Massaa ilman lisäravinteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kooman
  • Aloitettu Aloitettu
Mieti itse kumpi on helpompi sulattaa mahassa.... Jauhot vai liha.... Ja jos et halua et nälkä tulee tunnin päästä ni älä käytä sitä hydro heraa välipaloina, laita öljyä ja caseinaattia siihen protsku drinkkiin... täällä on ennenkin keskusteltu siitä miten tulee nälkä tunnin päästä kun on ottanut heraa välipalaksi.

tiedoks vaan että olen itse elänyt pelkillä jauhoilla (oman pienen kokeen vuoksi) 9 päivää. kunnes sorruin kiinteään ruokaan... Kuidut vedin kapseleista mitkä sisältivät vehnäleseitä... ELI KYLLÄ ! ton logiikan mukaan pystyy elämään jauhoilla ihan niin kauan kuin vaan itse jaksaa sekoittaa niitä drinksuja...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Threadit muuttuu aina kiinnostaviksi kun joku aloittelija alkaa änkyttää vastaan sanomalla "kyllä ihan oikea ruoka kehittää paremmin kuin joku roteiini!". Ottakaa nyt asioista selvää ennenkuin alatte huudella ton tyylisiä väitteitä. Proteiinijuomassa on proteiinia, kiinteässä ruossa on (pitäisi olla) proteiinia. Proteiinijuoma imeytyy kiinteää ruokaa nopeammin, ja tästä syystä tulee nopeammin nälkä. Myös tästä syystä proteiinijuoma on hyvä treenin jälkeen, koska keho tarvitsee heti proteiinia ja hiilihydraatteja.

Ei palautusjuoma ole välttämätön. Kyllä, salilla näkee usein isoja miehiä nostamassa isoja painoja, eikä palautusjuomasta ole tietoakaan. Usein nämä miehet ovat aina syöneet paljon kunnon ruokaa. Kun tämä yhdistetään salitreeniin niin tottakai lihaksia alkaa tulemaan. Heillä saattaa kuitenkin olla aika järeänkokoinen maha liikasyömisestä.

Proteiini- ja maltojauhot ovat hyviä palautusjuomaan. Glutamiini SAATTAA olla hyvä lisäravinne, sillä glutamiini on valkosolujen energianlähde. Menikö oikein? Eli glutamiini saattaa estää vilustumista.

Massaa saa varmasti ilman lisäravinteitakin. Moni ei vaan tykkää syödä tukevaa ateriaa heti reenin jälkeen vaan ottaa mielummin palkkarin. Lisäksi palautusjuomassa proteiini on nopeampaa ja paremmin imeytyvässä muodossa. Glutamiini auttaa palautumisessa ja sillä on myös terveyttä edesauttavia vaikutuksia. Olen itse huomannut glutamiinin toimivuuden monta kertaa "flunssan porteilla" käytyäni, joten olen täysin vakuuttunut sen toimivuudesta.

Carbon sanoi:
Threadit muuttuu aina kiinnostaviksi kun joku aloittelija alkaa änkyttää vastaan sanomalla "kyllä ihan oikea ruoka kehittää paremmin kuin joku roteiini!". Ottakaa nyt asioista selvää ennenkuin alatte huudella ton tyylisiä väitteitä. Proteiinijuomassa on proteiinia, kiinteässä ruossa on (pitäisi olla) proteiinia. Proteiinijuoma imeytyy kiinteää ruokaa nopeammin, ja tästä syystä tulee nopeammin nälkä. Myös tästä syystä proteiinijuoma on hyvä treenin jälkeen, koska keho tarvitsee heti proteiinia ja hiilihydraatteja.

Ei palautusjuoma ole välttämätön. Kyllä, salilla näkee usein isoja miehiä nostamassa isoja painoja, eikä palautusjuomasta ole tietoakaan. Usein nämä miehet ovat aina syöneet paljon kunnon ruokaa. Kun tämä yhdistetään salitreeniin niin tottakai lihaksia alkaa tulemaan. Heillä saattaa kuitenkin olla aika järeänkokoinen maha liikasyömisestä.

Proteiini- ja maltojauhot ovat hyviä palautusjuomaan. Glutamiini SAATTAA olla hyvä lisäravinne, sillä glutamiini on valkosolujen energianlähde. Menikö oikein? Eli glutamiini saattaa estää vilustumista.

Jos tää mulle oli,niin ei tässä nyt kuule ihan alottelijoita enää olla.
En mä väitä,että proteiinijuomat turhia olis,tietysti ittekkin niitä käytän.
Tarkotin vaan,ettei ne oikeeta ruokaa korvaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom