Marcus Vänttinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vänttinen näyttää tuossa selkeästi porukan pisimmältä, vaikka on hurtan mukaan saman pituinen (194cm) Gustafssonin kanssa. Kai se vaikuttaa kun on lähimpänä, mutta silti.

Gusse ja Marcus:
261297_10150241574431236_643776235_7193447_7332369_n.jpg

Se nyt on toistaiseksi vaan pakkislaisten unelmaa. Kehtaisko mennä laittamaan Marcuksen Facebook-seinälle viestiä, että haluttas vlogi sulta :D

No laita ihmeessä sinnekin viestiä! Itse en pysty kun en naamakirjaan kuulu. Onko sulla Vänttinen jo kaverina? Kyllä tätä hommaa pitää rummuttaa täällä niin kauan kunnes toteutuu. :whip:
Auttakee nyt palstan auktoriteetit, Nortti ym.

No laita ihmeessä sinnekin viestiä! Itse en pysty kun en naamakirjaan kuulu. Onko sulla Vänttinen jo kaverina? Kyllä tätä hommaa pitää rummuttaa täällä niin kauan kunnes toteutuu. :whip:
Auttakee nyt palstan auktoriteetit, Nortti ym.
Auktoriteetti hahaa kaikkea sitä kuulee...No mä laitan viestiä menemään.

Porvoon luolamies on menossa nyt London Shootfightersille treenailemaan muutamaksi viikoksi yhdessä Salovaaran kanssa. Videoblogi ajatusta on vireillä tuolta reissulta, katsotaan miten napsuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä ei tuota ongelmaa onneksi ole... Treenaan nimittäin samalla salilla ja on nyt tultua noin 4 vuotta seurattua miehen treenejä ihan aitiopaikalta;)

Itellä ei tuota ongelmaa onneksi ole... Treenaan nimittäin samalla salilla ja on nyt tultua noin 4 vuotta seurattua miehen treenejä ihan aitiopaikalta;)

Tämä nyt ei ole mikään "ongelma" ensinnäkään. Vois vaan viedä Marcustakin eteenpäin kun saatais vlogia ja kertois miten päivät menee yms. Eri asia kun seurata vierestä kun mies hakkaa pistareita.

Porvoon luolamies on menossa nyt London Shootfightersille treenailemaan muutamaksi viikoksi yhdessä Salovaaran kanssa. Videoblogi ajatusta on vireillä tuolta reissulta, katsotaan miten napsuu.

Mahtavuutta! Näin se homma etenee. Auktoriteetti mikä auktoriteetti :D

Kertakaikkiaan hienoa olisi seurata tuota camppia, molemmat miehet kun vielä ottelevat sitten FF 31:ssä.

Tämä nyt ei ole mikään "ongelma" ensinnäkään. Vois vaan viedä Marcustakin eteenpäin kun saatais vlogia ja kertois miten päivät menee yms. Eri asia kun seurata vierestä kun mies hakkaa pistareita.
Mun mielestä on ihan siistiä jumppailla ja seurata vierestä ku suomen huiput treenailee ja lyö pistareita:) Mut joo olishan se blogi ihan kiva

Hienoa, ja kiitos! Toivottavasti tosiaan jatkoa seuraa, myös muiltakin suomalaisilta vapaaottelijoilta. Jossain vaiheessahan noita voisi tekstittää englanniksikin, saattaisihan siinä sitten kourallinen muunmaalaisiakin katsella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom