Mass Blast dieettaavalle naiselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHM
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

JHM

Ikä
42
Moi!

Eli naiselle pitäis saada palkkari. Eikös tuollainen mass blast + hera80 kombo ole tuohon ihan oiva (p50%/h50%)... vai pitäiskö prodea olla jopa enempi. Nimestään huolimatta ne on kuitenkin ne kalorit, jotka siihen massan lisäämiseen vaikuttavat, kun nainen tuota nimeä "mass blast" hirvitteli. Oon aika saletti tästä mutta varmistetaan vielä, ku panokset on kuitenkin äärettömän korkealla (ts. mahdollisuus naisen timmimpään olemukseen).

En tiiä onko siinä mitään järkeä. Tossa Mass Blastissa on yli 1600kcal/100g, ei mun mielestä kauheen diettiystävällistä. Ton heran kaveriks kannattais ennemmin ottaa ihan Malto6. Tai sitte ostaa jotain valmista palkkaria.

Sahaaja sanoi:
En tiiä onko siinä mitään järkeä. Tossa Mass Blastissa on yli 1600kcal/100g, ei mun mielestä kauheen diettiystävällistä. Ton heran kaveriks kannattais ennemmin ottaa ihan Malto6. Tai sitte ostaa jotain valmista palkkaria.
Energiaa: 1620kJ/380kcal
Eli kaloreita siinä tosiaan ei oo 1600 vaan 380.

Sahaaja sanoi:

900kcal on aikalailla maksimimäärä kaloreita mitä yleensäkin 100g:ssa pystyy olemaan (eli 100g rasvaa).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perskeles, nous tukka pystyyn oikein kunnolla. Eihän se tarkottais kun sitä että treenipäivinä ~3000kcal tulee pelkästä palkkarista :lol2: :lol2:

Ei tosiaan tarvis ressata bulkilla :D

Niin siis se kyssäri... Tuo mass blast on vaan perus hiilaria + proteiinia helvetin hyvän makusena ja sit se on vaan nimetty Mass blastiksi. Joten tuo sopii hyvin dieettaavalle naiselle?

JHM sanoi:
Niin siis se kyssäri... Tuo mass blast on vaan perus hiilaria + proteiinia helvetin hyvän makusena ja sit se on vaan nimetty Mass blastiksi. Joten tuo sopii hyvin dieettaavalle naiselle?
Sopii toki, mutta vain palautusjuomaksi. Kunhan varmistat, että hän on miinuskaloreilla, niin dietti etenee hyvää vauhtia. Tosin kyllä tuohon Blastiin pitää lisätä proteiinia, jotta saataisiin hiilarit ja prodet 1:1.

Suositut

Back
Ylös Bottom