massaa (malton ja heran avulla)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uuu
  • Aloitettu Aloitettu

uuu

Niin eli olen havainnut kaikki massanlisäys tuotteet kalliiksi sen kannalta että mitä ne sisältävät.

Joten olisiki parempi ostaa maltoa ja heraa ja kokeilla sekoittaa niistä oma massanlisääjä joka tulisi huomattavasti halvemmaksi.

Mitkä olisi p ja hh suhteet?
Yleensä noi suhteet on ollu 1:2 mutta kannattaisiko hiilihydraatteja pistää enemmän lähinnä sen takia koska tuntuu
siltä että oma aineenvaihdunta on sen verran nopea että painoa ei muulla tavalla saa nostettua.

Se jos tuolla nyt kovasti tuota ylimääräistä(lue: läskiä) tulee
ei niinkään haittaa koska onhan tässä kesään asti aikaa saada kroppa hyvään kuntoon.

Toki olen yrittänyt syödä paljon joten älkää sitä vaihtoehtoa mainitko.

Kannattaisiko ostaa dekstroosia?

Ja modet älkää tappako jos meni väärään osioon.

ps. aikeena kokeilla bulkilla mega dutya tai hst:ta kumpaa suosittelette? Lähinnä lihaksen kasvatuksen kannalta.

Jos nyt itse massanlisääjän tekisin, niin laittaisin varmaankin vielä heran lisäksi kaseiinia. Hiilihydraattina malto ja mahdollisesti vitargoa. Suhde varmaankin 1:1,5.

tarkoitus päästä halvalla joten vitargon voi unohtaa :(
jos tuota kaseiinia jostain halvalla sais niin voihan sitäkin ostaa

Originally posted by uuu
ps. aikeena kokeilla bulkilla mega dutya tai hst:ta kumpaa suosittelette? Lähinnä lihaksen kasvatuksen kannalta.

Vitut mitään hst:tä (ei kyllä omaa kokemusta:D ). Mega duty rokkaa kybällä:whip:

Originally posted by uuu
toki mutta onko tolla hirveät erot esim.soijaan joka on noin 7 euroa halvempaa
Soija on kasviproteiini. Se on kuitenkin aika olennainen ero. Ja soijaa syömällä vaan rinnat kasvaa ja miehet menettää sukupuolielimensä. :wanha:

Back
Ylös Bottom