Massa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mankind
  • Aloitettu Aloitettu
Edit: http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=55&products_id=292

Pitäis vähän voimaa ruveta hankkimaan, massaa lihasten muodossa tietty ni tommosta tuotetta kattelin, mut olis pari kysymyst siitä.

-Eli kun tossa lukee et tota otetaan 1-2 annosta päivässä ni otetaanko vaan niinä päivinä kun käydään salilla?
-Kuinka paljon tota pitää ottaa...?
-Pitääkö juoda heti treenin jälkeen vai pari tuntia ennen treeniä?

EDIT: Vai osaatteko suositella mulle jotain toista tuotetta, oon tällänen alottelija 175cm, 55kg, 16v kukkakeppi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattais.. eri asia on se että onko varaa. Ja tuosta fastin massasta sen verran että ite tuli joskus syötyä ja läskiksi meni. osta ennemmin paketti sokeria, halvemmalla pääset.

Ja jottei menisi Fastin tuotteiden dissaamiseksi osta vaikkapas ennemmin hera 80:stä, tosin itse ostaisin tätä
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=208

Ja jos ei oo varaa erikseen palkkariin ja tähän lisä prodeen niin sitte vaikka tuo miken mainitsema reco kakkonen :)

Täytyy sanoa, että minulla kyllä tuo Fastin Massa toimii palautuksessa ihan hyvin. Ainakin lihaksissa tuntuu siltä. Olen kyllä vielä aika noviisi enkä ole vielä hifistelyn tarpeessa.

"Vai osaatteko suositella mulle jotain toista tuotetta, oon tällänen alottelija 175cm, 55kg, 16v kukkakeppi."

Hei, muistathan pitää huolen siitä, että on ravitsemus muuten kunnossa. Massanlisääjät yksinään ei auta vaan pitää pistää koko dieetti remonttiin. Lue FAQ:sta ravintothreadejä.

Hintelillä pojanklopeilla tahtoo olla yleensä koko dieetti aivan metsässä. Itse olin siitä hyvä esimerkki.

Konna sanoi:
"Massanlisääjät yksinään ei auta vaan pitää pistää koko dieetti remonttiin. .
:jahas:

Itellä on kans tota massaa.. Mihinkä aikaan porukka on sitä tavannu ottaa? Onko illalla huono ku sis. noita hiilihydraatteja? Minkäkokosia annoksia päästelette? Riittääkö 1½ desiä 76kg äijälle?

hc-audio sanoi:
Itellä on kans tota massaa.. Mihinkä aikaan porukka on sitä tavannu ottaa? Onko illalla huono ku sis. noita hiilihydraatteja?

Ei illalle. Parhaat käyttöajat olisi varmasti vähän ennen treeniä ja heti treein jälkeen. Kannattaa muut ruokailut pitää ennemmin laaturuokana, kuin tuollaisena nopeata hiilaria ja proteiinia -juomana.

Illalla voit ottaa hiilareita, kunhan ovat n. tunnin ennen nukkumaanmenoa.

hc-audio sanoi:
Itellä on kans tota massaa.. Mihinkä aikaan porukka on sitä tavannu ottaa? Onko illalla huono ku sis. noita hiilihydraatteja? Minkäkokosia annoksia päästelette? Riittääkö 1½ desiä 76kg äijälle?

Siis vetelette välipalojen tapaan noita maasanlisääjiänne... Ihan aterioitten välissä, muuta ei kovin myöhään illalla enää...

IMO massanlisääjät kannattaa tehdä itse... Hidasta protua+maltoa...

Fast Massa uudistuu!

Spidey sanoi:
Kannattais.. eri asia on se että onko varaa. Ja tuosta fastin massasta sen verran että ite tuli joskus syötyä ja läskiksi meni. osta ennemmin paketti sokeria, halvemmalla pääset.

Ja jottei menisi Fastin tuotteiden dissaamiseksi osta vaikkapas ennemmin hera 80:stä, tosin itse ostaisin tätä
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=208

Ja jos ei oo varaa erikseen palkkariin ja tähän lisä prodeen niin sitte vaikka tuo miken mainitsema reco kakkonen :)

Fast MASSA on ollut markkinoilla yli 4 vuotta ja se on edelleen yksi sarjan myydyimpiä tuotteita. Nyt on kuitenkin aika hiukan päivittää koostumusta. Lähiaikoina markkinoille tulee uusi "MASSA2" eli tuote, jonka proteiinimäärää on nostettu, hiilihydraatteja vähennetty ja makua parannettu. Tiedotamme myöhemmin lisää.

Fast tiedotus

Konna sanoi:
Täytyy sanoa, että minulla kyllä tuo Fastin Massa toimii palautuksessa ihan hyvin. Ainakin lihaksissa tuntuu siltä. Olen kyllä vielä aika noviisi enkä ole vielä hifistelyn tarpeessa.

Massa sopii myös palautumiseen henkilöille, joilla on nopea aineenvaihdunta. Toisille pelkkä herapohjainen palkkari on "liian nopea" ja heille parhaan vasteen antaa hitaampi juoma. Tästä syysta MUSCLE+ palkkarissa on vähän maitoproteiinia mukana (suurin osa on nopeaa heraa). Asia kannattaa testata itse. Se mikä tuntuu parhaalta kropassa, on toimivin.

Fast tiedotus

FAST info sanoi:
Massa sopii myös palautumiseen henkilöille, joilla on nopea aineenvaihdunta. Toisille pelkkä herapohjainen palkkari on "liian nopea" ja heille parhaan vasteen antaa hitaampi juoma. Tästä syysta MUSCLE+ palkkarissa on vähän maitoproteiinia mukana (suurin osa on nopeaa heraa). Asia kannattaa testata itse. Se mikä tuntuu parhaalta kropassa, on toimivin.

Fast tiedotus

Tässä lienee perää.
Itselläni on lepokulutus satoja kaloreita keskiarvon yläpuolella...

Hitto vie, tekaisin tuossa juuri Massa-drinkin ja lorautin vaihtelun vuoksi puoli kuppia mustaa kahvia sekaan. Tuo on oikeasti HYVÄÄ! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom