BB PRO Martin Kjellström

Mitäs kundit sanotte?? Eikös olisi aika siistiä nähdä Marko Savolaisen ja Kjellströmin posedownissa?:rock: :rock:

Mutta kehoilussa kun sillä off kunnolla ei ole vitunkaan väliä, lavalla ne sijoitukset ratkaistaan:) Toivottavasti saatais nordic prot yhtä aikaa lavalle!
Martin K lle vaan hemmetisti tsemppiä ensimmäiseen pro kisaan Ironmaniin!:thumbs: Viime kevään NOGP stä lihaa on kertynyt kymmenisen kiloa, vielä kun kireys olisi samaa luokkaa..!

Annie Stark sanoi:
Mutta kehoilussa kun sillä off kunnolla ei ole vitunkaan väliä, lavalla ne sijoitukset ratkaistaan:)
no aivan sama katotaanko offi kuntoa vai lavakuntoa niin martin on varjossa.

ja tuo ettei offikunnolla olisi mitään merkitystä on aivan naurettava väite vaikka ois miljoona hymiötä perässä.

No neutraali rakas, sillä ei siinä mielessä ole väliä, että ei ne siellä tuomaristossa mieti, että laitetaan nyt toi ekaksi vaikka sen kunto on ihan perseestä, koska sen offi kunto oli ni pirun upea! Sitä mä meinasin... ja kyllä sä sen varmasti tajusitkin nokkelana poikana.

Tokihan sillä offi kunnolla siinä mielessä on väliä, että tuskin offilla 52kiloa painavan ja 198 pitkän pojan kannattaa lähteä kisaan sillä asenteella, ettei offi kunnolla ollut mitään väliä:)

Tulee mulla Ruhlin fysiikka mieleen tuosta korstosta! Minäkin pikkaisen ihmettelen mitä helvetin väliä sen offi kuvilla on lavakunnon kanssa tekemistä. Totta kai massalla on pikkaisen hyötyä lavalla mutta ei kai sillä niin paljon hyötyä ole jos sen päällä on 15-20 kg rasvaa ja nestettä.
Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!!

Jälleen pro, jolla aika rajun kokoinen keskivartalo.

IMG_1440.jpg

Esteettistä tuosta kropasta ei saa tekemälläkään.

Hulkki sanoi:

Mun mielestä yksi isoimmista Pohjoismaalaisista bodareista, mutta en ole pitkiin aikoihin nähny noin rumaa bodarin naamasta.
Mutta poijaat katsokaapa mikä tyttöystävä herra Martinillä on...:hyper:
Kun pikkasen rakentaa lihaksia ja osaa jotenkin käyttäytyä niin kyllä daamit pyörii ympärillä, eli ei se jumppa ihan turhaan mene heh heh..:D

Tuo kuva jossa Martin on tuon yön-timon kanssa on kyllä aivan kamala. Mutta ei tuo nyt naamasta ole edes rumimmasta päästä bodareita.

Mun silmään fysiikka on aika rujo, mutta ei kai sitä mahdoton ole parannella, ei ole kumminkaan mikään Kovacs. Ja jollei muuten parane, niin tohon jos vielä lisää lihaa niin on Ruhlin kanssa samalla friikkiosastolla.

Naamasta aika älytön kommentoida. Kisadieetillä, treeneissä, poseissa, ja värit lärvissä ei kenenkään naamasta edes selvää saa, saati että sillä olisi väliäkään.

Hienoa että täältä pohjolastakin pro-miehiä saadaan, mutta yhtään sellaista ei ole vielä lähtenyt joka tosiaan voisi potin räjäyttää ja pro-kisoja voittaa. Make sillon nuorena oli sitä luokkaa, mutta ei oikein kukaan ole enää pro-debyytissään sellaista bodia lavalle raahannut millä voisi tulevaisuudessa tosiaan menestyä.

Minä kyllä tarkoitin kommentillani (jos annie stark siihen viittasi), että Kjellström on massansa takia karmean näköinen!! Tietyt bodarit ottaa sen kehuna! Sellaisena se kyllä oli tarkoitettu:worship: :worship: . Ja kyllä hänellä helvetin hyvin ekassa prokisassa kun ottaa huomioon että se oli hänen ensimmäinen. Ruotsalaisessa body-lehdessä oli muutama kuukausi sitten juttu Kjelströmistä jos täällä muita ruotsinkielisiä on. Helvetin inspiroivaa tekstiä!! Ja on se kyllä helvetin riskikin se korsto!!!

Pari kommenttia haluan heittää tähän yhteyteen. Naamavärkeistä yleisesti mielenkiintoinen havainto on että monilla tämänpäivän pro ukoilla on kovankin diettaamisen jälkeen leukaperät suht löysässä ja järeässä kunnossa...signaali sekin jostain.

Mutta sitten asiaan. Minusta Martinin fysiikka on melkoinen +. Vyötärö on leveähkö niinkuin se yleisesti on pohjois eurooppalaisella (välikommentti:mustilla on aina kapeammat vyötäröt mutta myös hartiat Coleman-Ruhl) mutta hartiat sitäkin leveämmät. Asennot kolahtavat todella tyylikkääseen pakettiin. Ainut asia joka näin alottelevalle pro ukolle olisi tärkeä olisi saada hauikseen jonkinlaista huippua...helpompi sanoa kuin tehdä. Martinin huippu kondis olisi ehkä 2-5kg alaspäin ja ukko näyttäisi ihan eri mieheltä. Näen silmissäni että onnistuessaan tuossa Martin on kova paketti ja menee Sakujen vanavedessä.

Toki on ongelma USA.ssa jos et ole ns kansikuvapoika koska bodauksessa liikkuu isot rahat ja naamallakin myydään paljon. Poikkeuksiakin löytyy....

Edelleen mua kaivertaa Savolaisen puuttuminen kisoista kun mies kaiken massan lisäksi osaa vielä esiintyäkkin ja olis varmaan ainesta jopa niihin kansiin....millä sitä rahaa tehdään.

Bulldogg en viitannut sinun kommenttiisi:)

Jap.. Jos kireys ja kuivuus olisi ollut siinä kunnossa, missä hän oli viime kevään NOGP ssä, niin äijä olisi näyttänyt huomattavasti paremmalta!Eiköhän jätkä taita vielä jonkun pro kisan tälle keväälle ja siten napauta vielä paremman kunnon esiin:thumbs: Lisäksi tuo alkukilpailun moka leveä selkä takaa poseerauksessa pitää korjata, niin eiköhän se siitä. Paljon kisoja ja promoa vaan..:thumbs:

Mä uskon myös tuohon, että hieman kevyempänä ja pienillä parannuksilla tulee olemaan kova jätkä. Ja nimeä pitää maailmalla saada jotta pärjää.

Back
Ylös Bottom