Marcus Vänttinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No voikko sä Janne nätisti pyytää? Oisko sulla jotain kontakteja Porvoon porukoihin??:kippis1:

Vänttisen manageri Maunuhan se myös täällä postailee ainakin FF ketjuissa.
Maunu, Maunonen, Mike, nyt miehet videoblogia kehiin! Tässähän meinaa innostua enemmänkin.

Voin mä nätisti pyytää.
Marcus. Rupeisitko kiltti tekemään jotain videoblogia, niin saatais vakoilla sun elämätä kun meillä ei ole kellään omaa. Mulla ainakaan. :D

Eli Maunu kun ainakin seuraa näitä sivuja, niin voitko pistää höpinää tötteröön niin sanotusti ja ruveta puuhaileen MArcuksen kanssa videoblogia? :D

Voin mä nätisti pyytää.
Marcus. Rupeisitko kiltti tekemään jotain videoblogia, niin saatais vakoilla sun elämätä kun meillä ei ole kellään omaa. Mulla ainakaan. :D

Eli Maunu kun ainakin seuraa näitä sivuja, niin voitko pistää höpinää tötteröön niin sanotusti ja ruveta puuhaileen MArcuksen kanssa videoblogia? :D

Joo, ei mullakaan elämää ole. Eli mukava olis seurata soturimme arkea.
Tuollaisen blogin teemanahan voisi loogisesti olla seuraavaan otteluun valmistautuminen, näkisi sen koko kirjon kuinka tahti kiihtyy matsin lähestyessä ja lopuksi painonvetoa ja herkistelyä. Kerran viikossa 5-10min pätkä olisi jo aika hyvä. Seuraava FF on sivujen mukaan 24.9 tai 1.10, päivämäärä varmistuu heinäkuun alussa. Eli tuohon matsiin valmistautumista voitaisiin seurata, jos blogi oikeasti saadaan pystyyn. "Dramaattisen" tappion jälkeen blogin nimi voisi olla tyyliin Marcus` comeback route to stardom". :D

Ok, parempia saa ehdottaa, ei pitäisi olla vaikeaa.

Ja niin hönttiä kun se ehkä meidän mielestä onkin, niin se pitäis olla joko ENglanniks tai tekstitetty enkuks...
Siitä on sillon enemmän hyötyä Marcuksen KV breikkauksellekkin...

Mehän voidaan ottaa äänestys

1. Suomeks koska haluan että vain minä ja muut härmäläiset ymmärretään
2. Englanniks koska pitää olla internationaali ja muutenkin fiksu ja filmaattinen
3. Kiinaks
4. ihavitusama Nyt sitä vlogia tisiin

Mehän voidaan ottaa äänestys

1. Suomeks koska haluan että vain minä ja muut härmäläiset ymmärretään
2. Englanniks koska pitää olla internationaali ja muutenkin fiksu ja filmaattinen
3. Kiinaks
4. ihavitusama Nyt sitä vlogia tisiin

2 tai 4

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Blogi lontooks, ketään suomen rajojen ulkopuolella ei kiinnosta suomalainen Vänttisen Blogi jos eteenpäin haluaa. Ja suomessa jo herra tunnetaan ihan tarpeeks.

Nyt kun Marcus seuraat tätä ketjua kuitennii ja oot siellä ruotsissa treenaamassa kovien jarmojen kanssa, niin eiks nyt ois hyvä hetki alottaa se vlogi? ;)

Nimenomaan. Kännykkäkameran tuhruinen kuvakin kelpaisi ensihätään. Gustafsson ja kumppanit eetteriin myös!
Mike, otahan nyt johtajan elkein haltuun tämä koko kansan vaatima Vänttisen vlog pakkiksella.

En ole lukenut ennen tätä ketjua ennen, mutta juuri näin Maxilta tuon Vänttisen ottelun. Heti alusta olin varma että pystystä tulee turpaan koska, Markus kiersi (ainakin minusta) väärään suuntaan vasuria vastaan, joka myllyissään vielä vaihteli tuota asentoa (siinä ois voinu kokeneempi sitä rokottaaki, olihan ne takakädet väärältä (oikealta :)) puolelta niin laajakaarisia). Hunnilla oli IMO myös todella v-mäisen näköinen mountti, koska heti siltayrityksen jälkeen se hakkas ku vierasta sikaa ja selänki se osas ottaa hyvin.

Toka vasemmalta Gusse, Keskellä Attila Vegh, oikealla Vänttinen.
268530_228282027193533_100000352130441_790429_4387563_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom