Massiivinen perse, liian isot jalat!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos ei sulla pahemmin läskiä ole niin 42cm haba on jo aika maksimaalisen iso naturaalibodailijalle,

Mitä ihmettä? Esim. itselläni ei rasva paljoa käsiin ole eksynyt mutta ympärys 41cm ja totaali narut ovat kyllä.

Mutta tosiaan 73cm reidenympärystä on todella paljon, mutta silti en jaksa uskoa että pelkkää lihasta olisi tolla kyykyllä, sama kuin alle markan penkillä olisi kaamean kokoset rintalihakset. Toistepäin menee helposti, voimaa kun saa ilman lihasta.

Kyllä mulla nyt kuitenkin enemmän kuin 70kg penkistä liikkuu, ei hätää. Satasen ukkoja tässä ollaan suurin piirtein, ihan jo siksikin että vasta 3kk treeniä takana ~2 vuoden treenipaussin jälkeen, ja vieläpä tässä on kuukausi kiristelty miinuskaloreilla. Ettei nyt ihan karattais offtopicciin niin tehdääs asia selväksi; en valita, sanoin vain että on pirun hankala löytää istuvia housuja mun persreisi-suhdanteella, joten pystyn ymmärtämään OT:n aiheen. Suhdanteen syy katselee myös peilistä. En myöskään keuli täällä yhtään millään mitoilla/tuloksilla. :)

Mitä ihmettä? Esim. itselläni ei rasva paljoa käsiin ole eksynyt mutta ympärys 41cm ja totaali narut ovat kyllä.

Mutta tosiaan 73cm reidenympärystä on todella paljon, mutta silti en jaksa uskoa että pelkkää lihasta olisi tolla kyykyllä, sama kuin alle markan penkillä olisi kaamean kokoset rintalihakset. Toistepäin menee helposti, voimaa kun saa ilman lihasta.

Kyllä se on täysin treeni metodeista kiinni mitenkä se liha tarrautuu kiinni. Esim raskaan 5 toiston sarjan jälkeen tekee 2 sarjaa perään pienemmillä raudoilla joissa molemmissa toistot ovat yli 10:ä niin kyllä se lihas saa sellaista rasitusta ettei se mitään massiivisia rautoja tartte.

Minusta tuo "ongelma" on helposti hoidettu sillä, että ei nostele jalkoja niin paljon vaan pitää tasapainon lihaksissa jos alkaa vaikuttaa siltä, että jalat on liian isot muihin lihaksiin nähden. Tuollaisesta tilanteesta monet voi vain uneksia, yleensä jaloissa on sitä ongelmaa, että ei oikein saa tarpeeksi lihasta niihin.

Käsittämättömän huono penkki olkavarren paksuuteen nähden. Vaikka tuo olisi hermotonta vauvalihaa, niin paljon enemmän pitäisi nousta. Kaikki tässä ei nyt täsmää - kuva olisi kiva, kuten sanotaan.

T: 40cm (pitkä riuku) ja 160kg

No olkavarren paksuus ei nyt ihan ensimmäiseksi ole korreloimassa penkin kanssa.

Mä vähän huutelen, vaikka boldaisitkin :)

Tuosta kaverista ilmaisu "ei ole pahemmin läskiä" on harhaanjohtava - BF% on 7, ja kyllähän sen päältäkin näkee, että kunto on todella kireä. ... Itse en näillä geeneillä 7 % rasvoihin pääsisi varmaan ikinä :D

Sitä paitsi pikainen googletus kertoi käden ympärykseksi 44 cm, ei 42 cm. Tuokin 2 cm merkitsee jo aika paljon (http://www.alongabbay.com/transformation.html).

Mielestäni kohtuu vähäisilläkin rasvoilla 42 cm olkavarren voi saavuttaa melko nopeasti. Ojentajahan sitä paksuutta tumppuun tuo, ja kun raskaita punnerrusliikkeitä tekee, niin ei tuollainen reilun 40 cm ympärysmitta mikään amerikantemppu ole... Vaikka olisi reilusti pienemmissä rasvoissa kuin esimerkiksi minä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitänee boldata toi "jos ei pahemmin läskiä ole" kohta ettei jokainen tule huutelemaan :D

Nyt ollaan Pakkotoistolla, jossa:
- kohtuu vähäisilläkin ravoilla voi 42cm olkavarren saavuttaa melko nopeasti
- olkavarren paksuus ei korreloi penkin kanssa

Mitähän sitä on itse tehnyt väärin..

- Perse- ja jalkatriidissä keskustellaan hauiksesta
- Sekoitetaan topikin aloittaja random ukkeliin joka vahingossa bulkkirasvoineen huuteli mittoja

Eipä tässä ketään.

- Perse- ja jalkatriidissä keskustellaan hauiksesta
- Sekoitetaan topikin aloittaja random ukkeliin joka vahingossa bulkkirasvoineen huuteli mittoja

Eipä tässä ketään.

Hahhah...touche! Eipä tekis tosiaan välillä pahaa keskittyä siihen mikä on topikin aihe, ois paljon vähemmän paskaa ja enemmän asiaa näissä keskusteluissa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom