BB Markus Heinänen

Markus on kyllä yksi potentiaalisimmista kehonrakentajista tässä maassa. Mutta, käypikö taas niin että riittävä kireys jää saavuttamatta? Ainakin jos johkin olympia kisaajiin vertaa niin pojat on jo tässä vaiheessa kisavalmistautumista kohtuu rapsakassa kunnossa tuohon verrattuna. Just saying.

kyllä tässä vielä aikaa on ihan reippahasti ja tänä vuonna naruista vetelee savolainen;) eli eiköhän se heinänen ihan kondiksessa sielä seiso. On kuitenki aika hyvä muistaa näissä salikuvissa, että wileniuksesta kun tulee kuvia niin kamera, jolla kuvat on otettu on huippulaatua ja kuvaaja ammattilainen. Esim tää kuva heinäsestä näyttäs olevan joku kännykamera kuva. Eli näiden kuvien perusteella on aika typerä alkaa vertailemaan. Heinäsen naamaa jos tossa kattoo ni aika haitarilla näyttäs naama olevan jo. Ja etureidessä huonosta valostahuolimatta säikeet paukkuu. Overall lautanen menee tän ketjun kaverin kaapin päälle. :D

Vaikuttiko Markus taannoin Tampereella?? Joskus tuli jumpattua PowerHousella ja muistelisin siellä nähneeni. Vaikuttava kunto kyllä. Hyppään Heinäsen band wagoniin.

kyllä tässä vielä aikaa on ihan reippahasti ja tänä vuonna naruista vetelee savolainen;) eli eiköhän se heinänen ihan kondiksessa sielä seiso. On kuitenki aika hyvä muistaa näissä salikuvissa, että wileniuksesta kun tulee kuvia niin kamera, jolla kuvat on otettu on huippulaatua ja kuvaaja ammattilainen. Esim tää kuva heinäsestä näyttäs olevan joku kännykamera kuva. Eli näiden kuvien perusteella on aika typerä alkaa vertailemaan. Heinäsen naamaa jos tossa kattoo ni aika haitarilla näyttäs naama olevan jo. Ja etureidessä huonosta valostahuolimatta säikeet paukkuu. Overall lautanen menee tän ketjun kaverin kaapin päälle. :D

Heinäsen Tommi on Markuksen kunnon takana. Itse vaan salilla välillä tsemppaillut. Poset voisi kyllä katsoa läpi Markukselle . Olisi vapariin ja yleiseen lavatyskentelyyn hyviä ideoita.

Heinäsen Tommi on Markuksen kunnon takana. Itse vaan salilla välillä tsemppaillut. Poset voisi kyllä katsoa läpi Markukselle . Olisi vapariin ja yleiseen lavatyskentelyyn hyviä ideoita.

Ai mitenkähän mä olin saanu semmosen käsityksen et se olit sinä. No jokatpauksessa ei tuo tommikaan huonommalta vaihtoehdolta kuulosta :)

No ei kaveri kyllä hiilareilla juhli. "Tankkaus" 90 grammaa hiilarii. Kyllä tää kisadiettaus on niin monella tavalla mahollisuutta suorittaa. Heinänen ei periaatteessa syö hiilaria miltei ollenkaan. Wilenius vetelee hiilareita ihan kovia määriä, mut kaikki menee siinä reenin ympärillä. Kille taas syö hiilaria pitkin päivää. Jännä nähä minkä näkösiä kaverit on sitte lavalla.

20140904_210318.jpg

20140904_130713.jpg

Back
Ylös Bottom