Massaa lisää 5-7 kiloa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Creamyy
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Älä nyt vaan sano, että käytät (ruokailuväline)lusikoita mittaamiseen. Jos jossain reseptissä yms sanotaan, että 1 rkl, niin kyllä se tarkoittaa juuri tasan 15 ml. Finelin (ja talousvaa'an) mukaan tämä on noin 14g öljyä.

Itseasiassa käytän :).. heitän yleensä 5 rkl oliiviöljyä ja 5rkl rypsäriä iltaisin naamaan.. siitä tulee noilla mun lusikoilla yhteensä noin 60g öljyä

Itseasiassa käytän :).. heitän yleensä 5 rkl oliiviöljyä ja 5rkl rypsäriä iltaisin naamaan.. siitä tulee noilla mun lusikoilla yhteensä noin 60g öljyä
Kun kone on noin hyvässä öljyssä, saattaa muutama lusikallinen tulla toisestakin päästä :D

Kun kone on noin hyvässä öljyssä, saattaa muutama lusikallinen tulla toisestakin päästä :D

Sen oon huomannu että WC:n puolella ei tarvii paljoo pinnistellä kun syö öljyä:D
Jos puhutaan ruokalusikasta niin se on se 15ml :curs:

Kyllä painoa saa kotiruualla aika hyvin nouseen.ite 3vuotta sit painoin 65kg ja 179cm.Sillon alettiin poikien kans perinteisesti nostaan vaan autotallisa penkkiä ja lisäks reenattiin vaan hauis,ojentajat ja vatat.eikä sitäkään mitenkään säännöllisesti, pikkuhilijaa alko voimaa tuleen ja välil oli pitkiä treeni taukoja.sitä kesti sen 1.5vuotta ja sit aloin kulkeen salilla ja treenasin koko kroppaa läpi normaalisti.nyt oon 1vuoden panostanu täysil sali hommiin ja vetäny kovia treenejä ja ainut lisä ravinne mitä oon käyttäny säännöllisesti on evoluutionin massa. Nyt painoa on 95kg.ja rasvat11%

Mulle massan lisäys ei oo koskaan ollu hankalaa..mutta luulen että ihmisen oma aineen vaihdunta on yksi ylitse muiden tässäkin asiassa!

Selittäkääs joku mikä ilo tässä rypsärin juomisessa on?? Nousee paino varmasti ku rasvaa vetää. Painonnousu kehittyy sitten siihen vyötärölle. Sekö on sitten mukavaa??

rypsärin ilo juomisessa on se, että siitä saa helposti kaloreita. Rasva sisältää 9 kcal grammassa, joten yhdessä desissä on 900 kcal!! Ei siis tarvii vetää illalla rekkamiehen annosta naudan pihviä ja valvoa koko yötä, vaan voi huitaista öljyä. Zädääm. Tietenkään ei ole kovin viisasta vetää öljyä yhdellä kertaa, vaan pitkin päivää tasaisin välein iltaa painottaen. Bulkkauksessa hyvä apu. Btw, jos mennään äärimmäisyyksiin ja vedetään desi öljyä, kannattanee ottaa rypsärin sijaan oliiviöljyä, koska se sisältää vähemmän monityydyttyneitä rasvahappoja ja enemmän kertatyydyttyneitä. Monityydyttyneet mm. hapettuu helpommin elimistössä.

Ja kyllähän se paino nousee, jos vedät kaloreita yli kulutuksen. Eri asia on, jos olet geneettinen friikki tai vastaavaa. Normaaleilla ihmisillä paino nousee.

Painonnousu voi tulla läskinä, mutta myös lihaksina. Treenillä voi vaikuttaa asiaan aika paljon. Jos kehossa on anabolinen, eli lihaksia rakentava, tila, ylimääräinen energia käytetään tod.näk. mikrofraktioiden korjaamiseen lihaksessa, eikä vyötärön rasvakudoksen lisäämiseen. Omasta mielestä siis painonnousu on oikein mukava asia. Piru vie, ku pitää vaan syödä ku viis hevosta yhteensä.

5-7 kiloa 70 kiloiseen 185cm varteen? Tottele alla olevaa ohjelmaa.

Jos teet niin puoli vuotta ja massaa on yhä alle 80 kiloa, et vain tehnyt niin kuin käskettiin.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224

Kyykkyä, penkkiä ja maastavetoa. Perusliikkeitä ja perusruokaa. Ja päälle lisää kyykkyä ja maitoa.

Kyllähän sitä massaa saat vaikka 10kg kuukaudessa, mutta sen jälkeen saatkin kutsua itseäsi läskiksi. Se painonnousu hämää todella nopsaan. Itse vedin tuossa syksyllä kun en pahemmin ruokailuja katsellut +5kg / ~2,5kk (90->95). Ei hyvä. Nyt olen koko kevään hiljalleen pudotellut (93 lähtöpaino tammikuussa) ja puntari näyttää 88kg (täpärästi ylimmät vatsapalat erottuu). Paljon parempi olo ja näyttääkin paremmalta, ihme kyllä sarjaenkkoja liikkeissä tullut tasaisen tappavaan tahtiin. En kyllä ole koko kevättä miinuksella ollut, vaan 1kk ja nyt 5-6vko jaksot. Välissä 1kk "bulkki", jolloin ei kyllä painoa tullut kuin muutamia satoja grammoja. Seuraava projekti onkin sitten lähteä uudelleen +90kg sarjaan, mutta kapuan sinne tahdilla max +1kg/kk. Ehkä 3-5kk välein 1kk välikiristely.

Varaa aikaa tuolle projektillesi se 6kk vähintään, niin saattaapi tullakin lihaksena nuo massat. Jos nyt jouluksi tähtäät painavasi 75-77 niin pitäisi hyvin mennä. Tämä siis vain mun mielipide.

SYÖ! Syö syö ja syö. syö hyvin. Syö enemmän mitä kulutat. Extrana mikäli haluat kiinteää proteiinia sekoita tonnikala ja raejuusto keppuun ja syö. Sen jälkeen. Syö jotai muuta. mutta terveellisesti. Juo päivässä paljon vettä ja terveellisiä nesteitä. Syö paljon proteiinipitoista ruokaa. Treenauksesikin kehittyy ja lihakset kasvaa paremmin syömällä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
hehehehee :D On se hyvä, ku rypsäriä mainostetaan :D Kyls mä ainaski saan helposti kalorini täyteen ilman sitäkin :D Ja vähä ylikin.

Ooon samaa mieltä ku pelttari!!voin jopa hieman kierrellä öljyjä ja rasvoja ja kalolorit tulee kyl saatua ruuasta sen mitä tarvii:rock:

Mulla oli paino kesällä 71kg, pituus silloin ja edelleen 187cm. Nyt on painoa jotain 76kg, saavutettu muutamassa kuukaudessa. 2-jakoinen ohjelma, joka toinen päivä, välillä parin kolmen päivän taukoja. Safkaa naamariin reilusti, proteiinin määrää olen nostanut myös. Raejuusto maistuu. :D

Vähän on alavatsaan kertynyt rasvaa, mutta ei hervotonta määrää. Kyllä sitä lihastakin on tullut hyvin ja tasaisesti. Mietin tässä, että diettaanko ne pienet rasvat pois, vai nostanko tuota ääpätöntä massaa. Pitää kattella, neuvoa saa.

Älä nyt vaan sano, että käytät (ruokailuväline)lusikoita mittaamiseen. Jos jossain reseptissä yms sanotaan, että 1 rkl, niin kyllä se tarkoittaa juuri tasan 15 ml. Finelin (ja talousvaa'an) mukaan tämä on noin 14g öljyä.

Kai se on yks paskan hailee että meneekö sinne mössöön 12 vai 15 millilitraa sitä öljyä :david:

ootko angstiteini joku kovan luokan treenari kun jo noin nuorena noin isot mitat?

En ole kovan luokan treenari, olen vaan vitun läski.
Toi siis vastauksena jos kysyit tosissaan :D

:piis: ja sori offtopic.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom