Niin eli olen havainnut kaikki massanlisäys tuotteet kalliiksi sen kannalta että mitä ne sisältävät.
Joten olisiki parempi ostaa maltoa ja heraa ja kokeilla sekoittaa niistä oma massanlisääjä joka tulisi huomattavasti halvemmaksi.
Mitkä olisi p ja hh suhteet?
Yleensä noi suhteet on ollu 1:2 mutta kannattaisiko hiilihydraatteja pistää enemmän lähinnä sen takia koska tuntuu
siltä että oma aineenvaihdunta on sen verran nopea että painoa ei muulla tavalla saa nostettua.
Se jos tuolla nyt kovasti tuota ylimääräistä(lue: läskiä) tulee
ei niinkään haittaa koska onhan tässä kesään asti aikaa saada kroppa hyvään kuntoon.
Toki olen yrittänyt syödä paljon joten älkää sitä vaihtoehtoa mainitko.
Kannattaisiko ostaa dekstroosia?
Ja modet älkää tappako jos meni väärään osioon.
ps. aikeena kokeilla bulkilla mega dutya tai hst:ta kumpaa suosittelette? Lähinnä lihaksen kasvatuksen kannalta.
Joten olisiki parempi ostaa maltoa ja heraa ja kokeilla sekoittaa niistä oma massanlisääjä joka tulisi huomattavasti halvemmaksi.
Mitkä olisi p ja hh suhteet?
Yleensä noi suhteet on ollu 1:2 mutta kannattaisiko hiilihydraatteja pistää enemmän lähinnä sen takia koska tuntuu
siltä että oma aineenvaihdunta on sen verran nopea että painoa ei muulla tavalla saa nostettua.
Se jos tuolla nyt kovasti tuota ylimääräistä(lue: läskiä) tulee
ei niinkään haittaa koska onhan tässä kesään asti aikaa saada kroppa hyvään kuntoon.
Toki olen yrittänyt syödä paljon joten älkää sitä vaihtoehtoa mainitko.
Kannattaisiko ostaa dekstroosia?
Ja modet älkää tappako jos meni väärään osioon.
ps. aikeena kokeilla bulkilla mega dutya tai hst:ta kumpaa suosittelette? Lähinnä lihaksen kasvatuksen kannalta.