Vänttinen näyttää tuossa selkeästi porukan pisimmältä, vaikka on hurtan mukaan saman pituinen (194cm) Gustafssonin kanssa. Kai se vaikuttaa kun on lähimpänä, mutta silti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edelleen näyttää Vänttinen pidemmältä..
Mutta missä on vlogi??
Se nyt on toistaiseksi vaan pakkislaisten unelmaa. Kehtaisko mennä laittamaan Marcuksen Facebook-seinälle viestiä, että haluttas vlogi sulta :D
Auktoriteetti hahaa kaikkea sitä kuulee...No mä laitan viestiä menemään.No laita ihmeessä sinnekin viestiä! Itse en pysty kun en naamakirjaan kuulu. Onko sulla Vänttinen jo kaverina? Kyllä tätä hommaa pitää rummuttaa täällä niin kauan kunnes toteutuu. :whip:
Auttakee nyt palstan auktoriteetit, Nortti ym.
e: nothinOnko sulla Vänttinen jo kaverina?
!!!:hyvä::dance::dance2:Porvoon luolamies on menossa nyt London Shootfightersille treenailemaan muutamaksi viikoksi yhdessä Salovaaran kanssa. Videoblogi ajatusta on vireillä tuolta reissulta, katsotaan miten napsuu.
Itellä ei tuota ongelmaa onneksi ole... Treenaan nimittäin samalla salilla ja on nyt tultua noin 4 vuotta seurattua miehen treenejä ihan aitiopaikalta;)
Porvoon luolamies on menossa nyt London Shootfightersille treenailemaan muutamaksi viikoksi yhdessä Salovaaran kanssa. Videoblogi ajatusta on vireillä tuolta reissulta, katsotaan miten napsuu.
Mun mielestä on ihan siistiä jumppailla ja seurata vierestä ku suomen huiput treenailee ja lyö pistareita Mut joo olishan se blogi ihan kivaTämä nyt ei ole mikään "ongelma" ensinnäkään. Vois vaan viedä Marcustakin eteenpäin kun saatais vlogia ja kertois miten päivät menee yms. Eri asia kun seurata vierestä kun mies hakkaa pistareita.