BB PRO Marcus Ruhl

videoiden inspiroimana Ruhlista tulikin oikeastaan ykkössuosikkini mitä Olympiaan. todella toivon Makelle menestystä. kireys vain kohdalleen ja poset kuntoon niin ainakin Cutler tipahtaa :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
videoiden inspiroimana Ruhlista tulikin oikeastaan ykkössuosikkini mitä Olympiaan. todella toivon Makelle menestystä. kireys vain kohdalleen ja poset kuntoon niin ainakin Cutler tipahtaa :rock:

Ei tipahda Cutler ,mutta eiköhän Markku Epsanjan GP:ssä nappaa olympia paikan ja siellä sit top 5.:rock:

ammatti tuomarit päättää nämä asiat. 2004 olympian challenge round vai mikä se nyt olikaan ruhl vei moustissa 100-0 ronnieta ja edelleenkään en käsitä miten rmarkus hävisi rintasivulta posen cutlerille ,:

Minäkö olen itseä pitänyt ihan hoopona kuin olen ajatellu että että Markus vei Ronnien tuossa posessa ja että cutlerilla ei ollu myöskään mitään sananvaltaa omassa kamppailussaan Ruhlia vastaan mutta kyllä näköjään muutkin olivat asiat samoin nähneet.
:(

Mä veikkaan Challenge Roundissa 04 käyneen niin, että tuomarit ovat jo alkuvaiheessa tajunneet, että paras ei välttämättä voita. Niinpä niiden oli pakko fiksailla tuloksia hieman, eli suurimmassa osassa kovempi kehonrakentaja vain voitti, jotta tuloslista saatiin miesten kuntojen mukaiseksi, lukuunottamatta Dexteriä joka putosi väliin. Mitä tulee Gustavoon, mm. se olisi pudonnut paljon, jos Dexter ja Ruhl olisivat päässeet omilleen. Ehkä jopa viidenneksi, mitä kunto taas ei edellyttänyt. Perustan tämän siihen, että Dexter ja Markku pystyivät parilla posella haastamaan Jayn ja Ronnien, mihin Gustavo ei mielestäni pystynyt.

Mä veikkaan Challenge Roundissa 04 käyneen niin, että tuomarit ovat jo alkuvaiheessa tajunneet, että paras ei välttämättä voita. Niinpä niiden oli pakko fiksailla tuloksia hieman, eli suurimmassa osassa kovempi kehonrakentaja vain voitti, jotta tuloslista saatiin miesten kuntojen mukaiseksi, lukuunottamatta Dexteriä joka putosi väliin.

Tätä oon myös minä miettiny. Perseestä revästy keksintöhän tuo challenge round oli alusta asti.

Perseestä revästy keksintöhän tuo challenge round oli alusta asti.

mun mielestä tuo on kyllä erittäin hyvä juttu. paljon mielenkiinstoisemmaksi meni skabat tuon myötä katsojien kannalta.

mun mielestä kyllä erittäin hyvä juttu. paljon mielenkiinstoisemmaksi meni skabat tuon myötä.

Joo ihan mukava lisä ollut mutta se toteutus on ollut vähän perseestä. ainakin viime vuonna meni ihan sotkemiseksi.

ja vuonna 2004 imo ruhlin olisi pitäny voittaa ronnie moustissa ja cutler rinta sivulta. ja myös muitakin poseerauksia oli mitkä meni minusta väärin.

:)

oliko tämä vitsi?

No oli tai ei niin en voi olla naputtelematta lainaamatta Isoa Pahaa samasta ketjusta hiukan taaempaa:

Ei ollut vitsi, katoin että oli joku jantteri karannut call on me -videolta. :D

mun mielestä tuo on kyllä erittäin hyvä juttu. paljon mielenkiinstoisemmaksi meni skabat tuon myötä katsojien kannalta.

Samaa mieltä, paljon helpompi vertailla kavereita ja "tuloksen" näkee suoraan. Ja eihän tuo siltikkään koko kisaa ratkaise, tosin sen joka tuon voittaa on 99% todennäköisyydellä top 3:ssa myös lopullisissa tuloksissa.

Pakkohan se on vähän provota :hyper:
index.php

http://www.getbig.com/boards/index.php?PHPSESSID=0bf94702a565c22538044b35b455c7c3&topic=95804.25

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom