MULTI Mass Effect 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lomax
  • Aloitettu Aloitettu
Mass Effect 3 Voice Cast Reveal

Olin jo unohtanut, tai en ole huomannut aiemmin, mutta BUU Liara on taas isossa roolissa. Palo käpy siihen kakkosessa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olihan se selvä sen Lair of Shadow Borker (Broker) DLC:n perusteella, että Liara tulee olemaan jatkossakin ns. tärkeä hahmo...

Tietääkseni en tuota DLC:tä edes vetänyt, en tosin ole ihan varma... maybe, maybe not. Liara on vanha stoori, "let's go Miranda".

Tietääkseni en tuota DLC:tä edes vetänyt, en tosin ole ihan varma... maybe, maybe not. Liara on vanha stoori, "let's go Miranda".

Tossa lisärissä on Liara pääosassa. Kannattaa vetäistä läpi jos et vielä ole. Se on laajin noista ja antaa todella paljon taustaa Shadow Brokerille.

edit: tai toiseksi laajin, samaa luokkaa Arrivalin kanssa.

Hauska nähdä noita tyyppejä äänien takana, mut hei, ei Sheppardia voi pelata naisella.
Juu, ei todellakaan.

Tossa lisärissä on Liara pääosassa. Kannattaa vetäistä läpi jos et vielä ole. Se on laajin noista ja antaa todella paljon taustaa Shadow Brokerille.

edit: tai toiseksi laajin, samaa luokkaa Arrivalin kanssa.
Noi kaksi pitäs varmaa hankkia kummatkin. Jos tässä kuussa pelais alta pois!

Juu, ei todellakaan.
Mä olen tehnyt yhden ME1+ME2 peluun myös naispuolisella Shepardilla ja kyllä siihenkin tottui pienen alkuhämmennyksen jälkeen :D

Noi kaksi pitäs varmaa hankkia kummatkin. Jos tässä kuussa pelais alta pois!

Molemmat on sellaisia, että niissä tehdyt ratkaisut jne. taatusti tuovat sisältöä/juonen käänteitä myös ME3:n. Eli jos ei halua käsikirjoittajien ratkaisuja, niin sitten nuo pitää pelata.

Juu, ja on mulla muutenkin jotain pientä säätöä vielä kakkosessa kuten Firewalker kestit.

Mulla on kanssa mun toinen "ME 3 varten pelattu" save vielä vähän kesken (renegade). Paragon on jo vedetty niin, että mitään tekemistä ei ole jäljellä.

Oottekos jo ennakkotilanneet tätä? Mistähän saisi halvimmalla? Pc:lle pitäis hommata ihan se perusversio ei mitään Collectors Edition juttuja tms.. eikä ole väliä onko levyllinen vaiko ladattava versio kunhan on vain halpa! ;)

Vai koskeekos se mainostus yms kielto myös näitä pelialueitakin vaiko vain salijuttuja? Että saatteko kertoa mistä olette tilanneet ja mihin hintaan? :wtf:

Noni! Sain kans ennakkotilattua tän. Nyt sit vaan odotellaan vaijeri pystyssä että tää kolahtaa postilaatikkoon.

Ja hei, yks kysymys niille jotka on pelannu female-Shepardilla: Kun siinä kerta pystyy kaikennäkösiä romansseja viritteleen, niin kai siinä ny voi sit lepsahtaankin??? Voihan??? (meinaan uudelleenpeluu arvo nous heti jos näin on!!!)

Täällä odotellaan kanssa ME3:sta kuin kuuta nousevaa. ME1 ja ME2:ssa molemmissa riittäisi pelattavaa vaikka kuinka, kun ME1 pelasin vain sotilaalla läpi ja ME2 soldier ja vanguardilla. Nyt Hardcorella menossa, katotaas jos ehtii, ei ihan helppoa :D

Paragonilla oletan, että Gethit ja Rachnit tulevat apuun lopussa, Quarianien kohtaloa en osaa spekuloida. Ehkä nekin nähdään.

Kolmosen tilasin äsken :) Vielä about kuukausi ennen kuin tulee.

20 min. meni imutukseen ja tehtävän alotukseen. Ei jaksa vielä herkutella, pitää vähän säästää demoa.

Ihan perus mass efectiähän tuo demo oli! Kuollessakin kuului samat tutut musat kuin edellisessä osassa ja muutenkin tuntuma oli tosi paljon kakkosen kaltainen. Harmi vaan että juuri kun hommaan ehti päästä mukaan ja innostui pelaamaan niin demo loppuikin.. argh! :D

Tekstuurit näytti ainakin demossa edelleen tosi suttuisilta ja epäselviltä (siis lähinnä hahmojen asusteet jne) Ei yhtään parannusta Mass Effect 2:seen kun vertaa.. No todennäköisesti tuohonkin joku nopeasti jonkun High resolution packin kehittelee niin saa sitten sillä paranneltua :) Eihän tuo muuten haittaisi mutta hahmojen kasvot kun on kuitenkin aika teräviä ja tarkkoja niin asut hyppää sen takia heti niin voimakkaasti silmille suttuisuudellaan

Back
Ylös Bottom