BB PRO Marie Silmäri

Kuvia bäkkäriltä.
46485097_2038975926146152_6397378084021993472_n.webp
46425089_2038993656144379_5868341596096823296_n.webp

Omasta mielestäni naisten kehonrakennus on kyllä kuvottavin laji kaikista. Niin luonnotonta.

Olen aina ihmetellyt tämän tyyppisiä kommentteja. Käytkö muillakin eri lajien foorumeilla kertomassa ulkonäköihanteistasi? Lajin sisällä käydään hieman erilaista keskustelua... Sumopainifoorumeillakin menet ilmeisesti liigan voittajan ketjuun kertomaan kuinka hänestä ei ulkonäkönsä takia voisi tulla poikaystävääsi.

Toi on kyllä jännä että ihmiset näkevät vaivaa että tullaan selittämään omia mielipiteitä jostain että mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Emmä ainakaan jaksa vaivata aikaani sellaiseen jos jonkun ulkonäkö ei miellytä. Ei ketään kuitenkaan kiinnosta mun mielipiteet vittuakaan niin miksi edes vaivautua :D Kukin tekee niinku tykkää, eipä se multa pois ole.

Onhan tuo fysiikka hieman karu ihan kehonrakennuskriteereilläkin mittaroituna. Miksi tuplat edestä ja takaa tehdään aina tässä sarjassa tuolla tavalla viemällä toinen jalka oudosti kauas sivulle? Näyttäisi henkilöt paljon paremmalta, kun poseeraisivat samalla tavalla kuin yleisen sarjan henkilöt. Onnea kuitenkin voitosta henkilölle!

Kuinkahan moni vaikka mr. olympian top10 prokehonrakennuskilpailijoista pitää sitä omaa kisaulkonäköään omana ihanteenaan miltä mies komeimmillaan näyttää? Taisiko Savolaisen Markokin sanoa jotain sen suuntaista,että se isoin koko on vaan urheiluväline eikä muuten halua olla sen kokoinen?

Kuvista päätellen kunto on ollut ihan hyvä, mutta tuolla lookilla ei tule olemaan mitään asiaa finaalisakkiin. Sanoin jo aiemmin, että naisten fysiikka ei ole sama kuin naisten kehonrakennus. Ihan älytöntä kisata tuolla tasolla ja mennä lavalle tein itse ja säästin -meikeillä ja -hiuksilla.

Kuvista päätellen kunto on ollut ihan hyvä, mutta tuolla lookilla ei tule olemaan mitään asiaa finaalisakkiin. Sanoin jo aiemmin, että naisten fysiikka ei ole sama kuin naisten kehonrakennus. Ihan älytöntä kisata tuolla tasolla ja mennä lavalle tein itse ja säästin -meikeillä ja -hiuksilla.
Sulle kyllä tuntuu toi meikkaaminen olevan jotenki pakkomielteinen homma. Omaan silmään ihan miellyttävä fysiikka, enkä kyllä löydä naamasta, enkä hiuksistakaan valitettavaa(n)

Back
Ylös Bottom