Voihan ne kalorit ottaa ihan mistä vaan ja miten vaan, mutta itse uskon saavani parhaat hyödyt ravinnosta, kun se ei sisällä mitään sokeroitua shaibaa. Kyllä sitä itsekkin bulkilla tuli vedettyä välillä kahvipulla tai pari, mutta varmasti olisi ollut järkevämpi syödä vaikka leipää pullan tilalla.
Eka bulkki jonka vedin koostui pääosin kaiken maailman paskasta. Söin pullia ja rasvaisia rustonakkeja, sokeroitua maksalaatikkoa yms. Pidin viikonloppuisin aina mättöpäivän mihin kuului aivan säädytön määrä karkkia, patukoita yms. Paino kylä nousi, mutta hyi helvetti sitä läskiäkin kertyi! 80kg -> 90kg ja lihaserottuvuus 0%.
Vedinkin sitten pitkän ja karun dieetin 73kg tienoille ja aloin siitä sitten taas bulkkaamaan, mutta paljon huolellisemmin ja tarkemmin. Paino nousi sen 200-700g viikossa ja läskin kertyminen oli paljon minimaalisempaa, välillä loin illuusion siitäkin että läskiä ei kertynyt ollenkaan. Jos olisin vetänyt samaa linjaa kun ekalla bulkilla niin tulos olisi ollut kyllä aivan eri. Siksi suosittelen syömään ihan kunnon ruokaa, ja jättämään ne sokeripaskat kokonaan pois, siihen tottuu.
Tämä siis minun mielipide, josta pidän itse kivenkovaa kiinni.