Marcus Vänttinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä, niinkuin Tincan sanoi, kamera kulma oli huono.

Mutta ei mun mielestä Vänttinen huonosti aloittanut, ihan napastihan se iski ja liikkui kunnes vastustaja pääsi osumaan lähiottelusta useasti. Teki tuon saman kerran aikaisemmin, oli vissiin kaverilla tarkoituskin imuuttaa Vänttinen lähelle ja siitä ruveta huiskimaan, tokalla kerralla meni moukut perille.

eiköhän noi recordiin lasketa, ainoastaa TUF matseja ei lasketa recordiin. Nyt pitäis CAGE:in laittaa tulevalle kortilleen Vänttisen vastustajaks tän illan vastustaja, että sais poistettua tahran recordista

Ihan hyvin meni alku, omalla etäisyydellä pysyttiin ja sieltä hyviä osumia ranskikseen joka näytti siltä että oli enemmän keskittynyt yläkropan bodaamiseen, todella hyvin oli Vänttinen hereillä myös jatkotilanteissa, esim. ranskalaisen kuperkeikan jälkeen heti jatkoa. Toisaalta heti kun Vänttinen ei pysynyt kauempana, vaan yritti vaikka vasenta yläkoukkua niin heti tuli palautetetta. Tuo keskeytykseen johtanut koppien otto oli sellainen tilanne missä Vänttinen yritti vetää ranskalaista lähelle, mutta ranskalainen ei antanut vetää vaan löi osuman toisensa jälkeen. Olisi varmaan kannattanut kokeilla jotain muuta mutta helppo jälkeenpäin jossitella.

mielestäni keskeytys oli liian aikainen, mutta ymmärrettävä koska yhden illan turnauksesta kyse. Joka tapauksessa sen verran aikanen keskeytys, että rematch ois paikallaan

Ei voi mitään... Harmi kun Vänttinen mielestäni suomen lupaavin ottelija atm. Ukko on rakennettu kun UFC mestari mut nyt siihen unelmaan menee entistä kauemmin. Cagessa nähdään kuitenkin :)

Tuon turnauksen voittanut Volkan Oezdemir on ihan mielenkiintoinen tapaus. Tällä hetkellä tilastot ovat 6-0-0 ja ikää vasta 23 vuotta. Aika hyvin tuntui olevan kaatoa nyrkeissä ja ainakin tuon tasoisia vastaan painikin oli tehokasta.

Oon aina ollu sitä mieltä ettei tuosta Vänttisestä ole isoihin kehiin. Tuossakin matsissa koko työskentely näytti suht kankeelta ja polvipotkutkin näytti suht huvittavilta... Muutenkin vähän tekemisen meininki puuttuu. Koko vaikutelma... Eijeijei.

Oon aina ollu sitä mieltä ettei tuosta Vänttisestä ole isoihin kehiin. Tuossakin matsissa koko työskentely näytti suht kankeelta ja polvipotkutkin näytti suht huvittavilta... Muutenkin vähän tekemisen meininki puuttuu. Koko vaikutelma... Eijeijei.

Aina? Syntymästä vai mistä lähtien? Itse olen nähnyt viimeiset 17 matsia, ringsidesta 10 ja kehitystä on tapahtunut koko ajan. Polvipotkuissa etäisyys jäi välillä vajaaksi, shit happens, sellasta se otteleminen on. Olen myöskin nähnyt miten tämän turnauksen tasoisesta, ellei paremmasta äijästä, hakataan paskat pihalle Vänttisen toimesta. Vänttisen otteluissa on ollut selkeä noususuhdanne aina Veghiin asti ja Hawk matsi käytiin tietääkseni loukkaantuneena. Mies on vasta 25 eli parhaat vuodet ovat vielä edessä.

Mutta hyvä että kerroit ettei siitä ole isoihin kehiin. Äijä kuitenkin senseinä tietää.

Aina? Syntymästä vai mistä lähtien? Itse olen nähnyt viimeiset 17 matsia, ringsidesta 10 ja kehitystä on tapahtunut koko ajan. Polvipotkuissa etäisyys jäi välillä vajaaksi, shit happens, sellasta se otteleminen on. Olen myöskin nähnyt miten tämän turnauksen tasoisesta, ellei paremmasta äijästä, hakataan paskat pihalle Vänttisen toimesta. Vänttisen otteluissa on ollut selkeä noususuhdanne aina Veghiin asti ja Hawk matsi käytiin tietääkseni loukkaantuneena. Mies on vasta 25 eli parhaat vuodet ovat vielä edessä.

Mutta hyvä että kerroit ettei siitä ole isoihin kehiin. Äijä kuitenkin senseinä tietää.

Oho. En tiedä taustasi enempää kamppailulajien osalta, mutta on meillä tuolla jalkapallon divaripeleissäkin ukkoja, jotka katsoo kaikki matsit ja seuraavat varmasti siten pelaajia läheltä. Eivätkä silti tiedä lajista hölkäsen pöläystä. Että siten ihan hyvä ansioluettelo näin vasta-argumentiksi. Ja mitä tuohon ilmojen paskaksi pihoille hakkaamiseen tulee niin vastus oli aivan voitettavissa. Tietty tappiot ja "työtapaturmat" kuuluvat lajiin, kuin lajiin. Kuitenkin uran kannalta nuo matsit on voitettava. Putoaminen bellatorista, nyt tuo häviö.. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ollakseen ottelijana isoissa kehissä matsit on voitettava. Aika simppeliä.

En tiedä loukkaantumisesta tarkemmin, mutta kuullostaa hieman hölmöltä lähteä ottelemaan nuinkin nuorena loukkaantuneena. Kuten sanoit, parhaat vuodet ovat vielä edessä, ei varmaan kovin fiksua ole otella loukkaantuneena tulevaisuutta silmällä pitäen. Vapaaottelu kun on tällä hetkellä todella kasvava laji, niin Vänttisen kaltaisia ottelijoita on maailma pullollaan. Kovaa työtä mies on tehnyt ja toivottavasti pääsee kohti isompia kehiä. Itse en siihen usko.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan mielipide tämäkin mutta mun mielestä vänttisen ongelma on nyrkkelyssä ja painissa. En tarkoita että Marcus olis huono niissä mutta se että jos haluaa päästä huipulle niin pitäisi olla enemmän kuin vaan hyvä. Sopivat raamit sarjaansa, ei mitään varsinaisia heikkouksia eli menestystä voi hyvin tullakin jos saatais vaan ukko treenaan maailmanhuippujen kaa ja nyrkkipeli tehokkaammaksi.

Hmh, näkeeköhän tuota matsia vielä jostain? Pitää kirjoitella ajatuksia Vänttisen tilanteesta kunhan ensin tuon näkisi. Mutta lyhykäisesti voisi sanoa että nyt on miehellä pohtimisen paikka, isostikin. Miehen otteet parin viime vuoden aikana ei ole hyvältä näyttäneet. Jonkinlaista kuplan puhkeamistakin on ollut havaittavissa, koska kun on tullut tekijämiehiä vastaan, niin homma ei ole kummoiselta näyttänyt.

Kaikki suomalaiset? Vaikkakin itselläkin alkaa usko Vänttiseen horjumaan, niin ite oot kyllä perseestä.

Hoh, no vähän oli ehkä tunteet pinnassa ja kaljaa veressä joo, mutta vaikka kotimaisia aina kannustetaankin niin kyllähän tää jatkuva häviäminen alkaa välillä vähän kyrsimään kun aina on kuitenkin odotetukset korkeella (Kuivanen, Puhakka, Valtonen, Vänttinen).

Puhakka lähti lyhyellä varotusajalla tittelimatsiin ja Valtonen katkoi/mursi jalkansa eli ei nyt ihan kaikki johdu siitä, että oltaisi vaan pafkoja.

^ No ei, kuten sanottua tunteet on välillä vähän pinnassa varmaan itsekullakin kun urheilusta puhutaan. Kyllä se Suomen lätkäjengikin on "aina" hetken aikaa aivan paska kun Ruotsille menee häviämään.

Nyt on tosiaan tullut aika paljon lunta tupaan Suomen vaparihuipuille. Mutta näinä hetkinä tarvitaan nimenomaan kärsivällisyyttä, tietysti ottelijoille itselleen, mutta myös faneille. Aina ei ole korkealentoa, eli jäitä hattuun parempia hetkiä odotellessa. Niinimäellä iso matsi toukokuussa, jonka voittaminen vie uraa eteenpäin. Ja tuossa samassa illassa Vänttinen kääntää kurssinsa. Ja jos Kuivanen nyt ei saakaan fuduja, niin todella mielenkiintoista seurata sopparin viimeinen matsi, milloin sitten lieneekään. Silanderilla taitaa olla huhtikuussa seuraava matsi, häneltä odotan suht kovia näyttöjä kärpässarjassa. Milloinkas Maku matsaa seuraavan kerran? Entä Vainikainen? Niin ja meinasi unohtua Salovaaran Cage Warriors tittelimatsi Alersia vastaan, 13.4 taisi olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom