertoo et ei saa.
Ja palkan sä joudut maksaa, vaikka töitä ei joka päivä oliskaan.
Lomaraha 18,5%
Työajanlyhennys 7,7%
Lakisääteinen tapaturma jotain 7%
Työeläkemalksut 24%
Siinä vähän aluksi.
Meneehän noita työvaatteitaki yms aika paljon.
Karkeasti voi laskee, et 1,75% on kulut ja siihen saikkukerroin päälle. Mitä oon muitten yrittäjien kans jutellu, niin aika moni käyttää 2-2,3% ja siihen päivärahat ja ruokarahat päälle.
Kate pitää laskea tuohon päälle ja siitä sit vähennetään kaikki autokulut yms työkaluihin liittyvät. Kalustoaki pitäs joskus uusia ja voittoaki pitäs tehdä.
Pitäisköhän jatkossa työhaastattelussa kertoa, etten muuten vielä ikinä ole ollut n. 8v työurani aikana saikulla? :LOL:

Kukahan tässä idiootti on? noi sun viestis tosiaan kertoo että täys hupiukkohan siellä kirjoittelee. Sinäkö sitten tiedät tarkalleen missä Matias asuu? kai mäkin nyt kaupungin tiedän osoitetta en tiedä eikä se minulle edes kuulu. Sulla tuntuu olevan vaan helvetin vaikea ymmärtää normaali kirjoitusta mutta älä huoli olen jo oppinut että sulle pitää kaikki asiat kertoa juuriaan myöten että edes osan siitä ymmärrät.

Olen muuten itsekkin pohjoisesta kotoisin ja kyllä meillä opetettiin lukemaan, ilmesesti Ivalossa se on mahdotonta :whistle:

ps. tämä tuolle puniserin tollolle

Viimeksi muokattu:
Valitan mutta en todella tunne Matiasta mitenkään, en koskaan tavannu saati edes tiedä missä asuu..

Sinäkö sitten tiedät tarkalleen missä Matias asuu? kai mäkin nyt kaupungin tiedän osoitetta en tiedä

Pohjoisen poikana ymmärrät varmaan miksi oletin, että puhumme kaupungista emmekä tarkasta kotiosoitteesta. Mutta uskon kyllä miestä kun noin sanot ja mun moka, täytyy jatkossa olla tarkempi lukemisen kanssa.

Kaikkia väittelyitähän elämässä ei tarvitse voittaa. Siitä esimerkkinä Matiakselle, miten tilanteen olisi voinut hoitaa toisin VIELÄ kisojen jälkeenkin:

Pieni vitsin varjolla menevä lausahdus kisojen jälkeen videolle, että olisi perkele pitänyt sitä Savolaista uskoa, mutta teimme tosiaan nyt näin koska... Ei ole yhtään kenellekään häpeä suomen bodyscenessä tuollaista sanoa. Ei katoa asiakkaat, eikä kukaan muuta suhtautumista sinuun. Päinvastoin. Seuraavalla videolla vaikka Skypen välityksellä rauha ja jutustelut reenaamisesta Maken kanssa. Markolta lupa ja tulevaan valmennusjumppaan: "tehdessä ohjelmaa palloteltu ajatuksia reenistä mm. Marko Supermassa Savolaisen kanssa".

Näin yrittäjä toimii, yrittäjä joka palkkaa ja luo työtä. Se oman egon ylläpitäminen kun ei enää sitten olekkaan niin tärkeää.

Pohjoisen poikana ymmärrät varmaan miksi oletin, että puhumme kaupungista emmekä tarkasta kotiosoitteesta. Mutta uskon kyllä miestä kun noin sanot ja mun moka, täytyy jatkossa olla tarkempi lukemisen kanssa.

Kaikkia väittelyitähän elämässä ei tarvitse voittaa. Siitä esimerkkinä Matiakselle, miten tilanteen olisi voinut hoitaa toisin VIELÄ kisojen jälkeenkin:

Pieni vitsin varjolla menevä lausahdus kisojen jälkeen videolle, että olisi perkele pitänyt sitä Savolaista uskoa, mutta teimme tosiaan nyt näin koska... Ei ole yhtään kenellekään häpeä suomen bodyscenessä tuollaista sanoa. Ei katoa asiakkaat, eikä kukaan muuta suhtautumista sinuun. Päinvastoin. Seuraavalla videolla vaikka Skypen välityksellä rauha ja jutustelut reenaamisesta Maken kanssa. Markolta lupa ja tulevaan valmennusjumppaan: "tehdessä ohjelmaa palloteltu ajatuksia reenistä mm. Marko Supermassa Savolaisen kanssa".

Näin yrittäjä toimii, yrittäjä joka palkkaa ja luo työtä. Se oman egon ylläpitäminen kun ei enää sitten olekkaan niin tärkeää.
Tuleehan sulta järkevääkin tekstiä. Pisteet siitä. Tuossa olet kyllä oikeassa että kaverukset Make ja Matias vois sopia tuon mistä täällä on sivu kaupalla taisteltu. Mun pointti on ollut alusta asti se että riidasta huolimatta miksi pitää juuri Matiaksen lippalakin myyntiä haukkua, yrittää torpata. Ja tulihan tuolta Maken mäppäimiltä paljon muutakin mitä olisi varmaan voinut jäädä kirjoittamatta. Enkä ole missään vaiheessa puolustellut tuota Matiaksen lammastelua.

Sanon nyt näin että sekä Marko,että Matias syö omaa nilkkaansa sortuessaan lapsellisuuksiin.. Matias vois harjotella olematta ..heittelemät mitä nyt heittelee ja Make hieman enempi class act ja kuitata sen mukasesti.
Make on profiloitunut the Supermassa, heavy duty, no compromise, oldschool tietty jne.
Matias on taas aivan erilaisessa segmentissä, mutta mikä puhuttaa ns "tavallisempaa" punttiharrastajaa joilla rajattu aika ja energia harrastaa.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom