MassBlastista vähemmän makeaa, paksua ja vaahtomaista?

Ikä
38
Olen käyttänyt palautus/massajuomana MassBlast 2dl + Hera80 1dl + 1tl kreatiini -yhdistelmää. Massblast on tähän asti parhaimman makuinen palkkari, enkä siitä haluaisi luopua, mutta kovin alkaa senkin vetäminen tökkiä. Mansikanmakuisen olen huomannut olevan tähän mennessä miellyttävin.

Ensimmäinen ongelma on, että litku on aivan liian makeaa. Tuo desi Hera80:tä vähän tasoittaa makua, muttei lähellekään tarpeeksi. Millä saisin palkkarista vähemmän makeaa? Lisää heraa, vähemmän MB:tä, vai jotakin kolmatta jauhetta mukaan?

Toisekseen, juomasta tulee paksua ja se vaahtoaa niin kuin ei olisi ikinä vaahdonnutkaan, vaikka vedän sheikkerin täyteen vettä ja sekoittelen kunnolla. Kokeilin äsken ekaa kertaa sekoittaa sitä rasvattomaan maitoon, ja homma meni vain pahemmaksi. Millä saisin juomasta nestemäisempää, kun vettä ei enää mahdu? Täytyykö karsia jauhoista vai juoda vaan ensin tuota paksua paskaa ja sitten lisätä vettä kun sitä mahtuu? Entä vaahtoaminen, saako sitä mitenkään vähennettyä? Sheikkerin laidoista ei edes näe läpi, kun ne ovat ihan vaahdon peitossa. Se vaahtoaa kuin olut konsanaan, ei hyvä.

Kolmannekseen, jauhot eivät tykkää oikein sekoittua, vaikka ravistan sheikkeriä niin että forkut huutaa leipää. Sheikkerin pohjalle jää yleensä jauhoja, ja nyt kun maidon kanssa kokeilin, huomasin puolessa välissä juomaa, että sen seassa lilluu halkaisijaltaan sellainen sentin parin kokoinen klöntti jauhetta. Ei hyvä. Vaikka kuinka ravistelisi, ei auta. Onko ongelmana tuo kreatiini, olen kuullut, ettei se oikein tykkää liueta mihinkään? Mikä sitten on ratkaisu? Otanko kreatiinin erikseen esimerkiksi lusikalla ja vettä päälle? Vai miten mömmöt saa sekoittumaan kunnolla?

Luulisin, että voitte kuvitella, ettei tuollainen sairaalloisen ällömakea, paksu, vaahtoava litku, jossa lilluu jauhoklönttejä, aiheuta muuta kuin oksennusreaktion, mikä ei palautumisen kannalta liene suotavaa. Olisi kiva siis saada tämäkin asia kuntoon.

Kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä tuppaa Massapläjäys sekottumaan oikein nätisti (suklaan makuista ja sekaan vähän Fasti kreaa).

Onko sulla siellä seassa jotain halvinta mahdollista heraa, niillä tuppaa olemaan tapana vaahdota niin että tehdaspaloa voisi lähteä sammuttamaan sheikkerin kanssa.

Auttaisko siihen liikaan makeuteen vetää aineet vaikka kahdessa satsissa tai isommasta pöntöstä että saisi enemmän vettä sekaan? (Tai jos oikein vaikeimman kautta haluaa tehdä niin korvaa osan MB:stä hera+malto-kombolla).

Mulla hera80 ja massblast sekoittuu ihan kiltisti. Kreatiinia en ole koskaan kokeillut, joten sitä ei voi kommentoida.

Ja tuosta massblastin makeudesta. Kyllähän se aluksi maistui ihan uskomattoman makealta etenkin maidon kanssa, nykyään veden kanssa makeutta ei oikein hoksaa. Varmaan eron tuntee vasta sitten kun siirtyy takaisin hera80- ja kaakaojauhekomboon.. Tosin malton kanssa siitäkin saa makeaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom