Massanlisääjä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cosmo
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on tuota Fastin Promix -yöprotskua tällä hetkellä ja ajattelin hommata jotai palautumis- ja välipalasoossia. Mikäs ois parasta? Tarkoitus ois saada massaa lisää, joten jotai massanlisääjää ilmeisesti.
Fast Mass2 ?
American Mass Blast?
Fast Muscle+?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cosmo sanoi:
Mulla on tuota Fastin Promix -yöprotskua tällä hetkellä ja ajattelin hommata jotai palautumis- ja välipalasoossia. Mikäs ois parasta? Tarkoitus ois saada massaa lisää, joten jotai massanlisääjää ilmeisesti.
Fast Mass2 ?
American Mass Blast?
Fast Muscle+?
Paras tapa saada massaa on syömällä törkeästi ja oikein. IMO ei noita gainereita kannata ottaa välipalaksi. Noista paras vaihtoehto palautusjuomaksi on Muscle+, mutta toki Mass Blastistakin saa hyvän jos terästää sitä heralla.

Jos vaikka alotettais siitä perusruoasta, kuten NGV tossa jo mainitsi :)

Mikään "massanlisääjä" ei yksinään tee yhtään mitään. Onhan laadukkaissa tuotteissa yleensä hyvät ravinneprofiilit jne, muttei ne mitään yksinään kasvata, eihän ne mitään hormoonia ole, vaan proteiinivalmisteita, suunniteltu lisäämään proteiinia (tai viilaamaan herkkäuskoista silmään tällä tuotteella x kiloa x ajassa blablaa sloganein) kunnossa, tai ei niin kunnossa, olevaan ruokavalioon. Pelkillä jauhoilla ei pitkälle valitettavasti pötkitä.

Palautukseen nopeita hiilareita ja proteiinia. Välipalalle proteiinia ruoasta ja joillekin paloille voit lisätä vielä drinkin protskujuomaa, hidasta hiilaria ruoasta ja joidenkin aterioiden yhteydessä nautit hyviä rasvoja, kuten nukkumaan mennessäkin.

Ravinto-oppia on pakkis täynnä. Ota searchi käteen ja löydät vaikka mitä.

Tsemppiä.

ps: nyt lähden hemmottelemaan itseäni tomaattikastike, juusto, jauhelihakastike, kinkku, pepperoni, aurajuusto, ananas, sipuli, mustapippuri, valkosipuli pizzalla, josta kyllä vaihan tuon tuomionjuuston pois.

Mass Blastilla on hyvä hinta/laatusuhde. Massa tulee syömällä, joten kannattaa ensiksi pistää oma ruokailu kuntoon, ennenkuin hommaa "massanlisääjiä". Eli katsot että saat päivittäin tarpeeksi kaloreita ja proteiinia ruoasta. IMO gainerit sopii kyllä ihan hyvin välipalaksi, mikä niissä muka mättää? Halvaksi se ainakin tulee jos vetää sillon tällön gaineridrinkin välipalana.

Edit: Niin siis tosiaan välillä, ei niitä gainereitakaan kyllä jokaiselle välipalalle kannata laittaa.

niklas86 sanoi:
IMO gainerit sopii kyllä ihan hyvin välipalaksi, mikä niissä muka mättää? Halvaksi se ainakin tulee jos vetää sillon tällön gaineridrinkin välipalana.

Edit: Niin siis tosiaan välillä, ei niitä gainereitakaan kyllä jokaiselle välipalalle kannata laittaa.
Sanoin vain oman mielipiteeni gainereista välipalana. Koska mielummin jotain heraa ja hiilarit vaikka ruisleivästä, koska minusta ei ole mitään järkeä bulkilla laitaa nopeita hiilareita kroppaan paitsi palautusjuoman malto onkin sitten jo toinen asia.

Olen täysin samaa mieltä teidän kanssa siitä, että kannattaa ensin laittaa ruokailut kuntoon ja sitten katsoa tuommoista massanlisääjää, mutta palautusjuoma on tärkein lisäravinne jota aloittelija ja edistynytkin treenailija tarvitsee.

NGV sanoi:
Sanoin vain oman mielipiteeni gainereista välipalana. Koska mielummin jotain heraa ja hiilarit vaikka ruisleivästä, koska minusta ei ole mitään järkeä bulkilla laitaa nopeita hiilareita kroppaan paitsi palautusjuoman malto onkin sitten jo toinen asia.

Ei siitä myllä ole mitään haittaa jos silloin tällöin syö nopeita hiilareita. Kokonaiskalorit ratkaisee kertyykö tavarat läskiksi vai ei. Hulluksihan tuossa tulee jos tollein ajattelee että vain hitaita hiilareita voi syödä. Sitäpaitsi nopeista lähteistä saa paljon helpommin ja vaivattomammin hiilarit. Itse syön mielummin 200g jugurttia ja 50g kaurahiutaileta, kuin 4 ruisleipää.. Dieetilläkin tuli karkkia syötyä ja läskiä lähti silti. Ei se laatu vaan se määrä.
Sanoit kyllä että toi on sun mielipide mutta kerroinpa omankin. :)

niklas86 sanoi:
Ei siitä myllä ole mitään haittaa jos silloin tällöin syö nopeita hiilareita. Kokonaiskalorit ratkaisee kertyykö tavarat läskiksi vai ei. Hulluksihan tuossa tulee jos tollein ajattelee että vain hitaita hiilareita voi syödä. Sitäpaitsi nopeista lähteistä saa paljon helpommin ja vaivattomammin hiilarit. Itse syön mielummin 200g jugurttia ja 50g kaurahiutaileta, kuin 4 ruisleipää.. Dieetilläkin tuli karkkia syötyä ja läskiä lähti silti. Ei se laatu vaan se määrä.
Sanoit kyllä että toi on sun mielipide mutta kerroinpa omankin. :)
No kyllä gainereitakin voi vetää jos on jotain kuitua hidastamassa sen imeytymistä. Kaurahiutale on hidasta hiilaria ja itsekin syön kaurahiutaleita aika paljon, kun ne on hyviä varsinkin ehramin kanssa. Niin ei siitä kannata hirveästi ottaa hirveetä taakkaa, mutta ei nyt ihan joka päivä karkkia ja sun muita herkkuja.

Cosmo sanoi:
Fast Mass2 ?
American Mass Blast?
Fast Muscle+?
itselläni noi massan lisäys valmisteet ei oo sen enempää tuonut massaa kuin normaali palkkarikaan.. ruoka se kasvattaa :) sen vuoksi itse käytän nutriplussan reco poweria joka on törkeen hyvä palautusjuoma! ;) ja kreatiini kaudella lisään siihen vain sen, niin siinä on kaikki tarvittava palautus-juomaan :david:

Itse siirryin mass blastista mass2:seen. Käytän näitä vain palkkareissa heralla höystettynä, ei ihan joka päivä jaksa vetää, kannattaa pääasiassa vetää massa ruuasta ja käyttää apuna näitä gainereita, välipalaksi niissä on hieman liikaa sokeria. :) Vaikka eihän se estä minua syömästä karkkia kilo tolkulla. :lol2:

mass2 on erinomainen palautusjuoma, ite vedän sitä aina vain treenin jälkeen. soijaa vedän kerran päivässä, eli ei siis palautusjuomana. :) suklaanmakuinen mass2 on tajuttoman hyvää maidon kanssa!

Halpa massanlisääjä menee palkkarina hyvin kun heittää heraa sekaan. Halpa ja hyvä compo. Periaatteessa sama mitä merkkiä ostat kunhan hinta on kohdillaan.

Maso sanoi:
Halpa massanlisääjä menee palkkarina hyvin kun heittää heraa sekaan. Halpa ja hyvä compo. Periaatteessa sama mitä merkkiä ostat kunhan hinta on kohdillaan.
Näin on, mutta nyt voisin kehua tuota Pakkiksen Mass Blastia..:kuola: :kuola:

NGV sanoi:
Näin on, mutta nyt voisin kehua tuota Pakkiksen Mass Blastia..:kuola: :kuola:

ohohoooo mass blast... suklaa... :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom