MULTI Mass Effect: Andromeda

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lomax
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kaupunki
Tampere
Menivät sitten julkaisemaan tällaisen E3-messuilla:

Minä en trailerin perusteella ole vielä täysin vakuuttunut, koska sen verran tuoreessa muistissa on tuo edellisen osan totaalinen kuseminen. Sen verran tunnen kyllä itseäni, että olipa kyseessä minkälainen paskakasa tahansa, niin enköhän minä sen kuitenkin osta. Niin paljon aikaa tullut tämän pelisarjan kanssa vietettyä.

En uskaltanut tuota videota katsoa, mutta Bioware blogista bongasin että on uusi tarina. Sijoittuisi pitkän aikaa eteenpäin ME3:sta.
Noh, ehkä ei silti viitsi tähän liittyviä juttuja lukee, vielä kesken tuo ME3. Eiköhän siellä jotain ME3 tapahtumaa mainita jossain vaiheessa.

Sen verran karvas pettymys ME3 oli, että en uskalla liikaa innostua uudesta ME:stä, vaikkakin Dragon Age: Inquisition aika lailla paikkasi haavoja. Eiköhän tuo silti pakkohankinta ennen pitkää ole.

Mä puolestani olen aika banaaneina tuosta Andromedasta! Kai mussa joku pieni perusoptimisti asustaa, kun en halua millään uskoa, että tämä voisi olla huono ;) Mass Effect 3 joo lässähti vähän, mutta esimerkiksi kakkonen taas oli yksi parhaita ja koukuttavimpia koskaan pelaamiani pelejä. Muutenkin olen avaruusräiskinnän ja alienien kanssa hengailun suuri ystävä, jo pelkästään sillä saa aika paljon anteeksi.

Itse ainakin odotan tätä, kun aikaisemmat osat ovat olleet todella kovia. Mielestäni kolmosen saama kritiikki on hieman liioiteltua, aivan loistava peli sekin vaikka sarja ei ehkä saanutkaan ansaitsemaansa loppua. Ainakin gameplayn puolesta kolmonen on näistä osista paras. Kakkonen tehtävineen ehkä kokonaisuutena paras.

Me 1 pelasin 5 kertaa läpi, Me 2 pelasin valehtelematta 20 kertaa läpi ja Me 3 pelasin 2 kertaa läpi ja vieläkin joka kerta kun muistan sen lopun niin vitutuskäyrä nousee pilviin.
Kuitenkin uskon että tuo uusi tulee pelattua toivoen että edes jonkunlaisen helpotuksen saan hajonneeseen sieluun.

Kuitenkin uskon että tuo uusi tulee pelattua toivoen että edes jonkunlaisen helpotuksen saan hajonneeseen sieluun.
Varmasti tulee pelattua :) Yleisesti ottaen koko trilogia on tarjonnut meitsille niin uskomattoman paljon, että ei tuo nyt ihan järjestään paska voi olla. Kolmosessakaan ei kussut tosiaan mikään muu kuin loppu ja se, että quarianit on ihan vitun idiootteja. Oli ainut kerta varmaan ikinä koskaan, kun minä rupean tv-ruudulle kiroilemaan ja haukkumaan ketään oman pelihistoriani aikana :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Uutta hypepätkää.

Ihan jees peli vaikkakaan ei pääse ekan trilogian tasolle. Henkilöhahmot on varsin tylsiä. Hyvää on hillitön tekemisen ja tutkimisen määrä planeetoilla.

Andromeda oli kyllä iso pettymys. Kertoo aika paljon, ettei peli saa edes sitä yhtä DLC:tä, johon tarinan lopussa vihjailtiin:

Mass Effect: Andromeda has seen its final update, BioWare announced today, meaning the game's single-player mode won't get any downloadable content, just five months after it launched.

That is a noteworthy departure for the decade-old series. Mass Effect: Andromeda will be the first of four to have no post-release single-player DLC. Mass Effect is the kind of cornerstone franchise that a major publisher like Electronic Arts expects to sell additional content in the year after its launch.

Instead, it appears BioWare has washed its hands of a title that was a critical disappointment at launch and required a series of patches to fix numerous issues, from animations and technical performance to in-game storylines.

"There are no planned future patches for single-player or in-game story content," BioWare said. Instead, story-based multiplayer missions will extend the game's story "and we will continue to tell stories in the Andromeda Galaxy through our upcoming comics and novels.

"In the coming weeks, our multiplayer team will provide details of their ongoing support and upcoming content, including new multiplayer missions, character kits, and what’s in store for N7 Day," the statement said. N7 Day, referencing the uniform logo of the game's protagonists, is the unofficial Nov. 7 holiday celebrating the series.

It's a quiet and ignominious exit for a big game that had a lot of problems. Andromeda’s launch failures led to a restructuring of BioWare Montreal and mentions that the series would go on hiatus. Another report in June said most of Mass Effect: Andromeda was made in the final 18 months of development as ambitious features either failed to materialize or were difficult to implement.

https://www.polygon.com/2017/8/19/16174510/mass-effect-andromeda-no-dlc-last-update

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom