Massaa pikkuhiljaa...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
eli selkeesti 100% ravinto tökkii, muu on kondiksessa mut taitaa tuohon treeniin vielä olla motivaatio tärkeää eikä vain olla salilla ;)

juu... hieman tarkennusta tohon ruokavalioon, myös pähkinää menee joka ilta sekä hiilareina kasviksia ja salaattia joka päivä (myös rasvaa on ruuassa, voita yms.)! "suuri" hiilarin mättäminen turvottaa enkä jaksa edes liikkuasen mättämisen jälkeen, siks kevyttä hiilaria menee rutosti, kasvis, salaatti, leipä yms. kyllä tuo hiilarin määrä on alhainen, se on totta! pitääpä tutustua tuohon ravinto osioon täällä... kiitoksia kaikille ohjeista ja näkemyksistä! reeni kulkee ihan hyvin tuolla mun ravinnolla, huippu kunnossa olen omiin tuloksiin nähden ja vaihtelevuus reeneissä tuntuu ihan kivasti lihaksissa, kehitystäkin on jonkinverran tapahtunut vaikka jo peruskuntoa hiottu vuosia... lisään hiilaria ravintoon ja tutustun täälä ravinto osioon siis... ja juu, kyllä tuota oluttakin menee!

Ruoka on 70% kokonaisuudesta ja treeni 30%. Tämän lisäksi tulee vielä toki lepo, 8-10 tuntia yössä täyttä unta.

Muistaakseni godzilla heitti aikoinaan samalla tavalla eli ruuan merkitys 60-70 %

juuh tämän sivuston laskurilla kävin läpi syömistä!!! http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto jäi kalorit tuonne 2000 paikeille per päivä, tuossa kai suurin syy miksi olen mitä olen... :)

pitääpä tehäsiis kalorien mukainen ruokavalio taulukko per päivä niin joskos sitte sais tuon puntarin ensinnä tuonne 90kg ja sitten 100 kg!!! jeejee :dance:

ja juuh jos jollain valmis yhen päivän ruokailu idea tohon n. 3000 cal niin saapi osoittaa tähän tai jos täältä jo jostain löytyy niin linkkiä, kiitos! lukenu ravinto osioo mut ei o pistäny silmään varsinaisesti mitään sellaista!

nii ja mullahan ei oo kiiru ollu kuten saattaa huomata reeni vuosista ja kiiru ei oo nytkään, massaa etsin ja lihan muodossa, valeeta hiilarii enkä sokerii paljoa haluu syödä/tankata eikä edes maistu joten siks tällä linjalla mut kaloreita koitan ny nostaa sinne 3 tonnin kieppeille. suklaata/sokeria/karkkia tai mitään muutakaan pullaa en koskaan syö kun kerran ei vaan maistu :) jopa nuot jotkut tankkausjuomat /protsku yms on liika makeita mun makuun!

paljonko puhdasta lihasmassaa voipi hyvillä reeneillä ja ruuilla saada vuodessa? heittäkää omia kokemuksia vaikka yksilöitä ollaankin ;)

Maailmassa on tuota ruokaa sen verran paljon, että suosittelen tekemään niin, että katselet vain jotakin mitä vastaan tulee, kyhäät vaikka kanan, jauhelihan, leipien ja tällaisen ympärille ja lisäilet kalorilaskuriin, kunnes kalorit ja makrojakauma näyttää jokseenkin siedettävältä (prodea 3g per rasvaton painokilo, rasvaa min 1g ja loput hiilareita) ja sitten ei kun jääkaapille tai kaupan kautta ja syömään. :) Itse ostan aina viikon safkat kerralla ja haen jääkaapista jotakin ja isken laskuritaulukkoon yksikön ja määrän, ja sitten pistän stopin, kun rajat tulevat vastaan. Dieettaillessa lasken sitten aamulla koko päivän ruoat etukäteen, kun proden määrä ei laske siitä 3 grammasta niin täytyy jo vähän suunnitella syömisiä, ettei kalorit pauku.

Piffiä tulee 5-10kg vuodessa näin yleensä, jos treeni, ruoka ja kaikki muu menee optimaalisti, hormonitasot on ok eikä välissä ole dieettailuja tai esim. tapaturmia tai muuten vaan treenimotivaation pulaa. Dieetti kannattaa ajatella sitten niin päin, että jos on yhtään taipumusta fläsän kertymiseen, niin jos vuoden bulkkaat, niin voit vuoden lopussa olla sellainen bulkkipossu, että seuraavasta vuodesta puolet meneekin sitten kiristelyyn. Roinaamalla voi saada 50-60kg 3 vuodessa, mutta viimeinen joka näin yritti fuskata, lepää nyt 6 jalan syvyydessä.

Roinaamalla voi saada 50-60kg 3 vuodessa, mutta viimeinen joka näin yritti fuskata, lepää nyt 6 jalan syvyydessä.

Viimeisin kuka roinasi? Jaa.. kukahan se on?

Suositut

Back
Ylös Bottom