Mass creapure® creatine?

Moi elikkä oli tossa peruskunto kauden jälkeen tarjotus alkaa käyttää kyseistä tuotetta voima-, ja maksimivoimakaudella.
Joten mitkä annostukset ovat suosituksia ja miten pitkään tulisi käyttää?? Onko perus että päivät 1-5 5gX4 päivässä ja sitte muutama viikko 5g päivässä ja sitte ainahi kuukauen tauko???
Painoo on nyt 75kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi elikkä oli tossa peruskunto kauden jälkeen tarjotus alkaa käyttää kyseistä tuotetta voima-, ja maksimivoimakaudella.
Joten mitkä annostukset ovat suosituksia ja miten pitkään tulisi käyttää?? Onko perus että päivät 1-5 5gX4 päivässä ja sitte muutama viikko 5g päivässä ja sitte ainahi kuukauen tauko???
Painoo on nyt 75kg

No mä oon vetäny nytte pari vuotta 5g päivässä, ja aina kevyillä viikoilla lopettanu käytön. Jotkut ottaa kreatiinia ensimmäisinä päivinä vähän enemmän (tankkausvaihe), mutta voit ihan hyvin lähteä sillä 5g/päivä.

Itse otan tota kyseist tuotet aina ennen treeniä 5g beeta-alaniinin kanssa ja potkii hyvin. Palkkaris on kans pari grammaa kreaa, mut ei se oo haitannu mitään.

kerran päivään?

Juu, päivä annoksista kysymys, sama ottaaako kerralla vai kymmenessä erässä. Tosin imeytymisestä oli joskus juttua että hiilihydraatin kanssa olisi hyvä ottaa. Itse otan palkkarin mukana niin malto hoitaa ton asian, jos sillä nyt mitään vaikutusta on.

Joo elikkä jos eka kertalainen ottaa ton 5g päiväs ilman latausjaksoo,nii kannattaako käyttää miten, ku ohjelmat menee, että peruskunto-voima-voima2-maksimivoima-peruskunto, eli tohon toiseen peruskuntoon asti toistot putoo alkaen 8-12, eli kannattaako viel aloittaa??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom