Massakausi ?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iPatu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja imo lihakset kasvaa paljon helpommin, kun on kunnolla plussalla ja syö tarpeeksi proteiinia.
Kireys ja matalat kalorit eivät ole sama asia. Voi sitä syödä riittävästi yli kulutuksen ja olla samaan aikaan niissä kympin rasvoissa. Porukka luulee nyt, että matalat rasvat ovat sama asia kuin miinuskalorit.

E: Ja iPatu saa S-kolmosen siunauksen bulkkaukseen, mutta jos natuna vetelet, tiedät varmasti, mikä lopputulos tulee olemaan. JA TSEMPPIÄ TREENEIHIN!

Kireys ja matalat kalorit eivät ole sama asia. Voi sitä syödä riittävästi yli kulutuksen ja olla samaan aikaan niissä kympin rasvoissa. Porukka luulee nyt, että matalat rasvat ovat sama asia kuin miinuskalorit.
Ööh..? Koska olen väittänyt ettei voisi syödä kunnolla ja pysyä kympin rasvoissa? Pointtini oli se, että kyllä ne lihakset paremmin kasvavat kun syö tarpeeksi, jos fläsää rupeaa tarttumaan niin ei muuta kuin dieetille. Imo turhaa hommaa vetää pari viikkoa plussalla ja taas pari viikkoa miinuksilla. Itse bulkkaan ennemmin itteni vaikka jokinorsuksi, kuin pidän dieettiä parin viikon välein. Kyllä sitä lihaa vaan tarttuu enempi tällä tavoin. Ja tämähän taas oli oma mielipiteeni, sama se mitä muut ajattelee.

Ööh..? Koska olen väittänyt ettei voisi syödä kunnolla ja pysyä kympin rasvoissa? Pointtini oli se, että kyllä ne lihakset paremmin kasvavat kun syö tarpeeksi, jos fläsää rupeaa tarttumaan niin ei muuta kuin dieetille. Imo turhaa hommaa vetää pari viikkoa plussalla ja taas pari viikkoa miinuksilla. Itse bulkkaan ennemmin itteni vaikka jokinorsuksi, kuin pidän dieettiä parin viikon välein. Kyllä sitä lihaa vaan tarttuu enempi tällä tavoin. Ja tämähän taas oli oma mielipiteeni, sama se mitä muut ajattelee.
Kun tuossa aikaisemmin imoilit, että lihakset kasvavat paremmin plussalla kuin miinuksella. Nou shit? Ja voi kauemminkin olla plussalla kuin pari viikkoa, mutta jokainen tietää, mitkä ovat järkevät rasvat. Ja kyllä massankasvatus onnistuu myös pysymällä kireänä. Ja miksi treeni kulkee paremmin jokinorsuna? Itse olen varmaan elämäni tähän asti matalimmissa rasvoissa ja treenit sujuvat hyvin.

Itse pyrin oleman bulkilla juuri sen verran, että paino nousee about kilon kuukaudessa. Ja kyllä "jokinorsuna" on varmasti aika paljon rasittavampaa treenata kuin perusbulkilla olevan.

Kun tuossa aikaisemmin imoilit, että lihakset kasvavat paremmin plussalla kuin miinuksella. Nou shit? Ja voi kauemminkin olla plussalla kuin pari viikkoa, mutta jokainen tietää, mitkä ovat järkevät rasvat. Ja kyllä massankasvatus onnistuu myös pysymällä kireänä. Ja miksi treeni kulkee paremmin jokinorsuna? Itse olen varmaan elämäni tähän asti matalimmissa rasvoissa ja treenit sujuvat hyvin.
Vittu kun imoilin "Ja imo lihakset kasvaa paljon helpommin, kun on kunnolla plussalla...". Saatana opettele lukemaan.

Tuo aikaisempi postini oli myös yleisesti tähän threadiin, kun yleinen uskomus tuntuu olevan, että joko ollaan pienissä rasvoissa ja syödään kuin hiiri tai bulkataan kuin miehet ja isoissa rasvoissa liha tarttuu parhaiten.

Ei tarvitse repiä pelihousuja, pienempi pelkää jo.

En tosin oo missää vaihees väittänytkään et rasva muuttuis lihakseks, mutta omasta kokemuksestani voin kertoa että alle kympin rasvoilla ei liha tarttunu kyllä millää...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosin en tosta syömisestä haluu enempää tietoo :D en tiedä siitä mitää mutta treenaamisesta haluisin vinkkejä ? :P oon jo harkinnu 2-jakoista :whip:

Tosin en tosta syömisestä haluu enempää tietoo :D en tiedä siitä mitää mutta treenaamisesta haluisin vinkkejä ? :P oon jo harkinnu 2-jakoista :whip:

Joko minä olen edelleen kiljukännissä tai sitten joku nussii tässä itseään nilkkaan. Se kehitys tulee sieltä ravintopuolesta ei salilta. Tuloksekkaita massakausia hyvällä ruokailulla ja natsi-insinöörin silmään onnettomilla treeneillä on tullu todistettua paljon. Ota perus 2-jakoinen, tule vahvaksi, opettele syömään paljon hyvälaatuista ruokaa, tee kevyttä aerobista treenittöminä päivinä, kevennä tarpeeksi treenejä nivelten ym. paikkojen kipuillessa ja ennenkaikkea opettele tuntemaan mitkä asiat toimivat juuri sinun kropalle. Seurailet kehitystä peilistä ja sarjapainoista, niin et voi mennä liian pitkälle Sumopainijat Ry:n seuratoiminnassa. Simple?

On täs vuosien mittaan oppinu tuntemaan itselleen sopivat liikkeet. Pyrin pitämään noin 5viikon välein 4-7päivän lepoviikon jolloin keskityn treenaamaan toodella kevyesti ja sillon keskityn myös venyttelemiseen extrana. Syömisestä sen verran että pyrin katsomaan mitä syön. EN syö pelkästään mäkkärii ja kebabbii...

Tällä hetkellä tolla ohjelmalla ja metodeilla nostin painoni sinne 90kg saakka jolloin rasva% oli jotain 20% ja sen jälkeen tiputin painoani vähän ja nyt paino on 84kg ja rasva% on 13,5% joten ihan hyvin on toiminut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom