Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syö 300-500 kaloria yli kulutuksen niin alkaa paino nousemaan tasaisesti. Jos kulutus on tosi suuri, etkä pysty vetämään kiinteää ruokaa tarpeeksi että saavutat tarvittavat kalorit, niin juopase päivässä 2 kertaa vaikka välipalana massanlisäjää. Esim jos juot 2 kertaa päivässä annoksen Mutant Massia niin tulee heti yli 1000 kaloria.
Esim jos juot 2 kertaa päivässä annoksen Mutant Massia niin tulee heti yli 1000 kaloria.
massan lisääjät vaan on suurimmaks osaks sokeria sunmuuta turhia hiilareita, mieluummin öljyä reilusti lisää siitäkin saa paljon kaloreita ja paremmasta lähteestä.
Kuokin nyt tähän ketjuun, mutta kun itsellä vähän sama tilanne, eli onko nyt niin, ettei lihasta saa lisää ilman sitä rasvaa? Jos nyt haluaisin lisätä omaa lihasmassaa 2kg, niin tarkoittaako se aina myös x määrää rasvaa, joka pitää sitten erikseen laihduttaa pois? Ja tavoitteena ei ole nostaa vain paljon painoja ;) .
Niin nollatilanteesta todellakin lähdetään eli noin 2kk sitten aloitin. Nyt teen kolme kertaa viikossa sellaisen crossfit-tyyppisen salitreenin ohjattuna (tulee tehtyä maastavedot yms. oikein) ja kolmen kertaa lyhyillä juoksulenkeillä. Inbody-mittauksen mukaan olen 2kg miinuksella lihasmassan suhteen, kun mitat on nyt 169/58. Ymmärrän kyllä, että lihas painaa enemmän kuin rasva ja paino tulee tuosta nousemaan, mutta syöminen on ollut yllättävän hankalaa. Ensimmäisen kuukauden aikana paino meinasi koko ajan laskea lisää, nyt olen saanut pidettyä paikoillaan, kun syön sellaiset 2000 kaloria päivässä...
Niin tavoitteet on ehkä vähän hämärän peitossa vielä :D . Ei ole tarkoitus pudottaa painoa, vaan haluaisin lisää lihasta ja sitä kautta voimaa. Enemmän kuitenkin ehkä kestävyysmielessä. Teen fyysistä työtä ja kuvittelin olevani senkin takia paremmassa kunnossa kuin olenkaan. Jonkinlaista edistymistä on kyllä tämän parin kuukaudenkin aikana tullut, kun olen pystynyt lisäämään painoja jne. Meillä siis vaihtuu tuo treeniohjelma viikottain. Ohjaaja tekee myös voimaharjoittelijoille joka viikolle uuden neliosaisen treenin ja sitä olisi tarkoitus lähteä kokeilemaan kesällä.