Massalla vai voimalla liikenteeseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Knish
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
abine sanoi:
Joo ja toinen samanlainen kaveri on "käveleväruumis", on todella aktiivisesti mukana ja järkevää juttua heittää että ei voi muuta ku :worship: .

Samaa mieltä!! Ja olen siitä hänelle kyllä positiiviset palautteet muistaakseni antanutkin. :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos todellakin olet vasta aloittelemassa ja voima kiinnostaa, niin itse lähtisin hakemaan massaa. Voimaa nyt tulet kuitenkin saamaan joka tapauksessa aluksi, oli sitten treeni voimatyyppistä, tai massahakuista.
Perusteluni tähän on että hankit lisää lihaa tulevaa hermotustreeniä ajatellen. :)

Zone-sarja -42%
Jees, näköjään porukka on innostunut kaivelemaan mun vanhan threadin kaapista esiin... Juu, itse asiassa tein aikalailla tuosta joulusta saakka ( threadin kirjoituksesta lähtien) pidempää sarjaa ja nyt oon alkanu ottaa vähän enemmän voimakannalla, ja hienostihan se on kulkenut!!! Painoa tuli se pari kolme kiloa lisää, voimaa tulee lisää koko ajan ja tärkeintähän on se että itse on tyytyväinen kehitykseensä. DANKE.

abine sanoi:
Mistä tuata palautetta saa annettua?? :nolo:

No vaikka tässä mun nyt kirjottamassa viestissä on tän laatikon vasemmassa ala-laidassa kolme tollasta punasta "möykkyä" ja niistä keskimmäinen on se palautteenantosysteemi.

Suositut

Back
Ylös Bottom