mass blast vai muscle+ ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samout
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei oikeastaan mitään väliä. Muscle+:ssa on aika 50/50 p/hh -suhde, kun taas Mass blast on hieman hiilarivoittoinen. Mutta kuten sanottu, ei käytännön merkitystä. Ainoa juttu joka tulee mieleen, on että Mass blastin paljon kehuttu maku on tietysti bonus!!

samout sanoi:
iha yksin kertanen kysymys, että kumpaa suosittelisitte ja miksi? Koska aattelin jompaa kumpaa hankkia :)

Mass Blast jos ei ole Laktoosin kanssa ongelmia on se vaan niin halpaa.

mul on jo ny heraa ja maltoo joita oon käyttäny mut vähä tota massaa pitäis saada eli esim siihen ja palautusjuomaks

Entä jos ei halua noita urheilujuomia käyttää niin riittääkö jos salin jälkeen syö vaikka raejuusto&tonnikalaa? Tai vain toinen niistä?

Jos haluat korvata palautusjuoman jollain oikealla ruualla, niin hiilareiksi esim. banaani tai pari ja kyytipojaksi rahkapurkki. Ei mikään hifistelysetti, mutta ajaa kutakuinkin saman asian kuin palkkari.

itellä musclea se on ihan hyvä aine ollut, mut maku ei mairittele!!
tos massa hommelis on kuulemma hyvä maku, mut siin taas ei kaiketi ole kreatiinia mukana.. kun musclessa se taas on messis

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo en viittyny tästä uutta threadiä tehä niin änkeen tänne. Niin olen ajatellut hankkia lisäproteiinia ja olen vähän kahden paikkeilla. Eli kumpaa suosittelisitte Hera80 vai Whey3?

Jamppa89 sanoi:
Joo en viittyny tästä uutta threadiä tehä niin änkeen tänne. Niin olen ajatellut hankkia lisäproteiinia ja olen vähän kahden paikkeilla. Eli kumpaa suosittelisitte Hera80 vai Whey3?

Whey3 suklaa on helvetin hyvää (muita makuja en ole maistanu) ja hera80 taas maistuu ihan kyrvälle, vaikka blandais maitoon ja laittais kaakao jauhetta sekaan. Lisäksi whey3 tais olla parempi laatusta (ei varmaa tietoa) joten osta vaa whey3 :)

Jamppa89 sanoi:

Sama kai se on kumpaa ottaa. Whey3 on tietty laktoosia vähemmän ja saattaa olla myös kolesterolia vähempi. Whey3 ottaisin vaa jos suklaan maku kiinnostaa, mut Hera80 vanilja on ainaki herkkua, ja sitähän ei ees Whey3 saa. Laatuerot taitaa olla muuten melko vähäiset.

Uskaltaako tuota Massblastia käyttää kun haluaa punttailun ohessa painoa tiputtaa? Nimi kun viittaa päinvastaiseen kehitykseen :) eli siis treenin jälkeen palauttavaksi tarttisin jonku aineen.

No ei tuo "aine" sinua varmasti perikatoon vie - päivän kokonaiskulutuksesta riippuu, laihdutko vai lihoatko. Jos syöt enemmän, kuin kulutat, lihoat. Jos syöt vähemmän, kuin kulutat, laihdut.

Suosittelen Muscle+:aa, olen pitkään sitä syönyt palkkarina ja on sopiva hyöty. Siihen sitten lisää hieman kreatiinia tarpeen mukaan + glutamiinia myös.

NP sanoi:
Suosittelen Muscle+:aa, olen pitkään sitä syönyt palkkarina ja on sopiva hyöty. Siihen sitten lisää hieman kreatiinia tarpeen mukaan + glutamiinia myös.

Lisäät vielä extra kreatiinit sinne sekaan? Siinähän on meinaan jo.

Paljon muuten muscle+:ssa painaa yks dl? Siinä pussissa ei lue :(

tommih sanoi:
Whey3 suklaa on helvetin hyvää (muita makuja en ole maistanu) ja hera80 taas maistuu ihan kyrvälle, vaikka blandais maitoon ja laittais kaakao jauhetta sekaan. Lisäksi whey3 tais olla parempi laatusta (ei varmaa tietoa) joten osta vaa whey3 :)

Hera80 vanilja ainakin hyvää...ja kyllä se vadelmakin menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom