^
Tässä muuten tuota teoriaa vielä hyvin pistetty videolle: http://www.youtube.com/watch?v=ynYgr1rqEec&feature=player_embedded
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
), mutta näitä härö-tulkintoja voisi varmaan keksiä loputtomasti...
, muuten olen silti tyytyväinen.Indoktrinaatio -hypoteesi on mun mielestä kevyellä pohjalla. Missä vaiheessa se olisi tapahtunut? Onko koko Mass effect 3:n ollut ns. indoktrinaatiohallusinaatiota vai mitä koska ME1:ssä Ilosin Prothean VI Vigilhän sanoo ettei huomaa näissä indoktrinaatiota. Sama Thessiassa temppelissä ja siellä se Prothean VI taas huomaa Kai Lengin indoktrinaation kaukaa mutta ei reagoi mitenkään Shepardiin ja kumppaneihin.
) jotain pieniä vihjeitäkin on kaiveltu biowarelta. Sitten tässä videossa myös selitetään tuota teoriaa http://www.youtube.com/watch?v=ynYgr1rqEec&feature=player_embedded . Sitten Indoktrinaatio voisi sinällänsä käydä järkeen, koska Shepardi on ollut niin kauan ja monta kertaa reapereiden läheysyydessä. Ja olisi näin altistunut hitaalle Indoktrinaatiolle, mistä lukee kai codexissakinAinakin punaisessa lopetuksessa (tuhoa kaikki synteettinen elämä) jos War assetteja on liian vähän, niin koko maan pinta tuhoutuu ei pelkästään Reaperit. Näin siis Youtubessa. Mähän tein itse pelkkiä yksinpelitehtäviä, enkä yhtään moninpeliä, niin siltä pojot riitti mainiosti parempaan lopetukseen + siihen, että näki N7 -logolla varustetun tyypin vetävän henkeä, jossain rauniokasassa.
Ilmeisesti tarpeeksi surkeilla pisteillä sivuhahmoja kuolee lopputaistelussa, Andersson ei sano olevansa ylpeä Shepardista ja katalysti-lapsi ei tarjoa synteesivaihtoehtoa lopetukseksi.
Nyt alkaa toinen läpipeluukerto Vanguardilla, ensin vedin sotilaalla. Onpas toi Charge, nova -kombo hullua rytinää :D
^Itselläni kai oli noin maksimi ja se oli sen n.7200

^Voi olla, mutta eipähän se kauheasti haittaa, kun katsoin sen jo muualta. Eikä se lisää kuin pari sekuntia siihen loppuun
Tuo 4000 raja ei ole edes minun mielestäni mikään varmistettu juttu. Eli siis ihan hyvin on voinut saada tuon n7 lopun. Itse siis olen pelannut vain kerran läpi.Ihmettelinkin vain, että miten Dragon on voinut saada total fleet arvoksi 8000 ja effectiveksi 4000, kun itsekin tein mielestäni about kaiken Mass Effect 1:stä lähtien. Sinun 7200 kuulosta vielä realistiselta, mutta sen päälle pitäisi vielä tulla ainakin 800 pistettä, ja se on kuitenkin aika paljon. Haluaisin tietää, että mitä olen missannut? Pari DLC:tä jäi hommaamatta, mutta kakkosesta Arrival ja Shadow Broker tuli pelattua. Ykkösen DLC:t taisin pelata kaikki.
edit: jotkin Citadelissa tekemäni ratkaisut pudottivat jonkin verran noita pisteitä, mutta käsittääkseni nuo olivat vain pisara valtameressä.
Tuo 4000 raja ei ole edes minun mielestäni mikään varmistettu juttu. Eli siis ihan hyvin on voinut saada tuon n7 lopun. Itse siis olen pelannut vain kerran läpi.
En muista sitä effective fleet strenghtiä, eikä pysty saveista edes tarkistamaan, kun olen päivittäin vähän multiplayeriä ottanut ja se vaikuttaa saveihinkin. Tein vaan kaikki yksinpelitehtävät ja muistaakseni ME3:n sivuilla on sanottu ihan Biowaren toimesta, että parhaaseen loppuun ei tarvita multiplayeria jos ei kiinnosta.