Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katson kokonaisuutta ja niin tekee tuomaritkin.Sulle kyllä tuntuu toi meikkaaminen olevan jotenki pakkomielteinen homma. Omaan silmään ihan miellyttävä fysiikka, enkä kyllä löydä naamasta, enkä hiuksistakaan valitettavaa![]()
Iris Kyle kisasi naisten fysiikassa?Ei mun mielesta Iris Kylella kovin hyvat meikit olleet ja "hiukset" oli tietysti hyvin kohdillaan, mutta uusi peruukki nyt aina nayttaa hyvalta.
Iris Kyle kisasi naisten fysiikassa?
Tää viimeinen kisa taisi olla fysiikkakisa, ei kehonrakennuskisa. Ja Tomi sitä huomautti että k.o. kilpailijan "lookilla" voi olla haastavaa menestyä fysiikassa.Iris Kyle kisaa kehonrakennuksessa ja taman ketjun mukaan "Marie Silmäri voitti naisten kehonrakennuksen overallin ja ansaitsi voitollaan Pro kortin". Laji lienee sama. Mita haet nyt takaa? Jai epaselvaksi.
Niin teki, mutta ekan ammattilaiskisan laji oli women's physique. Naisten kehonrakennusta kun ei IFBB:n kisoissa pro-tasolla ole.Iris Kyle kisaa kehonrakennuksessa ja taman ketjun mukaan "Marie Silmäri voitti naisten kehonrakennuksen overallin ja ansaitsi voitollaan Pro kortin". Laji lienee sama. Mita haet nyt takaa? Jai epaselvaksi.
No mun ei ollut tarkoitus ilkeillä, vaan lähinnä harmittelin sitä, että annat muille kisaajille tasoitusta kokonaispaketissa. Kuten tiedät, kisaaminen tuolla tasolla on kovaa ja kaikki ratkaisee. Women's physiquen voittajaksi halutaan tietyn näköinen kisaaja, jolla on mallin ja lihasmassan lisäksi kokonaisuus myös täydellinen. Ehkä paras esimerkki tällaisesta on Juliana Malacarne:Olipa mukava huomata että minusta täällä jutellaan, kiitokset Konaalle profiilin luomisesta . Ja moro vaan kaikille! Jatkossa jätän teidät varmasti pääasiassa rauhaan keskenänne ruotimaan asioita mutta koska huomasin että olen näköjään saanut Tomista itselleni todellisen fanin,katsoin asialliseksi responssata häntä suuresti häiritseviin seikkoihin. Tuolla Romaniassa minulla ei ole ihan hirveästi tuttuja,puhumattakaan sellaisista sydänystävistä jotka suostuisivat tulemaan hotellihuoneeseen klo 4 aamuyöstä mua stailaamaan(ja mielellään olisivat vielä ammattilaisia alalla). Siinä asiassa T oli tosin oikeassa että päätin säästää.. toisin sanoen lähetänkö matkaan stailaajan,vaiko itseni. Molempiin ei ollut varaa joten päätin pitkän harkinnan jälkeen itsekkäästi laittaa itseni matkaan. Mutta ehkä Tomi lähtisi ensi kerralla huolehtimaan tästä epäkohdasta.. Pahoittelut.tarkoitus ei ole olla sarkastinen.. no ehkä ihan vähän vaan.
Mutta vakavasti,aikuisten oikeesti, sanottuna tiedän toki että paljon on epäkohtia joita pitää todella paljon työstää. Stailaus yksi niistä mutta ehkä kuitenkin ei tässä kohtaa se kaikkein oleellisin. Mutta lupaan Tomille että treenaan sitäkin asiaa TOOOOSI paljon seuraavia kisoja varten. Hauskaa jatkoa kaikille,kovia treenejä ja pysykäähän pumpissa!
-Marie-

Niin teki, mutta ekan ammattilaiskisan laji oli women's physique. Naisten kehonrakennusta kun ei IFBB:n kisoissa pro-tasolla ole.