Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
videoiden inspiroimana Ruhlista tulikin oikeastaan ykkössuosikkini mitä Olympiaan. todella toivon Makelle menestystä. kireys vain kohdalleen ja poset kuntoon niin ainakin Cutler tipahtaa
ammatti tuomarit päättää nämä asiat. 2004 olympian challenge round vai mikä se nyt olikaan ruhl vei moustissa 100-0 ronnieta ja edelleenkään en käsitä miten rmarkus hävisi rintasivulta posen cutlerille ,:
Mä veikkaan Challenge Roundissa 04 käyneen niin, että tuomarit ovat jo alkuvaiheessa tajunneet, että paras ei välttämättä voita. Niinpä niiden oli pakko fiksailla tuloksia hieman, eli suurimmassa osassa kovempi kehonrakentaja vain voitti, jotta tuloslista saatiin miesten kuntojen mukaiseksi, lukuunottamatta Dexteriä joka putosi väliin.
Perseestä revästy keksintöhän tuo challenge round oli alusta asti.
mun mielestä kyllä erittäin hyvä juttu. paljon mielenkiinstoisemmaksi meni skabat tuon myötä.
oliko tämä vitsi?
No oli tai ei niin en voi olla naputtelematta lainaamatta Isoa Pahaa samasta ketjusta hiukan taaempaa:
mun mielestä tuo on kyllä erittäin hyvä juttu. paljon mielenkiinstoisemmaksi meni skabat tuon myötä katsojien kannalta.