CBB Matias Koistinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danny D
  • Aloitettu Aloitettu
Moottoripyöräily on mukavaa.Itse olen hieman eri tyyppinen motoristi kuin Vatanen ja Koistinen.
Syyskuussa 3 viikon reissu Como järvelle.
Viikon ajo sinne.Viikko paikalla juhlimassa Guzzitehtaan 101 vuotista taivalta ja viikon ajo takaisin.Puolet öistä teltassa.Mukavaa oli.

Ensi vuonna suunnitteilla ajaa Peikkotie Norjassa ja siitä koska historia kiinnostaa Normandian maihinnousupaikoille.
Ja tietenkin Guzzirallit.Suomesta löytyy tosi aktiivinen Guzziharrastajaporukka.

Ite tuli ajeltua nuorena myös moottoripyörällä mut sen jälkeen jäänyt kun ei enää jaksa huvikseen ajella teitä ympäri. Tulee ajellessa fiilis että vittuako sitä täällä turhaa ajelee ja lähtee kotiin 😁.

Ite tuli ajeltua nuorena myös moottoripyörällä mut sen jälkeen jäänyt kun ei enää jaksa huvikseen ajella teitä ympäri. Tulee ajellessa fiilis että vittuako sitä täällä turhaa ajelee ja lähtee kotiin 😁.
Itsellä jäänyt kotiseudulla kyllä kanssa sellanen ”turha ajelu” ihan nolliin.. tuo pienellä porukalla reissuun lähtö, se innostaa vielä ihan hyvin 👍👍

Ja sitä motoako ei voi muuhun käyttää kuin huvikseen ajamiseen🙄? Itse ajan moottoripyörällä työmatkoja, ruokakauppareissuja ja harrastuksiin siinä kuin autollakin. Vain isompia romuja kuljettaessa joutuu tyytymään autoon.

Näin on.Nyt työn alla sivuvainuguzzi.Sillä olisi tarkoitus aloittaa keväällä kausi kun ilmat lämpenee.Ja vaimo tykkää istua kyydissä.Pakkasella en sillä mielellään aja.Ilmajäähdytteinen ja käy liian kylmänä.Säälittää kone.

Back
Ylös Bottom