- Ikä
- 45
Timba79 sanoi:Laitetaanpa seuraavaa tavoitetta. Nyt kun toi 90 kiloa on mennyt rikki (painossa siis), niin alkuvuodesta alkaa dietti ja rasvat tarkotus tiputella 10% paikkeille, eli siinä tavoitetta ihan riittävästi. Ja tämä ensi kesään mennessä.
Nappasin tuosta tavoitteita kehiin threadista...
Miten te yleensä jaksotatte tuota eestaashilaamista..
Siis meneekö paino tyylii 80-90-83-93-85-95...?
Tai kuin pitkiä aikoja, olen itse ajatellut että noin puolivuotta massaa, ja sitten 1kk dieetti ym... Siinä ajassa kuitenkin saa sen 2-3kg rasvaa pois ja pöhötyksen alas.. Lähinnä mietin että jos vaikka 5kk aikana turpoaa 10 kiloa, niin jääkö siinä ajassa dieetin jälkeen kiloa enempää lihaa?
Itellä oli 4vk sitten ilman nesteitä paino 89.6. Ihan parissa päivässä nesteitä tuli noin pari kiloa, mutta nyt paino on jo 94. Eli jos 2.5-3kg on tullut jo tavaraa niin liian paljon on tullut syötyä, ja kun tuntuu että se on vielä tullut vain vyötärölle, tiedä sitten johtuuko se vain omasta "läskimaha-pakkomielteestä"...
Olen kuitenkin pyrkinyt syömään kohtuufiksusti ja prodea tulee kyllä. Vähän pelottaa että nostinko liian nopeasti kalorit ylös, kun dieetin jälkeen aloin heti vetään 3000kcal -> 4500kcal...
Ajattelin nyt kuitenkin jatkaa massaamista, vähennän kaloreita johonkin 4000kcal tuntumaan, ja koitan johonkin vappuun ottaa max 6 kiloa enää. Jos max 1.5kg kuukaudessa tulisi, sadan yli ei pää anna painon mennä...