Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta eikös kannattais bulkilla bulkata kunnolla (esim. 1.5-3kg/kk)? Ei mun kireänä tarvi pysyä, sitten dietataan rasvaprosentti alas kun tavoitepaino on saavutettu (70-72kg).
Pituus 170cm.
en kyl itekkää ymmärrä näitä sikabulkkeja, 3kg kuussa ois jo törkee määrä rasvaa. Mielummin syklittelee ja pysyy suht kireessä kunnossa ympäri vuoden. Syklittelystä on paljon etuja.
No okei, ehkä toi 3kg/kk on vähän liikaa, mut ei musta kyllä 1.5-2kg/kk oo paljon (n. 500g/vk).
No okei, ehkä toi 3kg/kk on vähän liikaa, mut ei musta kyllä 1.5-2kg/kk oo paljon (n. 500g/vk).
Oon nyt bulkilla, alkupaino oli n. 54kg, viimemittaus oli -/+ muutamma 100g alle/päälle 61kg, tuo kaikki tapahtunut about 3kk. Eli sillanen 2-2.3kg/kk.
Onhan mullakin nyt tietty tullu sitä ylimäärästä tohon päälle, mutta ei vielä hirmusesti. Bulkkaan sinne 70-72kg jouluun asti, sitte enskesäks diettaan ylimääräset pois.
Miltäs kuulostaa?
No 2kg/kk tekee 24 kg vuodessa, laske siitä paljon joudut diettaamaan.
Enpä tajunnu kattoo et olit noin kevyt, kyl sitä sitten kai ok nostaa nopeemmin. Mut puol kiloo viikossa on mun mielestä aika paljon, huomaat sen kyllä joskus. 2kg kuussa tahti on tosissaa sen 24kg vuodessa ja mieti kuinka paljon siitä on läskii..
No mille aika välille toi 70-72kg olis hyvä. Siis kun painoa nostaa.. Tietäis vähän niin sitte osais säännöstellä syömistäkin.
Seuraa myös peiliä sen puntarin lisäksi. Jos sulla salilla kokoajan tulokset nousee helvetillistä lentoa niin älä lopeta syömistä vaan jatka samaa rataa :D ja jos alkaa tulemaan mahaa eli katsot sinne peiliin, niin sitten voit vähentää kaloreita.. itse teen näin, mutta tiedä sitten..
Tulokset kyllä nousee ihan hyvää vauhtia (eri suhteissa tietty, liikkeestä riippuen). Nyt tosiaan tulee kyllä sillanen vielä about 2vk taukoa, että ei salille pääse. Aerobisella plus omalla keholla tehtävillä liikkeillä olen peruskuntoa yllä nyt pitäny (vituttaa). Syön kyllä hyvin, aina tulen täyteen ei sen puoleen. Tavotteena olis saada sitten muiden lihasten lisäks tohon vatsan kohalle lihaa näkyviin, mutta sehän nyt vaan onnistuu miinuskaloreilla niin sehän on nyt aika vaikeaa kun plussalla pitäis olla, että paino nousee. Joten, kannattaisko nyt vaan pysyä sopivasti plussalla, nostaa painoa sekä seurata puntaria/peiliä ja sen jälkeen kun tavoite paino on saavutettu niin koittaa polttaa se ylimääräinen rasva vyötärön/mahan ympäriltä pois?
Tuokin nyt riippuu siitä miten paljon syöt yli kulutuksen. Itse kun alotin niin ekat 2-3kk jälkeen vatsalihakset näkyi paremmin kuin koskaan ennen(eli jännittämällä edes näin ne ekaa kertaa) vaikka painoa oli tullut 5kg.
Ihan ok vauhti tuo on mun mielestä. Turha sitä on näin alkuvaiheessa vielä stressata. Moni ei varmaan ole ottanut sitä huomioon, että ei se paino tule jatkuvasti nousemaan samaa tahtia. Itsellä tuli 10kg yhdessä vaiheessa lisää todella lyhyessä ajassa ja kun paino alkoi lähentelemään niitä normaaleja rajoja, on tahti ollut huomattavasti hitaampaa.