Mass2 ja american creatine

Itse olen aika amatööri näiden lisäravinteiden kanssa, joten kysynkin että voiko tätä american creatiinia ja fastin mass2 ottaa sekasin vai miten?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi ottaa. Tuo krea imeytyykin paremmin mass2 kanssa, kun siinä on hiilareita.

Vielä semmoinen asia että otetaanko tuota mass2:ta samalla tavalla kuin muscle plussaa eli ennen reeniä ja reenin jälkeen? kiitoksia vastauksista

Juu voit ottaa sekä ennen treeniä ja treenin jälkeen.

Eipä tuota välttämättä kannata ottaa ennen treeniä. Itse ottaisin vaan treenin jälkeen ja söisin noin 1-2h ennen treeniä kunnon aterian.

Eipä tuota välttämättä kannata ottaa ennen treeniä. Itse ottaisin vaan treenin jälkeen ja söisin noin 1-2h ennen treeniä kunnon aterian.

jos kroppa kestää niin kyllä kannattaa jotain proteiinia ottaa vähän ennen treeniä (0,5-1h). Hera käy hyvin siihen kun ei jää vatsaan pyörimään

eli pitäisikö siis ennen reeniä ottaa pelkkää heraa vai sekoitetaanko siihenkin esim. kreatiinia, mutta miten on sitten tämän Mass2 laita?

eli pitäisikö siis ennen reeniä ottaa pelkkää heraa vai sekoitetaanko siihenkin esim. kreatiinia, mutta miten on sitten tämän Mass2 laita?

Osta suoraan Mass Blastia, melkein samaa kamaa kun toi Mass2, tulee halvemmaksi ja riittää pidempään. Sitten Pro-Whey/Hera80 desi ennen reeniä ja palautukseen blasti/mass2, ennen reeniä tosiaan 2-3h kunnon safka. Kreatiiniä ennen reeniä 5g ja reenin jälkeen 5-10g. Ja välipäivinä myös 5-10g..

Anal Blast 4kg 49.90e (Huom!pakkiksen hinta)
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=29&products_id=410

Mass 2 1.3kg 22.90e 1.3kgx3kpl=3.9kg=68.7e

Kyl Kreatiinia kannattaa vetää päivässä 3x10g annoksia latauksen jälkeenkin että potkii 5g on vähän lasten annoksia
Jep, varpusparvi perseestä muutaman kerran päivässä on anabolista. Eli joillekin (monillekin) tuollainen määrä vetää vattan sekaisin. Lisäksi sillä kreatiinilla on maksimimäärä mitä elimistöön imeytyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom