Mass Blast + [Insert lisäravinne] = hyvä palautusjuoma?

Ikä
38
Mass Blast -ketju on kovin massiivinen, joten tiivistetään hieman omiin tarpeisiin.

Minulla on nyt:

Tripla Optimax proteiinijauhetta
FASTin Dextoa ja Malto6:sta
Jotain kreatiinia

Tuo proteiinijauhe on karmean makuista. Muutenkin tähänastiset palautusjuomat ovat menneet aina väkisin vääntämällä ja taistelemalla, ettei tule ylös, mutta nyt siihen saa tulla loppu. Aion tilata tuota kovasti maun saralla kehuttua Mass Blastia.

Se siis tulisi palautustarkoitukseen, mutta: onko Mass Blast omiaan palautumiseen/massanhankintaan tuollaisenaan, vai suositteletteko sen rinnalle jotakin muuta lisäravinnetta? Kreatiiniahan minulta löytyy, hiilihydraatteja juoma tuskin kaipaa lisää, mutta mites tuo proteiinipuoli? Kannattaako Mass Blastiin sekoittaa lisäproteiiniksi jotakin, ja mitähän sen tulisi olla maun sen suuremmin kärsimättä?

Kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä pelkkä Mass Blast riittää palautumiseen. Laitat sitä 2dl niin siinähän on sitten yli 30g proteiinia. Kreatiinia siihen voi tietty lisätä.

Hyvin on riittänyt itsellä. 150g Blastia ja alas menee heittämällä. Olen totaalisen kyllästynyt paskamakuisiin jauhoihin ja onneksi hyviä on paljon tarjolla. Uusi ProSlow menee alas myös komeasti, toinen pussi alkaa kohta meikäläisellä vaikka just se saatiin ulos.

Mike sanoi:
Hyvin on riittänyt itsellä. 150g Blastia ja alas menee heittämällä. Olen totaalisen kyllästynyt paskamakuisiin jauhoihin ja onneksi hyviä on paljon tarjolla. Uusi ProSlow menee alas myös komeasti, toinen pussi alkaa kohta meikäläisellä vaikka just se saatiin ulos.

Onko maku identtinen mass blastin kanssa vai löytyykö eroa ja kumpaan suuntaan?

Mä oon laittanut Mass Blastin sekaan ihan perusheraa (hera80). Saa vähän proteiinin määrää nostettua ilman, että hiilareita tulee turhan paljon. Mulle riittää hyvin sellainen 40 g hiilareita palautumiseen, en ole suuremmista annoksista mitään hyötyä huomannut. Myös kreatiinia laitan mukaan.

Ja voihan siihen toki laitta jotin nopeampaakin heraa jos mieli tekee ja katsoo tarvitsevansa.

Subotai vetelee ihan simppelisti vaan Mass Blastia ja snadisti kreatiinia sekaan. Toinen ämpäri menossa MB:tia ja hyvin näyttää pelittävän..

Jeppis, taitaa tänään lähteä tilaukseen suklaanmakuista Mass Blastia. Kokeilen vaikka ensi satsin sitten hera80:n kanssa ja katson hyödyttääkö mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom