BB PRO Marcus Ruhl

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en edelleenkään ymmärrä miksei tuota kaikkea sisältöä vois tuottaa englanniksi. Saksalaisia ja saksaa osaavia on huomattavasti vähemmän kuin englantia osaavia. Kai.

Kyllä on Markku todella sympaattinen ja rehellinen kaveri. Sanoo suoraan, että on genetiikan takia saanut tuollaisen lihasmassan. Esim. Marko Savolainen ei ole ikinä "myöntänyt" että hänen fysiikkansa oli pitkälti genetiikan ansiota, vaan sanoi treenaavansa kovempaa kuin muut. :lol2:

Markus_Ruhl_54.jpg

Markku on kuningas!

Mä en tiedä mistä tämä oikein on lähtöisin, mutta mun mielestä ruhli on yks vastenmielisimmistä bodareista ikinä. Ainakin ulkonäöllisesti.

Ei jumalauta noita olkapäitä, näyttäis tuo rintakin olevan melkonen. Tuohon vielä Röllin ojentajat ja Kahnin forkut niin alkais olee toi pose jo...huh huh

Kyllä Made In Germany oli Markulta paljon parempi pätkä. Pätkien top vitosessa Ronnien ekan kahden tekeleen ja Blood and Gutsin kanssa.

Aika eroottisia tapoja suorittaa liikkeet. Varsinkin kyykyt, pystärit, ja vinopenkki oli ilmeisesti tehty, niin että vain etureidet, olkapäät, ja rintalihakset aktivoituvat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom