Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samout sanoi:iha yksin kertanen kysymys, että kumpaa suosittelisitte ja miksi? Koska aattelin jompaa kumpaa hankkia
Jamppa89 sanoi:Joo en viittyny tästä uutta threadiä tehä niin änkeen tänne. Niin olen ajatellut hankkia lisäproteiinia ja olen vähän kahden paikkeilla. Eli kumpaa suosittelisitte Hera80 vai Whey3?
Jamppa89 sanoi:Joo en viittyny tästä uutta threadiä tehä niin änkeen tänne. Niin olen ajatellut hankkia lisäproteiinia ja olen vähän kahden paikkeilla. Eli kumpaa suosittelisitte Hera80 vai Whey3?
NP sanoi:Suosittelen Muscle+:aa, olen pitkään sitä syönyt palkkarina ja on sopiva hyöty. Siihen sitten lisää hieman kreatiinia tarpeen mukaan + glutamiinia myös.
tommih sanoi:Whey3 suklaa on helvetin hyvää (muita makuja en ole maistanu) ja hera80 taas maistuu ihan kyrvälle, vaikka blandais maitoon ja laittais kaakao jauhetta sekaan. Lisäksi whey3 tais olla parempi laatusta (ei varmaa tietoa) joten osta vaa whey3
Smäiggä sanoi:Paljon muuten muscle+:ssa painaa yks dl? Siinä pussissa ei lue :(