Massannosto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarhu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eli kyse on siis tästä ainaisesta lihasmassan hankinnasta. Olen vasta 2vk treenannut ja nyt vasta saanut itselleni jonkinlaisen treeniohjelman, jota muokkailen tässä itselleni sopivaksi. Ja tänä aikana olen saavuttanut itselleni 3kg lisää painoa, vaikka en sitten tiedä onko tämä lihasmassaa vai rasvaa :jahas: Itseltäni on mitattu rasvaprosentti ~6% semmoisella ihmemittarilla, joka varmaan näyttää vähän alle. Mietin tässä että kuinka paljon massaa tulen saamaan yhteensä esim. 2kk tai 6kk aikana kun painan nyt tällä hetkellä 63kg ilman lisäravinteita ja lisäravinteiden kanssa. Yritän syödä hyvin ja monipuolisesti, mutta opiskelu ja työharjoittelu takaa sen että tulen käyttämään lisäravinteita.

Että tämmöisiä noobie kysymyksiä tällä kertaa... Enpä ois uskonut vielä puolivuotta sitten että painoja rupeaisin nosteleen, mutta kun tälläinen hernekeppi kun on niin oli pakko :nolo:

EDIT: Topikki vähän kuvaavammaksi

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan alussa(ensimmäiset viikot) ei minun tietojeni mukaan lihas kasva juuri lainkaan, vaan vahvistuu. Veikkaisin hyvin vahvasti että nuo saamasi 3 kiloa on jotakin muuta kuin lihasta. 6 kuukautta (puhumattakaan kahdesta) on lyhyt aika ihmiskehon muokkaamiselle...Kunnon ruokavaliolla ja kärsivällisellä, fiksulla ohjelmalla on sinulla kuitenkin hyvät edellytykset saada jotain näkyvää aikaan. Ja nyt HUOMIO: Älä helvattu reenaa samoja lihaksia jokapäivä. Anna niille aikaa palautua ja kasvaa. Niin ja syö sitä roteiinia mistä ne kaikki niin puhuu..
Eii mutaa kun :thumbs:

No älä harmittele et oot reenannu 2 viikkoo ilman kunnollist ohjelmaa mä tein sitä 2,5 vuotta ja nyt vasta oon saannu kunnon ohjelman....:(

Originally posted by Möykky86
No älä harmittele et oot reenannu 2 viikkoo ilman kunnollist ohjelmaa mä tein sitä 2,5 vuotta ja nyt vasta oon saannu kunnon ohjelman....:(

No tuskin sinunkaan reenit on hukkaan menneet vaikka ei niin oikein oo tullu reenailtuakkaan...minä tein sun iässä kans toista vuotta pelkkää rinta-hauis pelleilyä ja näin jälkeenpäin on mietityttänyt että miten hyvässä kunnossa sitä ois jos oi tehnyt oikein, mutta turhaa sitä on enää miettiä. Sinä oot nuori vielä ja nyt on hyvä alkaa reenata hyvällä ohjelmalla ja oikein!!

Zone-sarja -42%
Sitä suuremmalla syyllä...älä hyvä mies riko ittees vaan kuuntele omaa kroppaas ja suunnittele sen mukaan reenejäs eteenpäin!! Ja täältä saa hyvää oppia kokeneilta konkareilta!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom