Massan nostaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomokka
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Maitorahkoihin vielä palatakseni: Valion maitorahkoilla on mun muistaakseni paremmat protskuarvot verrattuna Ehrmanniin, mutta Ehrmann on taas halvempi ja joidenkin mielestä paremman makuinen. (Vaikka itse tykkäänkin valion vastaavasta enemmän ja pappa betalar joten sitä sit)

Maitorahkoihin vielä palatakseni: Valion maitorahkoilla on mun muistaakseni paremmat protskuarvot verrattuna Ehrmanniin, mutta Ehrmann on taas halvempi ja joidenkin mielestä paremman makuinen. (Vaikka itse tykkäänkin valion vastaavasta enemmän ja pappa betalar joten sitä sit)

Johtuu siitä, että Valio on maitorahkaa ja Ehrmann jogurttirahkaa... Ehrmann on siis vaan maitorahkavalmiste ja siihen on käytetty maitorahkaa ja jogurttia sitten laimentamaan sitä. Siitä löysempi olemus ja alhaisempi proteiinipitoisuus.

Todella paljon paremmat.. 1,2g proteiinia enemmän 100g kohden, on kalliimpaa ja maistuu scheisseltä.

Johtuu siitä, että Valio on maitorahkaa ja Ehrmann jogurttirahkaa... Ehrmann on siis vaan maitorahkavalmiste ja siihen on käytetty maitorahkaa ja jogurttia sitten laimentamaan sitä. Siitä löysempi olemus ja alhaisempi proteiinipitoisuus.

jogurttia on tasan 1%. :)

jogurttia on tasan 1%. :)

Se 1% siinä "rasvattoman" jogurtin perässä taitaa olla vaan sen käytetyn jogurtin rasvapitoisuus. Kokonaisrasvapitoisuudeksi koko paskalle saadaan sitten toi 0,2%. Ei se muuten voi olla noin paljon löysempää ku maitorahkat jos siinä vaan 1% sitä jogurttia olisi.

Se 1% siinä "rasvattoman" jogurtin perässä taitaa olla vaan sen käytetyn jogurtin rasvapitoisuus. Kokonaisrasvapitoisuudeksi koko paskalle saadaan sitten toi 0,2%. Ei se muuten voi olla noin paljon löysempää ku maitorahkat jos siinä vaan 1% sitä jogurttia olisi.

Kuulostaa kyllä ihan järkeenkäyvältä. Mutta eikös Valionkin rasvattomissa maitorahkoissa ole n. 0,3-0,4% rasvaa?

Eka viisi kiloa menee sillä että heität palkkarin+iltadrinksun muiden syömisien päälle, toiset viisi kiloa sillä että vedät vielä rahkaa/raejuustoa/muuta vast niiden päälle. Sitte alkaakin tihkaista ja pitää oikeesti kattoa mitä syö ettei mene läskiksi. Itellä ainaki meni eka kymmenen kg melko kivuttomasti kilo/kk ilman rasvaa. Jos ei kuukauden kuluttua ala paino nousta niin sitte ruokaa lisää koneeseen.

Toki siinä tulee väkisinkin hieman katsottua mitä syö, ja hyvähän se, jos on vaihtoehtoina vähäproteiininen tai runsasproteiininen vaihtoehto esim. Munaleipä vs wiener niin ota se leipä jne. eipä se mitään salatiedettä ole.

Maitorahkoista käytän milbonaa(lidl), edullisin vaihtoehto ja parempaa kuin muut. 12,2g/100g!!!
Monella ongelma on ettei tule kaloreita tarpeeksi koska syö liian proteiini pitoista ja vähärasvaista ruokaa.
Kylmäpuristettu rypsiöljy (oliiviöljyä parempaa) kannattaa käyttää, mikäli kaloreita ei tule tarpeeksi. +500 ylikulutuksen on aika hyvä.
Muiden aterioiden lisäksi
Maitorahkaa aamulla 250g: mysli, maito, hedelmät sekoistus
Iltapäivällä toinen annos
Illalla 2 raakaa kananmunaa, Kylmäpuristettu rypsiöljy 0,5 d ja appelsiini mehua sekoitettuna juomalasiin(herkkua, kannattaa kokeilla)
6kk tullut 8kiloa, ja vatsalihakset kumminkin näkyy. Koko saliharrastuksen aikana 13 kiloa tullut lisää lihasta.
Jos aloittaa saliharrastuksen niin todennäköisesti pääsee parempiin tuloksiin, kun taas jos on reenannut pitkään.
Reeneistä sen verran että kehitys pitää jatkua, ja isot raudat tuo lihaa(en tarkota mitään maksimivoimaharj.) Jalat varsinkin reidet on isot lihat ja ne kasvattaa kulutusta(lenkkeilyä ja pyöräilyä kannattaa vähentää jos kinttuja reenaa kovaa salilla)

Kyllä IMO juuri 1-tai 2-jakoinen on paras lihasmassan kasvatukseen. Tosin kuten olet sanonut, että käyt 4 kertaa viikossa salilla, niin se on 1-jakosella turhan paljon. Eli jos et halua vähentää treenipäiviä kolmeen viikossa, niin suosittelen pysymään tossa 2-jakosessa minkä alotit.
Onko 2-jakoinen ohjelma 3x viikossa hyvä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom