marko savolainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja "id"
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by makew
gunterilla on kans kohtuu hyvä rakenne vai?

guntherilla melkoisen paska rakenne jota se on loistavasti ja väsymättömästi työskentelemällä pystynyt muokkaamaan.
90-luvun alun/puolivälistä kun katsoo kuvia niin ei IKImaailmassa uskoisi että se mies sijoittuisi edes top 10 joukkoon ammattilaiskisoissa.

Originally posted by Sam225
guntherilla melkoisen paska rakenne jota se on loistavasti ja väsymättömästi työskentelemällä pystynyt muokkaamaan.
90-luvun alun/puolivälistä kun katsoo kuvia niin ei IKImaailmassa uskoisi että se mies sijoittuisi edes top 10 joukkoon ammattilaiskisoissa.

en oo nähny noita kuvia mutta kovan työn on tehnyt sitten

edit: BTW v.95 olin 10 v vanha:)

Re: MAKE!

Originally posted by Olakinte
Ite näin Makea giggling marlinissa Oulussa kuukausi sitten ja kysyin ootko lopettanu? Vastaus: "kisat ens kuussa" (eli heinakuussa). Ja näytti aika järkäleeltä.

Että semmosta :kippis1: :david:

Ja sinä uskoit ton heiton? Btw;kuukautta ennen kisoja baarissa kaatamassa :rolleyes:

Nojuu, itsekin olen sellaista kuullut, että Makella ei ihan heti ole kisoja tiedossa. Olivat KPn kanssa yhteisymmärryksessä purkaneet managerisopimuksen, ja palaavat sitten takaisin asiaan kun aika on otollinen.

Itse henkilökohtaisesti uskon Markon paluuseen, ja silloin Make on vielä kovemmassa kunnossa kuin -97!!!

Tuo Markon kilpailutaukohan on johtunut vaan siitä kun talous ei ole kunnossa -vielä. Ammattilaisena kilpaileminen kun ei ole mitään halpaa hommaa -varsinkaan ilman sponsoria.

Toivotaan kaikki parasta, että näemme maamme ehdottomasti massiivisimman kehonrakentajan jälleen ammattilaislavalla!!

:worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom