Massaohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dwarfer
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tarkoitus olisi hommata massaa lisää tuon 5x5 systeemin jälkeen. Alla oleva ohjelma löytyi RaneWebistä, mitä mieltä olette? Ja Huom! Tarkoituksena massahakuinen treeni, ei niinkään voima. :worship:

Treenipäivä 1: Rinta, Olkapäät, Ojentajat

Penkkipunnerrus 1x12, 1x10, 1x8, 2x6
Vipunostot käsipainoilla 1x10, 2x8
Ristikkäistaljavedot maaten 1x10, 2x8
Vipunostot sivuille käsipainoilla 1x10, 2x8
Pystypunnerrus 1x12, 1x10, 1x8, 2x6
Kapea penkki 1x10, 2x8
Ojentajapunnerrus taljassa 1x10, 2x8

Treenipäivä 2: Reiden etu- ja takaosat, vatsat

Jalkakyykky 1x12, 1x10, 1x8, 2x6
Jalkaprässi tai hack-kyykky 1x10, 2x8
Etureisiojennus 1x10, 2x8
Takareisikoukistus 1x10, 2x8
Maastaveto 1x10, 1x8, 2x6
Istumaan nousut lisäpainoilla 3x12
Vatsarutistukset 3x12-15
Istumaan nousut kiertoliikkeellä tai vartalonkiertolaite 2x12

Treenipäivä 3: Selkä, hauikset, kyynärvarret, pohkeet

Kulmasoutu T-Bar:lla 1x10, 2x8
Ylätaljaveto eteen 1x10, 2x8
Alataljasoutu 1x10, 2x8
Hauiskääntö tangolla 1x10, 2x8
Hauiskääntö käsipainoilla 1x10, 2x8
Vasara-hauiskääntö käsipainoilla 2x8
Pohjeliike jalkaprässillä 1x12, 2x10

Ristikkäistaljavedot maaten <<-- Minkähänlainen liike on kyseessä?:david:

Massaa tulee kun syöt tarpeeksi. Ristikkäistaljavedoista maaten tulee mieleen tämä:

CBLyingFly.gif

No henk. koht. olen sitä mieltä että toi treenipäivä 3 kusee.
Siis miksi hinkata hauiksia saman verran kuin koko selkää? Jos halutaan massaa, niin kaipa sitä tulee sinne selkään (jossa monen monta lihasta) helpommin kuin siihen pieneen haukkariin. Haukkareitakin saa tehdä täysillä mutta laittaisin edes vastapainoksi sitten selälle lisää sarjoja.

No henk. koht. olen sitä mieltä että toi treenipäivä 3 kusee.
Siis miksi hinkata hauiksia saman verran kuin koko selkää? Jos halutaan massaa, niin kaipa sitä tulee sinne selkään (jossa monen monta lihasta) helpommin kuin siihen pieneen haukkariin. Haukkareitakin saa tehdä täysillä mutta laittaisin edes vastapainoksi sitten selälle lisää sarjoja.

kyllä toi on ihan ok. vasarahammerhan otta melkoisesti kyynärvarteen vaikka myöskin hauiksiin,ojentajia vähän verrattuna haboihin, ojentaja on suurempi lihas kuin hauis.

tekisin vielä olankohatuksia ,takaolkia ja enemmän pohkeita jotka kestää rankaisua paljonkin kun ovat jatkuvassa käytössä

Jos tuon ristikkäistaljavedon (mikäli se on tuossa Lapon kuvassa) tekee niin, että vetää ylällä olevista "kahvoista" siten että vaijerit menevät ristiin rinnan yläpuolella. Ja vetää käsiä alaspäin, eikä työnnä ylös kuin tuossa kuvassa. Eikös tämä liike ottaisi takaolkapäihin tehokkaasti?

Jos tuon ristikkäistaljavedon (mikäli se on tuossa Lapon kuvassa) tekee niin, että vetää ylällä olevista "kahvoista" siten että vaijerit menevät ristiin rinnan yläpuolella. Ja vetää käsiä alaspäin, eikä työnnä ylös kuin tuossa kuvassa. Eikös tämä liike ottaisi takaolkapäihin tehokkaasti?

Toi on ihan hyvä vitkutusliike takaolkapäille. Tullu joskus tehtyä paljon. Nykysen salin minkään kolmen ristikkäistaljan vaijerit ei vaan harmi kyllä riitä pituudeltaan tohon liikkeeseen.

epäilen josko ketjun aloittaja läskiä haluaa...kyse lienee lihasmassaa lisäävästä ohjelmasta voimaohjelman jälkeen?:rolleyes:
:piis: Nojoo, meni taas vähän huonolle linjalle. Mutta sisälsi kuitenkin ajatuksen, että vaikka ohjelma olisi kuinka "massaohjelma" niin ilman safkaa voi jäädä massat haaveeksi. Mutta threadin aloittajallahan on ruokailut kunnossa. ;)

Toi on aikas kiva ohjelma. Itse olen käyttänyt likimain samankaltaista settiä, nyt puolivuotta vaihdellen toistojen määriä aina 1kk välein. Ja kun vielä muistaa syödä hyvin, niin jaksaa puksuttaa ja massaakin tulee(muuallekin kuin vyötärölle). Itse aikas hyvää kehitystä tolla setillä. Itse mulla on kyllä tossa mukana vielä kolmantena päivänä kohautukset. Ja sitten välipäivinä lenkille ja kunnolla :whip: itselle, niin kyllä kelpaa "biitsillä" kehoa käristää.:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom