BB PRO Marcus Ruhl

Tupakki tuota Markuksen naamaa on vanhentanut, kovasti tupakoiva ihminen näyttää 5-10 vuotta vanhemmelta naamasta, mitä ikä on.
Vasemman puoleinen vetää röökiä kuin korsteeni ja ikää 34v.

web.jpg

39-44v ikähaarukka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeah, Mike on helevetin hyvin säilyny vaikka käryttää kun korsteeni :D Vitut se tupakka mitään vanhenna, mä poltan homona ja vedän vielä nuuskaa, silti mua luullaan väliin 25 vuotiaaks vaikka ikää on kohta 32v.

MIks sa mike poltat noi paljo?
No en mä oikeasti polta paljoa. Koskaan ei yli askia päivässä mene, ellen sitten ole kuvausmatkalla jossain.

Ja polttelen noita uber kevyitä

(ja ne jotka tulee lässyttään, että kaikista kevyimmät 1-savukkeet on yhtä täynnä paskaa kuin Nortti, imekää munaa, olette väärässä, lukekaa se etiketti tervan ja muun paskan osalta)

Ei sillä, että uber kevyet mitään terveyspatukoita olis.

Keskiviikkona paloi 13 röböä kun askia katsoin.

Ruhliin takaisin, aikooko kisata Olympiassa?

Tosta Markun 1999 vs 2009 kuvasta pisti silmään toi 2009 pose. Jännästi toi hauis menee lyttyyn rintaa vasten. Tiiä sitten mistä johtuu... Osaako Mike sanoo onko tossa tullut kämmin kuvan muokkaamisessa? Vai eikö Markku jaksa vaan puristaa tarpeeks :rolleyes:

Mousti ei ole tältä planeetalta.

Järkyttävät massat! Näenkö mä väärin vai onko Markku saanut vähän paksuutta lisää myös ojentajaan? Jotenkin näyttäisi koko käsi paremmalta tossa videossa.

On kyllä uskomatonta, miten tuo rinta on parantunut. Mies näyttää muutenkin erittäin hyvältä ja puheet siitä, että tankista olisi loppunut bensa voi heittää roskakoriin.

Järkyttävät massat! Näenkö mä väärin vai onko Markku saanut vähän paksuutta lisää myös ojentajaan? Jotenkin näyttäisi koko käsi paremmalta tossa videossa.
Ite kattelin kans samaa et ois ojentaja saanu hivenen muotoa lisää. Jäätävä möykky kyl toi ukko :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom